Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzea a a ale o co chodzi? ,było pytanie i jest odpowiedż,wasze komentarze są żenujące a niektórzy "znawcy" nie powinni się wypowiadać
Odpowiedzporównywalne czasy? dokladniej moze, co? bo jak bedzie 750 szybsza o 1-2sek. to przy calym wyscigu zrobi nam sie cale okrazenie.
OdpowiedzSuzi 750 fajny sprzęt miałem olejaka ale młodzi pewnie nie wiedzą o co chodzi. Z tą pojemnością to jest tak że nie każdy umie ją wykorzystać. Jeżdziłem 600, 650, 750, 900 i 1000 i powiem jedno najlepsze przejazdy miałem na 900 a z litrą gorzej mi idzie a niby różnica mała. Teraz wiem że 750 niby wymarła klasa jest dla mnie i kiedyś kupię gixera bo najlepiej wykorzystam potencjał motocykla a bądźmy szczerzy tylu gości jeździ na litrze i kaleczą jak nie wiem co i sieją zagrożenie. Nikt się nie przyzna bo wyścig zbrojeń musi być. 750 rządzi Panowie
OdpowiedzA w Motocyklu napisali że to dwa zupełnie różne motocykle. Panie Kfas, czas na emeryturę...
OdpowiedzPan Kwas testował razem z Panem Oskaldowiczem. Raczej mają pojęcie
OdpowiedzOskaldowicz od 40 lat nie jezdzi drogowym motocyklem po ulicy, a Kwas juz od paru ładnych lat caly czas zapomina gdzie zostawił szczękę. Rzeczywiście doborowy testdreamteam.
OdpowiedzNa pewno jeździsz szybciej, lepiej, i więcej od nich więc nie pozostaje nic innego niż zakończyć tę nierówną walkę o wszechwiedzący szczęki nie zapominający
OdpowiedzArtykuł Motormanii na ten sam temat jest przy tym jak Jola Rutowicz przy Noblu. Rzeczowo i profesjonalnie. Dzieki!
Odpowiedzco ty za przeproszeniem pier.....isz!!!!
OdpowiedzSzkoda że Kawasaki zakończyło produkcję ZX-7R. GSX-R 750 na pewno miałby dobrego konkurenta!
Odpowiedzto tez moja ulubiona klasa zx7r był stabilny ale za ciezki
OdpowiedzJa bym wysunął jeszcze dalej idący wniosek. Nie ma specjalnej różnicy miedzy 600, 750 a 1000, co zresztą potwierdzają czasy w różnych klasach.
Odpowiedztaaa na torze fakt to różnica kilku sekund, Ale polecam ci na drodze na takiej 600 utrzymac sie za kolegami na 1000! zobaczył byś jak sie trzeba nagimnastykować zeby wogole dotrzymac tempa nie mówiac juz o zainponowniu kolegą :D
Odpowiedzimponować komukolwiek motocyklem .. big lol for you
OdpowiedzNo tak, ale w trasie różnica na korzyść 750ki jest już wyczuwalna. Przy wyprzedzaniu nie zbijamy 3 biegów w dół tylko jeden, w korkach jeździmy na dwójce/trójce a nie na jedynce itd. Miałem gixxera 750 k4- świetny motocykl.
OdpowiedzNie kumam tego artykulu. 750 niby szybsze na "szybkich" torach, a na SR czasy krecicie podobne. Ten tor jest cholernie szybki wiec nie wiem jak tam nie potraficie 750 zgubic 600, zakladajac podobne umiejetnosci kierownikow.
Odpowiedz"na szybkich sekcjach" a nie na szybkich torach. Poza tym chyba jest opisane dlaczego 750 nie odjeżdza 600, czytanie ze zrozumieniem sie kłania.
OdpowiedzCzytanie ze zrozumieniem? Nie wiem czy jezdziles na SR madralo ale tam moc ma wielkie znaczenie bo tor jest bardzo szybki wiec jesli krecili takie same czasy na 600 i 750 to cos jest nie tak.
Odpowiedzpytanie tez co to znaczy oscylowac wokoł 2:30, czy to sa czasy 2:30.10 vs 2:30.90 czy moze 2:29 vs 2:31 :P Ale faktem jest ze SR jest jednym z tych torów gdzie 750 powinna pokazywac wyższość nad 600.
OdpowiedzMoim zdaniem 750 jest zupełnie nie potrzebnym motocyklem. 600 jest tanszy, lzejszy, i jak zreszta uwidoczniono w artykule - rownie szybkim.
Odpowiedzile lżejszy? 2-3 kg? proponuje zrobic kupe przed jazdą i bedziesz miał wage 600
OdpowiedzNazywa się to coś "wyborem", który z niewiadomych przyczyn przeszkadza wielu ludziom.
OdpowiedzTy też jesteś tu niepotrzebny.
Odpowiedz