Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzezobaczymy jak to się sprawdzi, ale jedno jest pewne, jest piekielnie ładny! pod tym względem BMW może mu wydech lizać. Oprócz 1198 to najładniejszy motocykl sportowy obecnie produkowany
OdpowiedzTo do ilu obrotów kreci sie amerykańska wersja a do ilu europejska? Gdzieś czytałem ze odciecie zapłonu jest przy 14.tyś ? No i wiem tez cos tam nie teges było z moca nowej dziesiatki na rynek amerykański bo byly duzo słabsze niz te na rynek europejski.
Odpowiedzjestem posiadaczem owej 10 i kreci sie do 14tysi a jak jest z amer. wersja to nie wiem chociaz chcialem kupic amerykanska ale troche rozni sie od europejskiej
OdpowiedzNie żebym się czepiał, ale proponuję uważniej czytać newsy z zagranicznych portali motocyklowych :) Ostatni akapit sugeruje, że problem może być spowodowany przez ograniczenia wersji USA, co nie jest do końca prawdą. Akcja nie obejmuje Europy bo w Europie żaden klient nie otrzymał jeszcze swojego ZX-10R, a nie dlatego, że u nas ten model nie będzie miał owych ograniczeń. 'No UK bike are affected by the Kawasaki recall issued on the new ZX-10R superbike in America as none have yet been delivered either to dealers or customers.'
OdpowiedzPanie Marku, wiem:) Rzeczywiście ma pan rację, ale jedynie dlatego, że nie sprecyzowałem przekazu. Teraz już wszystko powinno być jasne :)
Odpowiedz