Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeNie wiem, ale czy to prawda, że od tej pory, kiedy BMW kupiło markę Husqvarna to te motory dostały duszę. Wierzę tylko w świat japońskich motocykli… ale chętnie sprawdził by możliwości modeli Husqvarny....
OdpowiedzHej! Jeśli będziesz miał okazję, to polecam pojeżdżenie - nawet kilkanaście minut na sprzęcie daje o nim spore pojęcie. Osobiście zmieniłem swoje zdanie o Husce po tym teście o 180stopni. Nowymi KTM-ami też pojeździj - z tym powinien być mniejszy problem, bo z tego co się orientuję, polscy dealerzy często takie imprezy organizuję. Zawsze można znaleźć niezłą alternatywę dla japońskich produkcji ;)
OdpowiedzSuper, że tak fajnie zaczęła rozwijać się ta marka. Moja propozycja a może coś napiszecie o najnowszym modelu TE 310 2011 lub TE250 przecież to dopiero jest rewelacja. W Anglii, Francji i za oceanem w testach jakościowych ten modele łoją konkurencję jak tralala. Zresztą wystarczy spojrzeć na wyniki Mistrzostw Świata Enduro ta marka praktycznie od 3 lat jest na czołowych miejscach
OdpowiedzNigdy wcześniej nie byłem zwolennikiem marki Husqvarna, ale jak zawodnik miałem okazję testować ten motocykl przez 2 dni w Niemczech w trakcie premiery Husqvarny. Naprawdę rewelacyjny motocykl… Dają naprawdę ful za tak małe pieniądze.. Kto miał nim możliwość pojeździć to potwierdzi to samo.. To nie ta sama Husqvarna, co parę lat temu. Widać, że obecny właściciel marki, czyli BMW mocno kładzie nacisk, na jakość i najnowsze rozwiązania technologiczne.
OdpowiedzNie rozumiem. Piszą, że najlżejsze moto w klasie. Już pominę, że 125 w 2t to klasa ta sama, ale przecież crf 250 waży 4kg mniej, a rmz 5kg mniej niż ta huska, więc o co be?
Odpowiedzduzo zależy od tego jak liczona jest masa. deklaracje producentów i potem realny wynik na wadze to dwa rózne tematy. Japońce potarfią policzyć "suchą masę" bez olejów, płynu chłodniczego i akumulatora. To jest realny pomiar?
OdpowiedzJeszcze chciałem dodać Dzisiejsze crossy szczerze powiedziawszy stoją na tym samym poziomie biorąc pod uwagę markowe spręty tej samej klasy. Natomiast jeśli chodzi o huskę, to wg. wielu zapewne zwycięży stylistycznie, fajne kształty, skromna owiewka, dobrze dobrane kolory, sam podpisuję się pod tą etykietką
OdpowiedzNo mówię o masie "suchej", w sumie w przechwałkach nie spotkałem się nigdy z masą z olejami, płynami, choć to olej, płyn to całość 3-4l, więc i tak nawet jak to waga zalanego różnić się nie będzie.
Odpowiedzto waga motocykla z olejami, tylko bez paliwa. honda wazy ponad 98kg calkeim na sucho, co daje ponad 100kg z olejami.
Odpowiedz"""A teraz Włosi chwalą się najlżejszym motocyklem crossowym klasy MX2.""" Husqvarna to szwedzka firma, która została przejęta bodajże w 2007 roku przez BMW, więc raczej nie 'Włosi' :)
Odpowiedz"Dział przedsiębiorstwa zajmujący się produkcją motocykli został sprzedany włoskiemu przedsiębiorstwu Cagiva w 1987 roku, a produkcja została przeniesiona do Varese. W roku 2007 przedsiębiorstwo zostało zakupione przez firmę BMW. Według oficjalnych informacji Husqvarna ma dalej funkcjonować jako niezależna firma, pozostając w dotychczasowej siedzibie, we Włoszech."
Odpowiedzno to musisz jeszcze troche doczytac w książkach od historii. Siadaj, pała.
Odpowiedzw końcu coś co znicszczyło ktma hehe przecież yamaha od dawna niszczy KTM y
OdpowiedzZajebisty motocykl! W koncu cos, co zniszczylo ktma!
Odpowiedzale sie szmacicie, przeciez to nie motocykl...
Odpowiedzmały jesteś i głupi. najnowsze Huski prezentują się na prawdę przyzwoicie.
Odpowiedz...tylko samolot ogarnij sie gościu.
Odpowiedz