Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeJak zwykle konkretny i poręczny Gixxerek ! - tak trzymać
Odpowiedz''jakie w Europie wyciągnięto lata świetlne temu'' Lovtza - lata świetlne to jednostka odległości a nie czasu ;)
OdpowiedzKto to jechał tym moto z powyzszego filmiku . na Pannoniaringu ??
Odpowiedzjapońskie motocykle są z pozoru tanie. kupujesz supersporta i na dzień dobry musisz wymienić przewody hamulcowe, laczki, wydech i zawias, bo te fabryczne części na tor się nie nadają, a ta maszyna jest przecież do tego stworzona, prawda?
OdpowiedzNa naszym poziomie nie jest ważne czy to r6 ,kawa dukat czy jeszcze cos innego.No chyba ze ty jestes mistrzem swiata i wyciszniesz z jednego wiecej niz z drugiego
OdpowiedzMądre słowa, popieram, ale nasi mistrzowie prostej wyczuwaja róznice w 1 KM
Odpowiedzsuzi ? nie istnieje... w dupę dostaje wszędzie gdzie się pojawi...
Odpowiedzgłupota? istnieje... jak widać ma się dobrze...
Odpowiedzmożliwość trafienia twojego komentarza na mistrzów ? istnieje... dobry pocisk, ale nie chce mi sie wrzucać:D
OdpowiedzA kto tym kierowal? Widziałem jak stała obok tira Grandysów na seryjnych oponach...To ta sama?
OdpowiedzWitam panowie odpowiem Wam na to nurtujace pytanie z wlasnego doswiadczenia. Na poczatku rozpoczecia kariery w celu starcia sliderow nasluchalem sie wielu rad od jezdzacych kolegow jak i wielu kosmicznych teorii. Moje 3 zasady: 1 Nie robimy jakis dziwnych ruchow cialem w celu nasladowania Rossiego z mala skutecznoscia tylko wychylamy kolano i siedzimy na moto 1 posladkiem lub mowiac jak chlop polowa **** ma zostac na moto. 2 Przeciwskret lekko odchylamy kierownice w odwrotnym kierunku niz w ktory chcemy sie zlozyc. (Laczki przylegaja wieksza powierzchnia do gleby) 3 Polecam amorek skretu bo jest latwiej. Pozdro dla nowicjuszy jak i zaawansowanych riderow, no i Kamili co ma zdjecia na lace w artykule z 600f:)
Odpowiedzjak mocno trzeba zejsc z siodelka zeby szorowac kolanem o asfalt??
OdpowiedzZ siodełka się nie schodzi kolego :-)) Musisz się przełamać i złożyć sprzęt jeszcze niżej.
OdpowiedzOdpowiednio mocno trzeba złożyć motor
OdpowiedzJeżeli uważasz, że zejście na kolano polega na zwieszaniu **** z motocykla, to w jakim głębokim błędzie jesteś, uświadomi Ci zdjęcie nr 18, 31, 37.
Odpowiedz*zwieszeniu tyłka
OdpowiedzCo to za Tor ?;)
OdpowiedzPannoniaring
Odpowiedz