Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeehhh a moje panigale mialo przyjsc 14 maja i ****. w boloni sie nie wyrabiają :/ pierwsze panigale w warszawie bedzie 31 maja :))))
OdpowiedzCzego się czepiacie redakcji ścigacza żyjemy w wolnym kraju każdy może wrażać swoje zdanie jeśli nie podobają wam się artykuły na tej stronie to po prostu tu nie wchodźcie przecież możecie napisać "niezgadzam się z opinią redaktora" albo "mam inne zdanie na ten temat" a nie tekst typu "czy w tej redakcji ktoś zna się na motocyklach"
OdpowiedzTo nie jest motocykl idealny poprzez wszechstronność. To jest motocykl idealny przez swoją ograniczoność. Na pewno nie będzie przyjemny w mieście, nie będzie przyjemny na dziurach, nie będzie przyjemny dla początkujących. No i? Dla garstki ludzi będzie spełnieniem marzeń i to jest cel. Są motocykle do przemieszczania się, zadawania szyku, szybkiej jazdy, easy ridingu, crossu, enduro, podróżne, mopped, chopper, skuter, maxiskuter. A ten jest na tyle niesamowity, że wzbudza mieszane uczucia. Jak kiedyś Naomi Campbell. Ani delikatna, ani wszechstronna, ani dostępna dla wszystkich. Stworzona tylko po to, by być pożądaną i być ... Naomi Campbell. Mimo, że większość modelek byla białoskórych, tak jak motocykli japońskich, to Ona była Królową. Nie wyobrażam sobie żyć z Nią na co dzień. Ale być Jej "Panem" przez jeden dzień - tego nie można mieć nawet płacąc kartą WorldSignia...
Odpowiedzpo waszych opisach widac, ze sami znafcyyy.. albo jakis imbecyl, ktory niewiadomo dlaczego neguje ducati, a przeciez to taka sama mechanika jak w suzuki, czy hondzie tylko troche stylistycznie ladniej, albo inzynierowie z koziej ****, ktorzy wiedza wszystko najlepiej.... ciekawe...
OdpowiedzTo samo co Honda i Suzuki tylko troche inaczej stylistycznie? Panie, widzisz i nie grzmisz...
Odpowiedznie o to chodziło i nie czytaj miedzy wierszami. Czym wg Ciebie roznia sie np R1 z bang bnag, Panigale z rozrządem Desmo, BMW z mega wypasionym silnikiem i trakcją, Honda na 2012 ze zmienionym zawieszeniem i skokiem tloka, czy gsxr l12, ktory ma pojedynczy wydech i delikatnie dlubnieta mape zaplonu.. To motocykl i to motocykl - roznia je rozwiazania konstrukcyjne, sposob i miejsce wykonania oraz stylistka. Ja to traktuje jako zabawke, ktora kupuje co roku i zmieniam bo chce miec nowsza. A niektorzy sie spuszczaja, ze ducati najlepsze, bwm jescze lepsze a inni smieszni ludkowie, ktorzy nie mieli do czynienia z ducati, pisza ze ducati pedalskie i caly czas sie syfie. To samo moglbym napisac bladym, ktory przez zle dobrane pierscienie bral mi 1 l oleju na 1000, czy o bmw 1000 rr, w ktorym po 4 tys km poszla mi skrzynia biegow i zostala wymieniona na gwarancji. Teraz pewnie przejade sie w niemczech (w polsce importer nie bedzie miec testowki panigale) na panigale i jak bedzie git, to go sobie kupie. Ludzie przeciez to nie religia, tylko zabawki - jedni kupuja nowe i drogie bo maja kaprys i ich stac, a inni kupuja uzywane i tansze bo maja ograniczony budzet.
OdpowiedzNo w sumie to masz nawet rację.
Odpowiedzpo waszych opisach widac, ze sami znafcyyy.. albo jakis imbecyl, ktory niewiadomo dlaczego neguje ducati, a przeciez to taka sama mechanika jak w suzuki, czy hondzie tylko troche stylistycznie ladniej, albo inzynierowie z koziej ****, ktorzy wiedza wszystko najlepiej.... ciekawe...
OdpowiedzCzy ktoś z szanownej redakcji albo chociaż forumowiczów nawinął tym sprzętem przynajmniej 10 kkm, czy też jest to na razie wspomagany przez ducati bełkot PR-owski w naszej "fachowej prasie motocyklowej"? Może ktos z adminoów cos na ten temat....
OdpowiedzAle szczym ryj? O co ci chodzi?
OdpowiedzSie okaże czy to rozwiazanie jest dobre, skoro w MotoGP z niego zrezygnowano w Ducati. Ale faktycznie przy dzwonie na torze bedzie można podziwiać nie V2 a po dwa Single :D
OdpowiedzMotoGP to inne realia i przede wszystkim limity masy, które producenci osiągają bez problemów i często muszą dociążać motocykle, więc rozwiązanie które pozwala uzyskać głównie tylko dalsze obniżanie masy nie ma uzasadnienia.
OdpowiedzPoczytaj dobrze dla czego ducati odeszło od tego rozwiazania a nie pitol glupot o wadze. Motocykle były bardzo nie stabilne i cięzkie w prowadzeniu w porówaniu do motocykli z klasyczna rama. Nawet Rossi sie skarzyl na to rozwiazanie. Zbyd wiele czasu zajmowało też wprowadzanie poprawek czy korekt w zawieszeniu. Zobaczymy co z tego wyjdzie sezon 2012 już nie długo w kwietniu pierwszy wyscig stocków 1000.
Odpowiedzno obawiam sie że można szybko zrobić całkowitą :)
OdpowiedzOczyma wyobraźniw widzę jak ten silnik rozrywa sie przy koźle na torze....
Odpowiedz