Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie). Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeA ja w Bzyczku mam chiński wydech. Trochę pordzewiały ale daje radę.
OdpowiedzHardcorowy jesteś hehehe ;)
OdpowiedzA ja w kosie spalinowej wogóle nie mam wydechu i daje rade ;)
OdpowiedzNIE ! i to działa ? jesteś od teraz moim mistrzem heh ;)
OdpowiedzBardzo fajny i ciekawy artykuł.
Odpowiedz@[667:0]
OdpowiedzYoshimura i tak jest lepsza
Odpowiedzakrapy to swietne wydechy ale troche im brakuje do Yoshimury! mowie tu o tej japonskiej-orginalnej anie amerykanskiej.. jakosc wykonczenia Yoshi bije na glowe innych producentow, cena przewaznie tez:(
OdpowiedzToś teraz poleciał z wyobraźnia :D :D :D hahaha.... To czemu żaden z czołowych producentów oprucz Suzuki nie korzysta z Yoshimury? W WSBK wiekszosc używa wydechów akrapa (BMW, YAMAHA,APRILIA) Honda-Arrow ,Kawasaki-LeoVince.
OdpowiedzHehe jezdzicie na Slowenie zeby zobaczyc jak robia wydechy, a pod nosem macie fabryke ukladow wydechowych Leo Vince!! Tak, tak Leo powstaja w naszym pieknym kraju!!
OdpowiedzW polsce produkują układy do skuterów
OdpowiedzUwierz mi nie tylko!!! Powstaje u nas seria sbk i x3 a co do scoot nie jestem pewny aloe pewnie tez.
OdpowiedzAle to sie m nijak do tematu, To tak jak bys powiedział po co jechac do fabryki BMW jak u nas produkują skode...
Odpowiedzhmm nie d konca rozumem o co ci chodzi ale jezeli porownujesz jakosc Leo i akrapovica to chyba nie miales jednego i drugiego w reku bo sa porownywalne. A tak nawiazujac do twojego porownania to myslisz ze produkcja skody az tak bardzo rozni sie od bmw?? akurat tak sie sklada ze pracuje w firmie ktora produkuje pojazdy ale troche wieksze i moge powiedziec ze fabryki konkurencji bardzo przypominaja nasza. najwieksza roznica sa centra rozwojowe gdzie sprawdzane sa nowe technologie a tu jezeli chodzi o leo i akrapa cos czuje ze sa na podobnym poziomie. jedna i druga firma wspolpracuje z najlepszymi wiec nie moga zostawac w tyle za konkurencja (patrz zx10r 2011 ktore juz w fazie testow wspolpracowalo z leo lub akrap yamaha przy r1 2012!). a wracajac do fabryki leo to co roku pracownicy wysylani sa do wloch do centrali na szkolenie zeby poznawac nowe rozwiazania i technologie stosowane w produkcji wydechow.
Odpowiedzja mialem i jedną i drugą w reku. Akrapa mam aktualnie zalożonego. Są na porównywalnym poziomie ale akrapovic wygląda wizualnie zdecydowanie lepiej jak leo. Wszczególnosci końcowki Evolution/Race hexagonal....
OdpowiedzZ tego co wiem to firma Leovince jest typowo włoską firmą scisle wspułpracującą aktualnie z kawasaki.
OdpowiedzAlbo mają nieaktualną stronę główną http://www.leovince.pl/producent.html albo minąłeś się z prawdą :)
Odpowiedzhehe tak tylko ze SITO to nie tylko :eo Vince a wydechy leo wyprodukowane na pomorzu jada ciezarowkami do wloch gdzie wkladane sa w ladne kartoniki i rozsylane sa po calym swiecie. Fakt konstruowane sa we wloszech i pewnie prototypy tez sa tam wykonywane ale cala produkcja seryjna odbywa sie w Polsce! tylko nie jestem do konca pewien czy robione u nas sa razem z kolektorami czy tylko koncowki! popytam jak sie dowiem to moze napisze :P
Odpowiedzjeśli coś jest robione w Polsce, to nie musi to być napisane na opakowaniu. takie są przepisy UE?
Odpowiedznic bardziej mylnego .parcowałem w niemieckiej firmie w Pl. Wszystkie produkowane rzeczy wychodziły i wychodza do dziś z etykietą "made in germany"
OdpowiedzDobry artykuł. Może pomoże naszym domorosłym mechanikom zrozumieć że skoro ktoś zaprojektował wydech w taki a nie inny sposób to nie mają sensu jego modyfikacje :)
Odpowiedzświetny artykuł !
Odpowiedz:D
OdpowiedzAkrapović to najlepsza firma produkująca wydechy motocyklowe na świecie. Cena adekwatna do jakosci... Sam posiadam kompletny układ akrapa i nie zamienie na nic innego.
Odpowiedz