Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeMałe sprostowanie zarówno haska jak i bmw mają z tymi silnikami tyle wspólnego co Pan gadżet z tańcem. Silniki te co prawda powsały na zamówienie BMW ale skonstruowane i wyprodukowane w całości przez Rotaxa. Zresztą prawie wszyscy przmilczeli fakt że odbiły się one czkawką dla BMW w pierwszych latach produkcji - praktycznie każdy motocykl z lat 2006-2007 po kilku ,czasami kilkunastu tysiącach km kończył w serwisie z silnikiem do wymiany.Oprócz tego ciekło z nich jak ze smarowozów szczególnie sopd pokrywy zaworów jak i chłodnicy oleju. Aha żebym nie zapomniał dodatkowo stuki i puki większe niż w suzuki:). Dodajmy do tego skrzynie biegów z papieru i mamy pełen obraz. Chociaż muszę przyznać że jeżeli chodzi o osiągi i duży moment obrotowy o dołu jak na twina przstało to fajnie się można pobawić. Ale z drugiej strony jak na pojemność 800/900 to i tak żadnego szału nie ma. Jedyne co mnie w nim użekło to zastosowany tłumik drgań konstrukcji rotaxa.
Odpowiedzrotax to kojarzy mi się z silnikami do kosiarek, to może stąd taki dźwięk wydają te bmk-i?
Odpowiedz