Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeNo to trzeba bedzie odkladac na nowy motorek:)
OdpowiedzDucati to Ducati zawsze będzie po za zasięgiem ryżopędów!!!
OdpowiedzNie wierze w powrót Ducati, nie stać ich na wyścigi.
Odpowiedzchyba Ducati Sratatata... makarony kasy nie mają na rozwój motocykli, wiec mogą jedynie sie odgrażać innym.
OdpowiedzNa innym potralu motocyklowym przeczytałem ze silnik ma byc V4 w układzie L (V90), gdyż dotychczasowa V2 nie dawała sobie juz rady z czterocylindrowa konkurencja! Wiec jak to wkoncu jest? Co portal to inna opinia?
OdpowiedzAlbo portal się pomylił, albo źle zrozumiałeś. Mogło się tam pojawić coś w rodzaju \"spekulowano o przejściu na V4, jednak superbike zostanie przy dwucylindrowcu\" ;)
OdpowiedzPozwole sobie zacytowac: "Superquadrata ma być rozwinięciem motocykla, nad którym Ducati pracowało jeszcze zanim weszło do MotoGP. Podobno ma być pozbawionym typowej ramy motocyklem gdzie głównymi elementami nośnymi będą czterocylindrowy silnik w układzie L (V 90), oraz carbonowe części nośne (rozwiązanie podobne do tych w Desmosedici GP09 i GP10)." Taka wiadomosc zamiescił portal "Motocykl-Online"
OdpowiedzJa również zacytuję: "Despite the idle speculation that Ducati would use a V4 motor for 2012, the new superbike remains a 1200cc class v-twin." - Jest to informacja potwierdzona przez źródło portalu, z którego pochodzi informacja. Wychodzi więc na to, że Motocykl jest w błędzie. ;)
OdpowiedzDucati wycofało się kiedyś również z rywalizacji WSSP ze swoim 749 zastępując go motocyklem o pojemności przekraczającej, moim zdaniem bardzo sensowny regulamin. Spodziewam się, że w tym wypadku też mogą tak zrobić, kosztem homologacji do WSBK na rzecz nonsensownych bajerów pozornie zwiększających sprzedaż.
Odpowiedz