Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeWitam czy byly hornety z licznikami 340km/h i jaka naprawde jest ich predkosc maksymalna
OdpowiedzWitam czy byly hornety z licznikami 340km/h i jaka naprawde jest ich predkosc maksymalna
OdpowiedzHornet 600 to esencja tego czym są motocykle tej klasy. Ciężko sie w nim do czegokolwiek przyczepić. Jest LEKKI, szybki, dobrze hamuje, skręca i przyspiesza, wybaczył mi bardzo wiele błędów na początku znajomości :) i co najważniejsze trzeba chyba chcieć go zepsuć bo sam z siebie się nie rozsypie. Ja posiadałem wersję S z owiewką więc nawet prędkości przelotowe rzędu 140-160 nie były niczym nienormalnym i uciążliwym. Zaobserwowałem jedynie 2 wady tego motocykla: 1 - Znaczna utrata wartości - ceny jak to ktoś określił wręcz złomowe na rynku wtórnym. Żal było sprzedawać.... za takie pieniądze 2 - wersja S nie była zbyt piękna - ale bardzo praktyczna.
OdpowiedzA czy Hornet ale 900 to dobry wybór na pierwsze moto? Pytam bo jestem zainteresowany zakupem właśnie Hornetki na pierwsze moto, świeżo po prawku, a ile ludzi tyle opinii. Jedyne co się dowiedziałem to to, że 900-ka ma bardziej dopracowany silnik niż 600-ka a reszta jest taka sama. Pozdrawiam
Odpowiedzzależy ile oleju masz w głowie bo zabić się można na simsonie. a 900 korci ojj korci
Odpowiedzno oczywiście ze nie jest, jak by była taka sama to by była honda hornet 600 (z dopracowanym silnikiem) ja mam ja od 2 miesięcy , 1 moto zaraz po prawku, przejechałem z 4-5 tys, super motor w sumie więcej mi nie potrzeba 900 jest przedewszystkim wieksza i ciezsza o jakies 20 kg, w dalekie trasy wygodniejsza 900, do jazdy po miescie 600, i jeśli zadowala cie predkosc do 190 to 600 jak nie 900 i jeśli masz mniej niż 30 lat i zamierzasz się zabic to kup 900
OdpowiedzAle masz 600 czy 900? To że 900 jest cięższa o 20 kg to chyba większej różnicy nie robi, ale mi potrzeba motoru do jazdy głównie po mieście i czasem (ale raczej rzadko) w dalsze trasy. Co do prędkości to nie mam zamiaru jeździć z takimi prędkościami jak piszesz a 30 lat też mam (32 dokładnie) i nie mam zamiaru się zabić. Pytam o 900 bo wydaje mi się że jest ładniejsza od 600 (minimalnie ale jest - np. podwójny wydech pod siedzeniem) a poza tym szukam motoru takiego żebym mógł się wprawić w jazdę i na przynajmniej 5 lat a nie na jeden sezon i żeby też "wyglądał". Drugą sprawą jest to że wiele osób (doświadczonych) radzi mi żebym brał coś większego niż 600, przynajmniej 750, bo 600 szybko mi się znudzi.
OdpowiedzKupiłem go jako moje drugie maleństwo (pierwsza była Honda NSR 215 R w pełni odblokowana - czyli ok. 28 koni). Moc jest duża, ale do ogarnięcia, pod warunkiem, że kierowca operuje manetką z głową. Żadne shimmy itd. są niegroźne. Przyśpieszenie fajne, ale z opowieści słyszałem że będzie z motocykla zrywało. Ogólnie jest super. Stylistyka też się chyba nie znudzi. Jest dużo akcesoriów tuningowych do zmiany wyglądu.
OdpowiedzDasz radę, Hornet jest przez niektórych polecany na pierwsze moto choć nie wiem czy się z tym zgodzę, sam miałem go na pierwsze i trzeba było uważać z manetką na początku. ;)
OdpowiedzDzięki :]
OdpowiedzDam rade po przerwie 5 lat , wcześniej MZ 150? (wzrost 170 - masa 64Kg)
Odpowiedzpredkosc max 230 :)
OdpowiedzRewelacyjny motocykl. Świetnie się prowadi w zakrętach. Wystarczająca moc nawet do ostrzejszego polatania powyżej 200 :) Opinie na temat Hornetki są też na www.moto-opinie.info i forum hondy hornet - www.honda-hornet.pl Jedno z największych forów motocyklowych. To naprawdę jeden z lepszych motocykli jakie powstały. Jeden minus - na zdjęciach wygląda fatalnie, za to w rzeczywistości świetnie się prezentuje.
Odpowiedzmoją pszczółkę mam już 2 sezony.Teraz z żalem ją sprzedaję-pomimo jej wspaniałego charakteru i wyglądu trochę brakuje mocy i zawieszeń.Po pewnym czasie już nie zaskakują jej walory.Stała się dobrą, sprawdzoną i niezawodną przyjaciółką; niejednego gixera albo ersixa, co tylko na prostej umie odkręcić,objechaliśmy na winklach.Mocniejsze sprzęty też sie zdarzały-to nie głupie przechwałki, ci co umieją jeżdzić wiedzą o czym piszę.Ale do rzeczy:silnik-rewela!!!lubi krecić wysoko i dopiero wtedy pokazuje co potrafi.Z drugiej strony dla mniej doświadczonych jest bardzo przyjazny do 6tyś. i mało wtedy pali.Mój ma27tyś przebiegu i nie bierze ani kropli oleju(zmieniam co 6tyś.).Mam jeszcze sportowy wydech wiec jakieś3KM więcej no i ten dżwięk!!!zwłaszcza strzelanie tłumika przy odpuszczeniu gazu przy max obrotach-niezapomniane wrażenia.Napęd ma już 10 tyś i wystarczy na conajmniej2xtyle bo nie oszcządzałem przy kupnie.Tylna guma(Maxxis) po 8 tyś. nie wykazuje dużego zużycia,wystarczy jeszcze na sezon.Za kierychą wygodnie z wyraźnym sportowym zacięciem ale bez przesady.Mam wersję S wiec można sie schować za owiewką i powyżej200 też sie da jechać-mnie sie udało220wg licznika,dalej nie starcza mocy ale po co komu więcej tak naprawdę? Generalnie poza laniem paliwa nic przy niej nie robię(nie liczę oczywiście klocków,oleju,napędu itp bo to norma).Moje jazdy to 80% miasto i20%dojazd do niego.Powiem krótko:w godz szczytu do pracy jade 25 min-samochodem prawie 1.5godz a kolega co przesiadł sie na pszczółkę z VFRy oznajmił krótko: rowerem ciężej sie manewruje niż tym sprzętem! Polecam Hornetkę!
Odpowiedza sprzedal pan juz ta hornet bo jestem na kupnie jak cos to prosze o kontakt 606168696
Odpowiedzsuper motocykl o wspanialej sylwetce.
OdpowiedzOficjalne forum poświęcone Hondzie Hornet www.honda-hornet.pl
OdpowiedzZAPRASZAMY :) - Zadowolony użytkownik :D
Odpowiedzwitam chcial bym kupic Honda Hornet (podobne ogloszenie dalem przy suzuki bandit) wszelkie propozycje prosze kierowac na jwpseba@op.pl pozdrawiam i Wesolych Swiat seba Łódź
Odpowiedz