Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 27
Pokaż wszystkie komentarzewitam ma ktoś namiary na tego gościa? chce go sie spytać ile by chciał za ten motocykl
Odpowiedzwww.streetgarage.pl
Odpowiedzwitam ma ktoś namiary na tego gościa? chce go sie spytać ile by chciał za ten motocykl
OdpowiedzTo nie jest olejak.Ludzie nie macie pojęcia o motocyklach.
Odpowiedzty sie znasz cwoku. buda do stodoły buraku :)
OdpowiedzMotocykl jest do sprzedania więcej info www.streetgarage.pl
Odpowiedzwitam, mam prosbe mozecie zdradzic za ile kupiliscie silnik ''z malym przebiegiem'' od gsxra 1100? Sam mam olejaka 750 i przydalby mi sie taki silnik, ale ciezko znalezc w dobrym stanie. Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz
OdpowiedzJo, ja co prawda nie pisałem tego artykułu, ale robiłem kilka motocykli i szczerze - szukaj ROZBITEGO GSX'a 1100 i z niego sobie weźmiesz silnik. Taniej cię wyjdzie niż sam piec! A resztę części jeszcze można opylić. Sam piec to koszt około 3000zł a stan jest zazwyczaj loteria. Rozbitego GSX'a, w którym piec wymaga albo żadnego wkładu albo np. wymiany/pospawania dekli to koszt czasem zaledwie 1000zł (mówimy o modelach z lat 80'tych)
OdpowiedzDo pana cfaniaka: zrób se pan złote koło i jebnij się nim w czoło :) wiesniaku....
Odpowiedz:D O! Stary! Dawno się tak nie uśmiałem!
OdpowiedzMam szersze sznurówki niż to coś lusterka... czy nawet w tak ważnej kwestii bezpieczeństwo musi ustąpić? No, ale skoro zamiast kasku jest czapeczka z daszkiem...
Odpowiedzczego sie czepiasz, to ma stać i ładnie wyglądać na bulwarze
OdpowiedzDajcie sobie spokój z pierdołami, w czapce jedzie...straszne, jeszcze bez rękawic...dramat, lusterka za małe...samobójca haha Ty pewnie na tym swoim czymś przekraczasz nagminnie prędkość po 2-3 razy (jak zresztą większość motocyklistów) ale jedziesz w kasku i widzisz wszystko w lusterkach haha luzik
Odpowiedzdziewczynom z sesji też byś kaski pozakładał? ;)))
Odpowiedzjakbyś nie zauważył motocykl trzeba rozpatrywać w kategorii custom także lusterka jak najbardziej na miejscu. pozdrawiam panie bezpieczny haha
OdpowiedzNieee no, naprawdę to JEZD custom? Niesamowicie jesteś wnikliwy.
OdpowiedzAle moto jednak jeździ po drogach publicznych....
OdpowiedzDajcie sobie spokój z pierdołami, w czapce jedzie...straszne, jeszcze bez rękawic...dramat, lusterka za małe...samobójca haha Ty pewnie przekraczasz nagminnie prędkość po 2-3 razy (jak zresztą większość motocyklistów) ale jedziesz w kasku i widzisz wszystko w lusterkach haha luzik
OdpowiedzDaj spokój, "niebezpiecznemu" robsonowi i tak nie wytłumaczysz... :)
OdpowiedzKocham ten znaczek zamiast loga jamahy :D
OdpowiedzWreszcie coś konkretnego! Mnie już się odbija germanstyle, aerografy i polerki...pozdro dla właściciela, tak trzymać!!!
OdpowiedzRyzykowny pomysł na malowanie, mat z reguły kojarzy się z gratem (przynajmniej mnie). Po obejrzeniu zdjęć mogę tylko powiedzieć REWELACJA! Linia motocykla oraz dodatki i ogólna koncepcja maszyny broni się sama.
Odpowiedza gdzie kask?
Odpowiedza gdzie kask?
OdpowiedzSwietny projekt.naprawde ładny i dobrze zrobiony te białę felgi nadają kontrast całośći.mam tylko jedno pytanie bo tezmam gsxr 1100 i co trzeba zrobić by założyć mono wachacz od vfr?Pozdrawiam
Odpowiedztrzeba kupić słownik ortograficzny i przed dokonaniem publicznej kompromitacji w internecie - należy sprawdzić jak poprawnie napisać słowo "wachacz" ... montaż wahacza to przy tym betka...
OdpowiedzZdania w ojczystym języku nie napiszesz a chcesz się porwać na takie rzeczy? Podpowiem- trzeba ten wahacz najpierw mieć ;)
OdpowiedzNa Alledrogo ostatnio był wachacz+felga+hamulec za 800. Jeśli chodzi o dłubanki to customfighters.com i wszystko jasne.
OdpowiedzSiema! Gratuluje projektu! Całość spokojnie dałaby radę nawet na customfighters.com wygrać niejeden konkurs na najpiękniejszą maszynę. Szacunek za wachacz VFR! Poproszę o info gdzie był silnik malowany :) PS. Ładny Upside-down, widzę, że będzie się obok kogo ustawić na zlocie :D!
Odpowiedzprzedni zawias od cbr 600 rr ?? ladnie wykonany projekt :) gratulacje
OdpowiedzOby na polskiej ziemi wiecej rodzilo sie takich projektantow!
Odpowiedzjeden z najpiękniejszych moto w Polsce
OdpowiedzNie wygląda najgorzej, ale pozycja za kierownicą tragiczna, zaprzeczenie idei nakedów.
OdpowiedzWszytsko pieknie. Niepokoj budzi tylko ogromna (przynajmniej tak to wyglada na zdjeciu) dlugosc od osi do osi....Moze naprawde ch.... jezdzic...
OdpowiedzZapewniam że jeździ OK
OdpowiedzW tych lusterkach musi być dobra widoczność :D
OdpowiedzProjekt ogólnie spoko, szkoda, że nie robiony przez człowieka, który naprawdę zna się na designie. Nie mam zbyt czasu teraz, ale pierwsze co rzuca się w oczy to felgi- powinny być złote. Po drugie lampa przednia- kompletnie nie pasuje, ma być inaczej niż wszędzie, a dajemy lampe, która jest teraz w połowie nakedów?! Po trzecie regulacja zawieszenia- też powinna być złota, albo czarna. Po czwarte- sprężyna tylnego zawieszenia. Po piąte dałbym złote albo czarne śruby. Po szóste wydech nie pasuje. Mogę tak mnożyć i mnożyć, możecie napisac, że się czepiam, ale moim zdaniem to SZCZEGÓŁY decydują, nie ogólny wizerunek. Ale z drugiej strony, co ja się znam, 5 lat studiów, ponad 4 lata praktyki przy projektowaniu... :D Pozdro
OdpowiedzPochwal się co zaprojektowałeś. Może imadło? Ma złote pokrętło? ;)
OdpowiedzTypowy troll po gimnazjum.. Siedzi przed kompem i tylko krytykuje , a sam pewnie w życiu na moto nie siedział. Żałosny jesteś człowieku.
OdpowiedzJak jesteś taki kozak, to zbuduj motocykl z tymi badziewnymi złotymi felgami, złotymi śrubkami i innym kiczem, Mistrzu po 5 latach studiów. Co to znaczy "powinny być złote"?? To jest żałosne, zawsze znajdzie się jakiś trol, którego dokonania są czysto teoretyczne, a wymądrza się ile wlezie. Pokaż chłopie coś swojego, takiego prawdziwego, skończonego i realnego wtedy pogadamy. Sorry, ale jesteś żałosny...
OdpowiedzWidzisz mój drogi, tym się właśnie różnimy. Ty mówisz zbuduj, ja mówię: pomyśl i wyobraź sobie. Ty robisz fizycznie w zimę i w deszcz, ja siedzę w klimatyzowanym biurze. Jakbym miał czas, pokazałbym Ci ten motocykl zrobiony wg tego co pisałem, gwarantuje- wyglądałby lepiej.
OdpowiedzTo znajdź "Cfaniaku" trochę czasu i pokaż co potrafisz, bo na razie marnujesz go na durne komentarze..... nie pajacuj tylko zabieraj się do roboty..... ;-)
OdpowiedzPytanie czy jest Cie stać na mnie ;)
OdpowiedzNa takiego barana bym złamanego grosza nie dał... projektant z ciebie zapewne przedni. Nawet jak coś potrafisz narysować w co wątpię to pewnie wygląda jak kał, a nie motocykl. A podstawowa różnica jest taka, że niektórzy potrafią coś zrobić od podstaw i powstaje finalny produkt, a nie tylko gadać o tym haha. Tacy jak Ty mądrzy w gębie projektują ale regały do Tesco i do tego krzywe hahaha
OdpowiedzNie widziałeś na żywca kolego... nie jeździłeś, nie komentuj...... musisz jeszcze trochę postudiować........ ;-)
Odpowiedznie komentuj czytaj nie krytykuj ;-))
OdpowiedzPochwal się tym, co zaprojektowałeś i wykonałeś. Bo może skończyłeś studia, 4 lata pracujesz ale kultury i inteligencji to i tak nie nabyłeś...
OdpowiedzDzielę się własną wiedzą, ukazuję jak to wygląda okiem fachowca i jeszcze chamem jestem?! Gdzie tu logika?
OdpowiedzNo i o tym mówię. Jesteś po prostu głupi. Ps. Czasami trzeba się zniżyć do czyjegoś poziomu, bo inaczej nie ten ktoś nie rozumie. Mam nadzieję, że może teraz pojmiesz o co mi chodzi...
OdpowiedzPróbuję zniżyć się do Twojego i nic...
OdpowiedzPomogę Ci. Jeśli masz odrębne zdanie, nie stawiasz oponenta w pozycji gorszego (tu — ignorant nie znający się na designie), a siebie w pozycji lepszego (tu — wykształcony fachowiec z 4-letnią praktyką zawodową) expressis verbis, bo nie Twoje "ustawienie" powinno przemówić za Twoją racją, a argumenty — z nich wyniknie Twoja wiedza i praktyka. Ładnie jest też oddać szacunek adwersarzowi, a nie zaczynać od wdeptania w ziemię. Nie warto podnosić kwestii poświęcenia czasu, co ma podkreślić wyjątkowość wpisu — ten wtręt mogłeś sobie darować, starczyłoby na jedną uwagę więcej. Warto nie przekazywać swojej opinii jako prawdy objawionej, małe "zgrabnie zrobione, ale w moim przekonaniu można by się zastanowić, czy złote felgi nie zagrałyby lepiej" to nie tylko pusta retoryka, to po prostu kultura wypowiedzi. Wiesz, jacy negocjatorzy są najbardziej cenieni? Tacy, którzy wygrywają, ale pozostawiają przeciwnika w przekonaniu, że jest dobry. Mam nadzieję, że Twój nick jest żartobliwy ;) Nie poczuj się urażony, życzę Ci, aby Twoje pomysły się przebijały, a do tego potrzeba nieco formy.
OdpowiedzI co, zaprojektowałeś division dla Rometa?:D
Odpowiedzhaha dokładnie taki cfany ;))))
OdpowiedzCzy istnieje jakiś szczegółowy opis tej całej "operacji"? Napisany przez panów konstruktorów.....
OdpowiedzFajna dziunia;)
Odpowiedzwahacz od VFR zawsze spoko!
OdpowiedzDobrze było by pokazać jak on wyglądał na początku,kilka lat temu w Nieborowie,i ile silnik potrafi wytrzymać :)) Pozdro dla właściciela KS
OdpowiedzKawał dobrej roboty!
OdpowiedzNawet nawet. Dobrze że nie jest przekombinowany, bo to jest bolączka wielu "streetów".
Odpowiedz