Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 21
Pokaż wszystkie komentarzeFajna konkurencja dla dużego GSa, Tenery, Multistrady czy dużego Tigera. Masa ? Zobaczcie ile waży wspomniana Yamaha. Lekka też nie jest. Nikt już w tym segmencie nie kryje, że to takie bulwarowe SUVy w wydaniu dwukołowym. W teren strach tym wjechać - bo i po co. Dla ludzi chcących wyprawić się np. daleko na wschód i tak lepszym wyborem będą albo mniejsze enduro albo starszej generacji duale (taki Transalp na gaźniku przepali wszystko - nawet 86 oktanów :D). Chociaż i GS pojedzie na gorszym paliwie. Nie da się ukryć że GS jest modelem kultowym. Jak to z tą awaryjnością obecnej generacji - nie wiem. Osobiście czekam jeszcze co w segmencie pokaże Suzuki (szykuje się nowy duży DL). Pewnie powalczy ostro ceną. Oby tylko wyglądał trochę lepiej niż nowy mały V-strom. PS Kogo w Polsce stać na nowe moto w tych pieniądzach ? Chyba tylko jednostki. Nie ma co psioczyć na moto tylko dlatego, że nas nie stać :D.
OdpowiedzWyglądem rzeczywiście przypomina do złudzenia GS-a, ale silnik wyznacza nowy kierunek w tego typu motocyklach (i daje do myślenia BMW). Zresztą też tak było w roku 1999 z Varadero, które mocno osiągani przewyższało ówczesne modele GS (100 KM vs. 60 KM). Jest to szczęliwie pojedynek w którym jedymi wygranymi będzimy my. A co kto lubi, to inna sprawa, o gustach i wyborach sie nie dyskutuje ;-)
OdpowiedzZaglądam tu rzadko ale ten portal, autorzy artykułów i komentarzy jak zwykle nie zawodzą - potrafią rozśmieszać ;-) Nikt tym w Polsce jeszcze nie jeździł, ba, być może nawet nie będzie miał w życiu okazji stać koło tego sprzętu ale "eksperckich" kąśliwości nie brakuje. Po tych porównaniach z GS-em nie ma już sensu czekać na prawdziwe testy, które przeprowadzą inne pisma czy portale. Ze Ścigacza dowiedzieliśmy się już wszystkiego - kilka fotek producenta, dane techniczne i mnóstwo fachowych komentarzy na forum... Może motocykl-online, to większość niemieckich przedruków (tu miłośnicy bawarskiej marki powinni się ucieszyć) ale zdarza się często, że jak redaktor z Wrocławia wyjeżdża turystykiem poza miasto, to już nie są to tylko okolice naszej pięknej stolicy ale trafiają się i górki, trochę szutru i zakręcającego asfaltu, ktoś tę maszynę załadował, zatankował, zmókł podczas jazdy pięć razy i wysuszył się wiatrem. Przyjemnie poczytać o rzeczywistych przeżyciach a nie tylko ssać wirtualną papkę powielaną w nieskończoność przez ludzi czytających foldery reklamowe od dealerów.
OdpowiedzInformacje pochodzą w Hondy Plaza w Warszawie: Wersja z DCT będzie kosztować: 64 000 pln Motocykl będzie wyposażony - komplet kufrów bocznych – 5 265 PLN - stelaż ochronny – 1 296 pln - kufer górny - 2 872 pln - zestaw lamp przeciwmgielnych LED – 1 254 pln Wersja z manualną skrzynią będzie kosztować 59 000 PLN No nie wiem, nie wiem. Troszkę drogo.
OdpowiedzInformacje pochodzą w Hondy Plaza w Warszawie: Wersja z DCT będzie kosztować: 64 000 pln Motocykl będzie wyposażony - komplet kufrów bocznych – 5 265 PLN - stelaż ochronny – 1 296 pln - kufer górny - 2 872 pln - zestaw lamp przeciwmgielnych LED – 1 254 pln Wersja z manualną skrzynią będzie kosztować 59 000 PLN No nie wiem, nie wiem. Troszkę drogo.
OdpowiedzTen czoperowy widelec po prostu zostawia przy ramie miejsce na montaż 3-tonowej wyciągarki ;)
OdpowiedzGdzie tu Adventure się pytam???
OdpowiedzTo ma być konkurencja dla BMW? Chyba prędzej dla MANa albo SCANII ;)
OdpowiedzJak pamiętam to nie miał mieć silnika z VFR ale 800?
OdpowiedzCrossrunner ma.
Odpowiedzta to jest motocykl dla europejczyka, a ja jestem baletnica. Japonczycy nie kumaja czaczy co to jest turystyka, albo udaja ze nie rozumieja. 300 kg enduro podruzne to jakas kpina. Honda to moze i zna sie ja robic pierdopedy na rynek Indyjski i Wietnamski. Ale tu to juz nie powalcza. Sa w technologicznej czarnej... d.... . Jaki to sportowy silnik jak tyle wazy.
OdpowiedzNa szczęście Honda ma lepsze osiągnięcia w budowie motocykli, niż Ty w nauce zasad ortografii. Tak poważnie, to myślę, że Honda robi co najmniej dobre motocykle i to nie tylko na rynek indyjski i wietnamski. Myślę, że trochę Ciebie z tym stwierdzeniem poniosło. Nie podoba Ci się, ok masz do tego prawo. Nie chcesz, nie kupuj, tylko błagam nie wypisuj bzdur i to jeszcze z błędami.
Odpowiedzale mu dogadałes z ta ortografią:| nie liczy sie jak pisze,tylko co pisze.chłop ma racje.
OdpowiedzDla mnie ma znaczenie to, jak się pisze, szczególnie kiedy zamierza się krytykować innych :)
Odpowiedznie nie wierze, ja naprawde wyrazilem sie jasno ze mam to gdzies jaki GS jest awaryjny ale i tak znalazl sie jeden co przypial tu latke... nie bylbys soba kolego gdybys to nie napisal jaki ten GSawaryjny jesti prawda??? a prawda jest taka ze wszystko co teraz produkuja jest podobnej jakosci i wszystko sie psuje, a GS? GS jest GS i zawsze na jego widok ma to samo uczucie.... zdobywac zdobywac zdobywac...
OdpowiedzZwykle Ci, którzy rozpisują się o awaryjności danego motocykla nawet koło niego nie stali. Ot, tacy internetowi specjaliści od wszystkiego. Masz rację, że obecnie awaryjność sprzętów oraz jakość wykonania motocykli z tej samej półki cenowej jest taka sama. Pozdrawiam.
OdpowiedzLudzka zawiść, jak ktoś nie może sobie kupić to wymyśli 100 powodów o awaryjnosci i innych ceregielach. Tak samo bylo Z s1000rr ze silniki padaja a wszystkie portale motocyklowe napisaly jasno ze bmw zaraz na poczatku pozbylo sie wszystkich chorób wieku dzieciecego. Ale cóż, wszystkim nie dogodzisz.. GS wymiata i jest najlepszym turystycznym enduro jakiego kiedykolwiek zbudowano, statystyki sprzedaży mówia same za sie...
OdpowiedzNie ma awaryjnych motocykli. Są tylko motocykle zaniedbane! A to że o niektóre motocykle trzeba dbać bardziej niż o inne, to już inna sprawa. Tak jak z kobietą, im więcej może nam od siebie dać (uroda, wdzięk, inteligencja), tym bardziej trzeba się o nią starać i troszczyć. No chyba że ta kobieta to Super Tenere...:D:D:D
Odpowiedzale byc z kobieta ktorej sie nie kocha ale w zamian nie trzeba o nia dbac? panie to ja juz wole byc sam niz sie z nia meczyc....... zawsze mozesz sobie przygruchac stara nic nie wymagajaca niemke, ladna - nie, wymaga - nie, trzeba dbac - nie, przezyje wszystkie Tenery na swiecie - oooooooooj tak
Odpowiedzto bedzie na pewno bardzo drogi motocykl, full ubrany w manetki, wyzsza szybe centralna nuzke i inne akcesoria oraz kufry min 80 tys. Secundo, z ta waga, jak sie wyglebi w miejscu to sama masa dokona samozniszczenia. Mamy kolejnego klocka ktory nawet nie dorasta do piet BMW GS. I pitolenie ze ma super silnik do mnie nie przemawia, jest za ciezki, jak go opanowac na parkingu z pasazerem na pokladzie. Kazde male bujniecie i gleba. I wiem co mowie bo jezdze takimi motocyklami od wielu lat. Jego waga z dodatkami to prawie jak Pan Europa tyle ze duzo wyzsza. Dla mnie ten kotocykl do zaden postep, Multistrada wyznacza nowe trendy. Honda znowu probuje malym kosztem cos zrobic. Z bardzo ciezkiej VFR zrobila cos jeszcze ciezszego. Mi sie nie podoba.
Odpowiedzwspaniały sprzęt ,dobra cena- 56 tyś zł
Odpowiedzwspaniały sprzęt ,dobra cena- 56 tyś zł
OdpowiedzCiekawy jestem ile ten przyszły GS będzie ważył jak mu wreszcie poleją silnik woda. Zobaczymy, porównamy ale oczywiście d..a w fotelu. Nie ma co się martwic jej strona fotogeniczną, to jest Honda i tyle. Hamule wyglądają normalnie i jeżeli szukając odpowiednika, np. można je porównać do Pan Euro, a "1300" do lekkich nie należy i hamuje znakomicie.
OdpowiedzMi się podoba, tylko te zegary mi nie leżą. Wolę analogowe+informcje z komputera na wyświetlaczu. Z krytykowaniem masy powstrzymałbym się do jazd testowych. Wtedy dowiemy się, czy te prawie 300 kg łatwo jest okiełznać. Znając Hondę jestem o to spokojny. Pewnie niestety Honda nie zdetronizuje GS'a ale z pewnością trochę zamiesza. Nie jest już tak, że jest tylko GS i nic więcej. No i dobrze, bo nic tak dobrze nie robi, jak konkurencja.
OdpowiedzMultistrada dla fanów Japonii i pakerów co potrafią w martwym 300 kg unieść. Co zrobić chyba Ducati za dużo sprzedało Multistrad. Tarcze,cylinderki, zaciski, przewody do natychmiastowej wymiany po zakupie bo kto to zatrzyma z tą masą na tych nissinkach jak od 250-tki. :Nie może być lżejszy bo to trochę sportowe moto". - Masakra jakaś to są dopiero pierdoly.
OdpowiedzMasakra to moto, tak zgapiać od BMW - nawet koła szprychowane!!!I jeszcze do tego okrągłe, za to to BMW powinno pozwać Hondę - taki plagiat!
OdpowiedzMasakra to moto, tak zgapiać od BMW - nawet koła szprychowane!!!I jeszcze do tego okrągłe, za to to BMW powinno pozwać Hondę - taki plagiat!
Odpowiedzwielka i ciężka i pot z niej spływa... widok z boku, całkiem jakbym patrzył na multistradę. a cena? jakieś sugestie?
Odpowiedzdo piet GSowi nie dorasta. jak widze GSa to wlacza mi sie chec podrozowania, zdobywania nowych miejsc, gnania przed siebie, lapanie wiatru, krecenie km, a jak patrze na ta Honda to mi sie smiac chce, kolejna podrobka.... eh ten swiat. A i mam to baaaardzo gleboko w pupie czy GS jest awaryjny czy nie i czy jest drozszy niz ta Honda czy nie. On po prostu jest GSem!!!
OdpowiedzTak Tak jedż do GE SU
OdpowiedzJa wole bardziej to "Społem" od GS-u. Tu przynajmniej skrzynia biegów wytrzyma po gwarancji kilka dodatkowych tysięcy kilosów. A poza tym co za wspaniały silnik, zmieniasz komin na akrapa i RURA. Hej
Odpowiedz