Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeTe rury stylizowane rzeczywiście na dwusuwa RW750- nie pasują raczej do współczesnego motocykla, reszta jest sprawą gustu, jednym pasuje innym nie i tak ma być....dla mnie E. Buell jest charyzmatyczną osobowością , przełamującą sterootypy... Pozdr.
OdpowiedzWygląda okropnie. moda na zeszytowate zadupki mnie rozpierdziela coraz bardziej. Beznadziejny wydech, jak ze skutera kingway. Padaczkowaty wygląd, a co z tego że może i jeździe fajnie jak bym na niego patrzeć nie mógł w garażu? Z motocyklami to tak jak z kobietami, najpierw wygląd potem środek, następnie akceptacja. Bez tego pierwszego to i nawet to drugie nie przekonuje ;p No....i wiadomo są gusta i guściki ale nikt chyba mi się nie przyzna że miałby ochotę na Angele Merkel :D Ten motocykl właśnie mi się z nią kojarzy- JEST TAK OKROPNY. BUell nie wciągajcie za duzo tego koksu, szczerzę radze.
OdpowiedzMoże sie nie znam ale dla mnie ma pare minusów które bym zmienił. Po pierwsze nie zabardzo mi sie czacha podoba patrzac z przodu. Po drugie okropny wydech. Po 3 przednia tarcza wolał bym podwujne mniejsze i w lepszej stylistyce. Po 4 felgi sa średniawe.
Odpowiedzwyczucie stylistyki?z taką dwururką to bym sie wstydził na miasto pojechać!
OdpowiedzGdzie to ma wloty ram-air??
Odpowiedznajwazniejsze jest to ze sie pojawil ten motocykl i buell nie zniknie. fajnie ze koljeny model bez silnika od wasaczy z Herlawego Dziadostwa
OdpowiedzJa mam HD kowego dziada i na rotaxa bym nie zamienil. Dla kazdego cos innego :)
Odpowiedzno i dobrze dla ciebie. chodzilo mi o to ze oni go zamkneli to se chlopak i tak poradzil!
OdpowiedzEryk Buell ma moim zdaniem fantastyczne wyczucie stylistyki i jego sprzęty są rozpoznawalne wszędzie. Jak odnajdzie się w w sporcie-trudno powiedzieć? tam jednak dominują marki z Japonii . Myślę też że wyścigom GP nada kolorytu bogatsza różnorodność marek. Jest jednak coś co mnie zastanawia !to silniki Rotax które zaczynają pokazywać się w projektach BMW jak i teraz w Buell.
OdpowiedzErik na podzespołach nie oszczędzał - zawias Ohlinsa, pompa hamulcowa i sprzęgła Accossato ... Ciekawe jaka będzie cena?
Odpowiedzpewnie tez dla takich co nie maja w naturze oszczedzania...
OdpowiedzDużo ciekawiej wygląda niż poprzedni "chomik", mam nadzieję, że z wydechem coś poprawili, bo poprzedni porażka...w sumie ciekawa konstrukcja.. Pozdr.
Odpowiedzwydech jak w dwusuwie ...
Odpowiedz