Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeJeśli nowy Super Duke będzie mniej agresywny, to się zawiodę! Śmigam na nim od nie dawna i czekam na jego agresywniejszą wersją, zwłaszcza R, która w wersji czarno orange była super, lecz od dwóch lat niedostępna, dlatego zakupiłem pierwowzór!
OdpowiedzJeśli info o możliwych pojemnościach Adv się potwierdzi to będzie ciężkim orzechem do zgryzienia podjęcie decyzji przy wyborze sprzęta. Aktualnie sprawa jest prosta. Ciekawe też czy silnik 1200 będzie miał coś wspólnego z RC8. Jeśli tak to w następnej kolejności widzę SMT 1200 jako bezpośrednią konkurencję dla Dukata Multistrady. No i dobra wiadomość w sprawie odrzucenia projektu ze względu na podobieństwo do GSA - KTM ma indywidualny design i powinien się go trzymać. pozdrawiam
OdpowiedzJeśli chłopcy z KTM opracują 3 modele pojemnościowe, czyli 600-650, 800-900 i 1200ccm, BMW doczeka się bardzo poważnych konkurentów. Jeśli dodatkowo postawią na jak najniższą wagę oraz modułową konfigurację swoich wyprawówek a pozostawią niższa niż BMW cenę i radykalny design Geralda Kiski... wyścig o klienta wygrają.
OdpowiedzNic dziwnego ze Dyrektor Generalny KTM Stefan Pierer odrzucił (mimo ukończenia) design nowego Adventure. Jeśli rzeczywiście przypominał R1200 GS decyzja wydaje się jak najbardziej uzasadniona. Znana zasada marketingowa brzmi: nie kopiuj a ATAKUJ! A przecież "pomarańczowi" od dawna mają własny swój styl.
Odpowiedz