Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzemam jedno pytanie po za tematem hondy. słyszałem, że jeżeli przerobimy takiego crosa, czyli damy światła, kierunki, klakson i wszystkie inne duperele to możemy go zarejestrować. czy to prawda?
Odpowiedzjest to do zrobienia, ale potrzebna jest dokumentacja właności, z fakturą zakupu nówki włącznie, no i trzeba zrobić przegląd homologacyjny
Odpowiedzczyli takiego, którego już od kogoś odkupiłeś nie zarejestrujesz?
OdpowiedzZajebista dzida. Moja jest z rocznika 2006, tłok po 100h wyglądał jak nowy (fakt ze nie jezdzone w zawodach), nic sie nie psuje tylko gaźnik czasem marudzi. Dla mnie zawieszenie troche za twarde (ale jestem mały 70kg) ale ogólnie nie mam uwag.
Odpowiedzmoj Husaberg po 30h zajechany na amen ;) ale tez byl dzida, tylko troche za czeste serwisy :D silnik od ktma 450
OdpowiedzKwestia regulacji zawieszenia.
OdpowiedzSpreżyny sa za twarde, musze je wymienic i tak sie zbieram juz drugi rok. Sprawdzalem kiedys na stronie Racetecha i jestem na nie za lekki o jakies 15kg.
Odpowiedzsprezyny e enduro sa jak ze starej wersalki... na ile masz nastawiona kompresje?
Odpowiedzkombinowalem roznie i w koncu wrocilem do ustawien w serwisowce. jak odejmowalem kompresji to sie robila straszna sprezynka i wyrzucalo mnie na byle dziurze. jak tylko troche dodalem kompresji to bylo strasznie twardo. po prostu potrzebne sa bardziej miekkie spręzyny i to powinno pomoc.
Odpowiedza ten wydech to jest oryginalny? według regulaminu pzm nie bylby dopuszczony do sportu (enduro) ze wzgledu na to ze koncowka ma zakonczenie pod zlym katem (powinno byc obciete prostopadle do podloza). wiem ze pzm ma to w d*** i nie sprawdza wydechow, jednak to sa wymagania FIM a ten juz homologacji do zawodow by nie dal...
OdpowiedzWydech jest oryginalny i masz rację, że jest on niekoniecznie zgodny z regulaminem PZM/FIM. Gdyby jednak ta maszyna miała trafić na zawody, układ wydechowy (chociażby dla redukcji masy) zostałby wymieniony, a te zamienniki które są w obrocie spełniają wymagania regulaminowe.
Odpowiedzkazdy zawodnik powyżej amatora pewnie by ten wydech wymienil jednak dla normalnego klienta to dodatkowy koszt. Chodzi mi tylko o to, że żle to świadczy o Hondzie jeżeli wypuszcza taki bubel. To Już nie jest moto "ready to race" jak "niektóre maszyny ;) jeszcze tylko dokladnie punkt z regulaminu: 12.15.1 Koniec układu wydechowego winien być poziomy i równoległy do osi centralnej motocykla (z tolerancją +-10 ) i nie może przekraczać końca motocykla więcej niż 5 mm. Wszystkie ostre krawędzie muszą być zaokrąglone z minimalnym promieniem 2 mm (patrz Diagram E)
OdpowiedzPrawda jest taka, że Honda zrobiła ten motocykl głównie na rynek amerykański. Tam są zupełnie inne kryteria i wymagania. Ten motocykl został stworzony do szeroko rozumianego ganiania po pustyniach. Oczywiście nie zmienia to faktu, że tłumik wygląda jakby już na etapie projektowania założono, że będzie do wymiany...;)
Odpowiedz