Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeMichał mam pytanie w artykule napisałeś że sx-f 250 i sx-f 350 dostał nowe ułożyskowanie korbowodu zastosowano łożyska ślizgowe zamiast standardowych łożysk igiełkowych chciałem sie dowiedzieć czy ten sam patent dostał EXC 350 pozdrawiam Jarek.
OdpowiedzSory za odpowiadanie na komentarz 4 miesiące. Z tego co się orientuję, to nie EXC-F nie posiada takiego łożyska.
Odpowiedzświetny artykuł Michał, czekamy na video , 450 SX-F FTW!
Odpowiedzwiem, że wyglad zew. w crossówkach i endurówkach to rzecz drugorzędna ale w przypadku ktma jest on poprostu piękny. Konkurencja jest z tyłu o kilka lat wstecz.
OdpowiedzHm, ja crossówki rozróżniam co najwyżej po kolorze i znaczku :)
OdpowiedzNo ciekaw jestem jak wyjdzie, to wszystko w praniu. Michał, może coś zdradzisz?
OdpowiedzUtrzymam suspens do czwartku/piątku ;)
OdpowiedzA robili coś z 2suwami? KTM byl chyba jedynym który je rozwija(ł). Ja bym chciał zobaczyć porównanie sx 150 z sxf 250 :D
OdpowiedzBardzo fajny artykuł :). Szkoda, że mało zmian w EXC, osobiście bardzo ciekawy jestem tych 2T na wtryskach.
OdpowiedzKTM zasugerował, że wtrysk w dwusuwie zaprezentują najpóźniej jak się da. Mimo wszystko jest to spore skomplikowanie konstrukcji, wymuszone w normami emisji spalin. Chcą ciągnąć gaźnikowce jak najdłużej się da. Z drugiej strony Athena, firma sponsorująca fabryczny zespół KTM-a w MX GP, zaprezentowała wtrysk w 2t, czyli technologia jest już gotowa. Ciekawe co z tego wyniknie.
OdpowiedzZ tego co ja czytalem o wtrysku Atheny to pisza ze jest tani w produkcji a konstrukcja jest prosta.Daje lepsza krzywa momentu obrotowego i co najwazniejsze spalanie nawet o 50% mniejsze same zalety ale zobaczymy. Rowniez jestem bardzo ciekawy.
Odpowiedz