Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeTak powinien wyglądać egzamin na PRAWO JAZDY .
OdpowiedzCiekawe czy byś go zdał i czy to są naprawdę wymagane umiejętności do dojeżdżania z punktu A do B.
OdpowiedzSZACUN!
Odpowiedzmały, żółty ale WARIAT
Odpowiedzswoja drogą mały zółty człowiek nieźle napiera;)
OdpowiedzWkradł się mały chochlik. 35/15 to nie 3,666
OdpowiedzNo właśnie. Która informacja jest prawdziwa? zwiększamy przełożenie czy zmniejszamy? Zębatka tylna wygląda na dużą
Odpowiedzżadna nie jest precyzyjna przełożenie skracamy, czyli zmniejszany wartość przełożenia końcowego, zmniejszamy stosunek ilość zębów przedniego koła łańcuchowego do tylnego koła łańcuchowego, wartość przełożenia końcowego dla kół łańcuchowych przód/tył 16/41=1/2,56, a dla 15/55=1/3,67
OdpowiedzRacja, oczywiście przełożenie zwiększamy. Zębatka z tyłu jest większa niż oryginał i ma 55 zębów, przednia jest mniejsza, ma 15. Dzięki!
OdpowiedzZwiększamy. Widziałem motocykl pracownika MCS Honda, który startuje w tej dyscyplinie. Ma w swojej CBR400RR wielką patelnie z tyłu.
Odpowiedz