Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeWitam wszystkich, Wiem, że komentarz pojawia się trochę późno, ale jest z ręki użytkownika Z750 (2006). Posiadam Zetke od 1,5 roku. Moto w trakcie żywota (25tys. km) dostało kilka gadżetów i modyfikacji min. nierdzewny i pięknie brzmiący tłumik Campbel, Power Commander III i wiele innych drobiazgów. Pomarańczowy kolor Pearl Orange Blaze jest daleki od znanej zieleni Kawasaki i na pewno zwraca na siebie uwagę. Silnik z Commanderem po wgraniu stosownej do tłumika mapy i dostrojeniu lata jak złoto. Posiadam również FZ6 Fazer i powiem tak, Yama jest wyważona, silnik w szerokim zakresie gładki jak złoto, bardzo uprzejma w prowadzeniu przy swoich103 KM, ale jednak Zetce nie odmówię zacięcia i skrzydeł (wiadomo różnica pojemności i mocy). Kawa jest świetne moto, doceniam za wygląd i osiągi.
OdpowiedzA co z konkurencją z poza Kraju Kwitnącej Wiśni, np. z Wielkiej Brytfanii? Triumph Street Triple jedynym parametrami nie ustępuje Z750 a w kwestii masy jest o klasę z przodu.
OdpowiedzTriumphy sie sypia wiec to żadna konkurencja, szczegolnie ze w polsce jest najgorszy importer Triumpha chyba w całej Europie. Kup se a potem sie z nim bujaj.
OdpowiedzChłopie przeczytaj sobie test Triumpha Tigera na dystansie 25000 kilometrów. Mechanika w tym moto jest bliska ideału. Co do importera i serwisu nie mogę się wypowiadać. Wiem tylko że ceny tych motocykli w Polsce są wzięte z sufitu. A właśnie sprawdziłem że na polskiej stronie Triumpha nie ma cennika. Ale wcześniej podawane ceny na tej stronie to ojeżu o kilka 2-3k pln wyższe od cen np w Niemczech. Pamiętam że podobnie było z cenami dukatów.
OdpowiedzTiger po 25tys.km jest niemal fabrycznie nowy!!! potwierdzam relacje z testu długo-dystansowego!
OdpowiedzA w garazu obok mojego sprzeta stoi cieknaca Daytona z prebiegiem 4000km... Bez komentarza.
OdpowiedzTylko ZET!!
OdpowiedzMam Z750 i rzeczywiście hamulce i zawieszenie w nim nie są najlepsze. Silnik i skrzynia biegów ok, czytelność wyświetlacza i zegara obrotów świetna. W nowym mógł pojawić się jeszcze wyświetlacz z informacją o zapiętym biegu. W sportowej jeździe tego brakuje.
OdpowiedzCena w niemczech na stronie Kawy - 8995€
OdpowiedzAle to chyba cena motocykla z ABSem
OdpowiedzZ750 jedzie prawie tak samo jak 1000. Hamulce rzeczywiście są słabe w ***... prawie jak w ER5.. zawias też trochę za miękki, więc jak to poprawili to może być świetny sprzęcik :)
OdpowiedzWitam wszystkich. We Francji z750r ma kosztować 8599euro Suzuki GSR750 8000euro. Jeżeli Suzuki będzie się prowadziło lepiej niż z750 mimo skromnego zawieszenia to wybór jest prosty. Nie mówię tu o stylistyce motocykla bo każdy lubi co innego. Jeszcze ciekawiej się zrobi jak Yamaha prawdopodobnie w lutym 2011wypuści 2011 FZ8R. Moim skromnym zdaniem wszystkie te maszyny pod względem silnika zawieszenia i prowadzenia zostawia daleko w tyle street triple który nawet w opcji nie wie co to ABS i niech tak zostanie.
Odpowiedzwagę ma większą niz sport a wiecie może czy wychodzi gabarytowo większy niz sport?
OdpowiedzZ tych trzech motocykli najlepiej jak dla mnie wypada Z750R, Suzuki też zapowiadało sie fajnie ale kawa wygląda lepiej i agresywniej, zas FZ8 do mnie wogóle nie przemawia!!! ale też może jest fajnym motocyklem.
Odpowiedz