Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 30
Pokaż wszystkie komentarze3 lata jazdy prawie 30000 km po dwoch sezonach awaria walu szlif cylindra i wymiana walu... drgania minely a zgubilem zaledwie pare srubek liczniki byly 3 odpuscilem kolor pomarancz awaria ladowania za lekki i wlasnie k...a zgubilem kluczyki.... 50-tka oczywiscie tylko w papierach!!!!!!!!
Odpowiedz3 lata jazdy prawie 30000 km po dwoch sezonach awaria walu szlif cylindra i wymiana walu... drgania minely a zgubilem zaledwie pare srubek liczniki byly 3 odpuscilem kolor pomarancz awaria ladowania za lekki i wlasnie k...a zgubilem kluczyki.... 50-tka oczywiscie tylko w papierach!!!!!!!!
Odpowiedzjestem początkująca i rzeczywiście moją zmorą przy pro 50 to świeca
OdpowiedzTo tylko 50 tka nie ma się czego spodziewać ale te 70 wyciąga . Ja zrobiłem 1200km i narazie się nie psuje . Wrazie pytań pisać na gg :44335400
OdpowiedzJakie malowanie najładniejsze według was :)?
Odpowiedzjakie powinno być stężenie w cylindrze 72cm3 zipp pro 50
OdpowiedzJa mam pytanko. posiadam zippa od 2 dni, ogarnąłem już jazdę tylko czy wie ktoś może przy jakiś prędkościach należy zmieniać tak ok biegi (wiem to zależy od obrotów i wyczucia ale tak mniej więcej ) ????
Odpowiedzto zależy od dźwięku silnika musisz sam to wyczuć nie ma opisanych przy jakiej prędkości musisz zmienić bieg ale to zazwyczaj wychodzi ze przy 10-15 km/h zmieniasz na 2 przy około 30km/h na 3 i przy 40km/h na 4 :)
OdpowiedzZacznę zaraz trzeci sezon na pro 50 (prod. lipiec 2011) , w pierwszym roku przejechałem 1500 km (bo zacząłem we wrześniu), w drugim 4500. Obecnie na liczniku mam 6100 km. Po pierwszych 200 km zaczął przeciekac mi cylinderek hamulca przy przednim kole. I na tym musze zakoczyć listę usterek. Robię wszystkie okresowe przeglądy w serwisie Zippa. Odpala mi za pierwszym dotknięciem startera. Nigdy, ale to nigdy sie nie zawiodłem ani mnie nie zaskoczył niemile odmowa współpracy. Może mam szczęście i załapałem dobry egzemplarz, ale nie pozwolę powiedziec na ten model złego słowa :-). PS: przed końcem sezonu 2012 zmieniłem silnik na 72ccm. I teraz jest dynamiczniejszy i 70km/h jedzie bez wiekszego problemu.
OdpowiedzWitaj! Masz kolego może, po takim okresie eksploatacji tego ZIPa, jakiś patent, żeby ograniczyć drgania silnika. Ja mam go dopiero 3 dni i to mo przeszkadza. Bardzo proszę o odpowiedź na e-mail: zbylas@wp.pl , pozdrawiam, zbylas
Odpowiedznajlepszym rozwiązaniem będzie podłożenie pod silnik podkładek gumowych pod mocowanie silnika do ram
OdpowiedzNajlepszym patentem będzie wymiana tego gówna na coś normalnego. Przecież to ścierwo nie dość że jest z chin to jeszcze udaje coś czym nie jest czyli motocykl sportowy. Jakim baranem trzeba być żeby takie coś kupić?
Odpowiedzpo pierwsze jest nowy i tani . można tuningować do 250cc jego prędkość wynosi ok 80 km\h , a po tuningu poleci nawet blisko 150 MA WYDECH JAK PROFESJONALNY ŚCIGACZ 500CC WIELE OSÓB ZAZDROŚCI I PISZE TAKIE KOM . JAK NIGDY NIE WIDZIAŁY ZIPPA
OdpowiedzTrzeba być samobójcą jechać 150 czymś takim.
OdpowiedzTa "baza" sprzedawana jest również w wersji 250ccm pod nazwą RTC 250. Więc chyba musi być przystosowany. Ale szczerze: mam 3ci rok i nie ryzykowałbym. Hamulce mają potężny zapas (plus prymitywny "ABS" -zwykły zawór ciśnieniowy z przodu ale raz mnie uratował przed wywrotką) ale po wrażeniach jak się to prowadzi to nie zaryzykowałbym. Do 90 na godzinę jest natomiast całkiem nieźle. Mam 30 lat, miałem już "normalne" motocykle i mówię to z doświadczenia porównawczego z innymi normalnymi sprzętami. Teraz mam zippa bo pali bardzo mało, części są śmiesznie tanie a mi potrzebny tylko "pierdzik" do szybkiego przemieszczania się po mieście. A do tego całkowicie wystarcza.
Odpowiedzna oczy nie widziałeś zipa i się dużo wypowiadasz {wygląda ładnie i jest mało awaryjny} POZDRO
OdpowiedzMoj kolega ma tego zipp'a i mu sie bardzo czesto psuje przejedzie kilka kilometrow i do naprawy. Co jak co ale wyglad ma ladny tylko ta luka pod bakiem mi sie nie podoba
Odpowiedz,i sie tam podobo
Odpowiedzjeszcze jeden minus - światła drogowe (tzn. długie) - wycelowane w sufit. Brak możliwości regulacji.
OdpowiedzJest regulacja od spodu (śruba) ale niewiele daje, przynajmniej u mnie - na max dokręceniu jest "znośnie".
Odpowiedzi tu ci przyznam rację mam też pro 50 niebieski co prawda to prawda cudowałem z tym ustawieniem i nic z tego bo długie światła świecą sam nie wiem gdzie a mijania jak drogowe nie wiem co z tym zrobić
Odpowiedztez przyznam racje powiem tak motor mam nie caly tydzien ale co do swiateł powiem tak w dzien jezdze na zwyklych postojowych to zwieksza moc aku i tak praktycznie nie maja roznicy co do mijania czy dlugich ;p
Odpowiedzmój syn oddawał na gwarancji zipa do 3 warsztatów i w każdym mówili że nie można wyregulować, ale później po rozkręceniu znalazł gdzie się reguluje i ostatnio nawet mówił, że są za krótkie (przesadził ze skracaniem) - jest płynna regulacja w reflektorach
Odpowiedzjestem świeżym posiadaczem nowego modelu zippka pro 50, po 1000km: - kick starter obsysa, mocowany na czpieniu jedną śrubką, która dokręcona na amen nie jest w stanie utrzymać go w należytej pozycji (tzn. przy odpalaniu na kopa zahacza o nożną dzwignie hamulca, gdy powraca, zostaje za nią, co może doprowadzić do uszkodzenia zębatek) - rozwiązanie - sieknąć spawa + odpala praktycznie na dotyk (dlatego nie ma co przejmować się kickstarterem), przy niskich temperaturach wystarczy potrzymać go trochę na ssaniu (wajcha w górę), ok. 20 sekund i nie ma problemu z utrzymaniem obrotów (na nowej świecy, ta salonowa już poniżej 1500 obrotów go gasiła) = kranik - wajcha w górę - rezerwa, w dół full, poziom - odcięcie. Podczas jazdy blisko rezerwy, warto wcześniej załączyć pozycję rezerwy, żeby gdzieś na trasie silnik się nie zakaszlał. - brak filtra paliwa (koszt ok. 10-15zł, stosunkowo niski, montaż 5 sekund, a na nasze paliwo może zaoszczędzić dużo zmartwień) - obrotomierz - a właściwie jego bezwładność, wskazówka podaje +/- 2x mniej obrotów niż w rzeczywistości. Na youtubie jest filmik jak to naprawić -/+ skrzynia biegów - czasami robi psikusa i z 2 schodzi na luz, przy przelaczaniu na 1 (przed krzyżówką to nawet plus). Sekwencyjna - 1>N>2>3>4 + elastyczna, długa 3. -/+ krótka 1. - dla niewprawionych w obsłudze przekładni świeżaków zdecydowany minus. Po tygodniu właściwie nie ma znaczenia, nie ma co przeciągać ponad 6k obrotów, od razu wrzucać 2. - oświetlenie zegarów - słabe, tylko hazia na serwis i prosić o wymianę na dobre ledy. - osłony - plastiki, dolna przy kontakcie ze sredniej wielkości kamieniem ma małe szanse na przetrwanie. Polecam czymś wzmocnić albo szarpnąć się do fachowca, żeby wykonał odlew z jakiegoś metalu. + silniczek - ładnie chodzi, dobrze wkręca się na obroty, niskie spalanie (pierwsze 300 km /6l, teraz ok. 2,5-3l /100, przy bardziej dynamicznym traktowaniu. Nie ma co go męczyć póki się nie rozgrzeje, potem nawet całkiem nieźle (jak na 50) idzie. Przy dobrym smarowaniu i rozumnej obsłudze nie zagrzewa się, nie klekocze, nie woła o pomstę do nieba. Przy przeciągnięciu z 2 na 3 i 3 na 4, ma niezłego kopa, jak na swoją małą moc. - zaraz po kupnie podokręcać wszystkie śrubki. Taki smaczek - ukł. wydechowy, dokładniej rura wydechowa + tłumik są mocowane do całości tylko w dwóch miejscach - przy kolektorze - opaską, na dwie śruby (gdzie fabryczne nakrętki są po prostu do d***), zaś tłumik do podnóżka pasażera dwoma imbusowymi śrubami. Wystarczy jeden niedokręcony imbus + polskie drogi, efekty - po wypadnięciu śruby rura zaczyna trochę się ruszać, opaska luzować, w efekcie łatwo o wydmuch uszczelki rura - kolektor. = akumulator - dobrze trzyma już po pierwszej jezdzie, nie mam problemów takich jak posiadacze poprzedniego modelu. + hamulce, tarcze działają jak brzytwa, dodatkowy plus za pompkę pulsacyjną z przodu, przez co trudno o zblokowanie przedniego koła. Warto wyregulować dźwignię tylnego hamulca, aby stawiała większy opór i nie reagowała na przypadkowe opuszczenie stopy. + kapcie - szeroki tył 140, duży komfort jazdy, nienajgorzej sprawują się na deszczu, w ostrych zakrętach ładnie trzymają się asfaltu. + amory - przednie lagi miękkie (dla mnie plus), centralny trochę mniej, ale pośladków sobie nie obijam. + tłumik - ładny niski odgłos, amator nie uwierzy że to 50-tka, na niskich jałowych popyrkuje jak marzenie (u mnie ok. 1000-1200). - wibracje - niecałe 6k - 7k obrotów, plastiki trochę irytują. Przy 80+ km/h, na 4. powyżej 8k obrotów silnik wpada w wibrację i roznosi je po całej ramie (tutaj akurat plastiki się nie telepią - delikatne wibracje odczuwa kierowca na sobie), i przy 80 radzę kłaść linię mety dla osiągów tego motorowerusa. I co do osiągów - nie jest źle, po przesiadce z piździka 2t zdecydowanie ciekawszy, po wzyżkowej trasie i pod mocniejszy wiaterek spokojnie te 65km/h osiąga bez kaszlu, na normalnej i przy standardowej pogodzie 70-75 to standard i tyle mu wystarczy. Nie nakręcajcie się filmikami z YT o zamykaniu licznika. Nawet z małej górki czy na pochyłej drodze 80 przekroczy, z wiatrem jeszcze więcej, ale szkoda silnika.
OdpowiedzWitam:)Mógłbyś mi udzielić rad odnośnie docierania silnika w tym modelu i dalszej eksploatacji?
Odpowiedzno powiem ci ziomusiu ze mnie zaskoczyles tez mam ta nowsza wersie pomarańcz podoba mi sie jego szarpniecia na poczatku myslalem jak go wezme pewnie mul jak h.. a tu prosze jak na taka wage i wielkość jest prze samowity powiedz mi czy jak chodzi o te ledy do licznika na gwarancje powinien mi to wstawić co do biegow tez masz racje chociaz jak narazie wkurwia mnie aku ale jezdze na postojowkach pale narazie z kopajki poczekam moze sie naladuje pozdrawiam hehe ;p
Odpowiedzza takie pieniadze nic lepszego jeszcze nikt na polski rynek nie wprowadzil
Odpowiedza ja go mam (zielonego) mam 13 lat jechac 90km/h 50 tka to jest duzo . Co do tzrki i rs faktycznie fajnie taka miec ale kosztuja 13 tys i 17 tys a uzywane ktore wiele osób chwali często sa katowane . Po zakupie trzeba robic remont silnika a to najtanszych on nie nalezy . Jest tez jeszcze jeden plus jesli wywalisz sie na markowcu to troche zabulisz za naprawe czego nie mozna powiedziec o chiczykach. Jesli ktos mieszka w okolicach częstochowy niech pisze poscigamy sie troche
Odpowiedzmasz może gg? chce ci zadać kilka pytań dot. zippa pro 50
OdpowiedzJest nawet całkiem spoko, a z daleka zielony wygląda jak kawasaki.
OdpowiedzJest nawet całkiem spoko, a z daleka zielony wygląda jak kawasaki.
Odpowiedzto tylko 50-tka, wiec czego sie spodziewać. wyglada i sprawuje sie calkiem niezle
Odpowiedzdla mnie wygląda jak pro, malowanie niebieskie przepiękne
OdpowiedzA wyglądacie jak wielkie frezy. Nie wiecie jak to jeździ ja go mam od roku jeździ dobrze z 90 się poleci trochę małe ładowanie ale widać że to poprawi. Więc polecam :)
OdpowiedzZpoko zabawka. Wolę tego słuchać za oknem niż skuterów z automatem co brzmią jak młynek do kawy.
OdpowiedzTak czy owak uważam że to genialna zabawka dla dzieciaka (14-16 lat) na pierwszy motocykl :)
OdpowiedzWszystkie jednoślady są piękne!
OdpowiedzDobry jako preznet na komunie dla dzieciaka =D Kto jezdzi czymś takim? rozumiem jeszcze 125 czy tam 250 z normalna skrzynia biegów, choc i w takich motocyklach trzeba mocno machac skrzynia biegów. To w 50 pewnie cały czas pracuje sie dzwignia zmiany biegów nie lepiej skuter w 50cm3?
Odpowiedza nie pomyślał żaden z was że chodzi o to aby było do 50cm3
Odpowiedzpojazd dla wiejskich cwokow
Odpowiedzaleś się dowartościował aż ci słoma bardziej się wysunęła
OdpowiedzFaktycznie, w niebieskim malowaniu wygląda jak baby Yamaha. W czerwonym i czarnym chyba jednak wyglądał lepiej.
OdpowiedzFazer nie fazer. Szczerze powiedziawszy wolałbym rowerem jeździć niż takim paściem. Szkoda kasy.
OdpowiedzPowaga wygląda jak mały Fazer
Odpowiedza ja juz kupiłem po dlugim oczekiwaniu na dostawę
Odpowiedzchyba jak kupa
Odpowiedzwygląda jak fazer
Odpowiedz