Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeno dobrze, ale jak to jest, że w Ducati parcieje wszystko, co może sparcieć?
OdpowiedzBo do produkcji Dukatów wykorzystywane są materiały które nie zeszły przy produkcji Fiata Uno.
Odpowiedz"rzeczywiscie" Ale byk ortograficzny :D :D hehehe...
OdpowiedzWszystko fajnie ale czy motocykl żeczywiscie bedzie konkurencyjny dla aktualnego lidera BMW S1000RR? Nie chodzi mi o sam tor wyscigowy bo jak i nawet teraz widać że w Stockach Liczą sie dwie marki bmw i ducati. Ale mówie o normalnym użytkowaniu tego motocykla, Już w wielu artykułach na temat ducati 1198S jest napisane że aby jeżdzic tym motocyklem po zwykłych drogach trzeba byc masochistą albo kimś tego pokroju bo motocykl ma głownie zastosowanie torowe i nie jak nie nadaje sie do normalnej jazdy. Bmw uzyskało bardzo dobre i pozytywne opinie co do normalnego użytkowania lepsze nawet niż FireBlade.
OdpowiedzNie bedzie, bo teraz to będzie sprzet dla hardkorów masochizmu i do tego w kosmicznej cenie.
Odpowiedzjak ducati chce ominąć przepisy? Bo przecież teraz w WSBK starują z silnikiem 1098, bo większy nie mieści w się w regulaminie FIA
Odpowiedzjak ja lubię takich specjalistów. model 1098R ma pojemność 1198...
Odpowiedzw 2013 stawka będzie w zupełnie innym miejscu...
Odpowiedza Ducati niby zostanie w tym miejscu, w ktorym stoi? 1198 też nie jest teraz najlepszy, ani najnowszy, nie ma teamu fabrycznego, a zobacz co sie dzieje ;)
Odpowiedz