Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Pokaż wszystkie komentarzeFajny enduraczek, idealny, żeby wyskoczyć na plener fotograficzny, zwłaszcza, że od razu ma stelaże. No i wygląd godny zlotu pojazdów militarnych w Bornem Sulinowie (gdzie poza BMW R72/K.750/Uralami uświadczyć można głównie Transalpy w plastikach...)
OdpowiedzGdyby nie ta lampa i nie pomalowany na czarno silnik to z wyglądu byłby ok. Osobiście koncepcja lekkiego i wiecznego sprzętu podoba mi się i miało by to jakiś sens gdyby było tanie w zakupie nie jest.
OdpowiedzCoś co jest do wszystkiego, czyli coś co jest do niczego. Brzydki jak diabli, a jak chcieli zrobić scramblera to nie lepiej przerobić suzę van van??
OdpowiedzNa autobahnie też sobie poradzi?
OdpowiedzWeź Betę Alpa, wymień kierę na podniesioną i masz gotowe. Lepszy efekt mniejszym nakładem.
OdpowiedzTylnemu zawieszeniu nie wróżę długiej przyszłości, te rureczki pewnie uginają się więcej niż amorki.
OdpowiedzPomysł ciekawy, ale 5000 ojro, lekka przesada
OdpowiedzTo jest 200 lub 250ccm, miałem zbudowanego crossa, z takim silnikiem i naprawde daje radę i jest bezawaryjny :)
OdpowiedzIle to kosztuje?
Odpowiedzto jest 230 ccm kosztuje podobno ok 5000
Odpowiedzkupiłby ktm freeride i mialby to samo tylko ladniej zrobione i lepiej jezdzace
Odpowiedzkupiłby ktm freeride i mialby to samo tylko ladniej zrobione i lepiej jezdzace
OdpowiedzTo ma 10,3 Km, ten silnik ma 95% chińskich 125 ccm, bardzo dobra jednostka.
Odpowiedznapisał że ma 15km wiec to może 200cm
Odpowiedz