tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Komentarze do: Ducati Diavel - gdzie diabeł mówi...
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 23
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: mec28 02.10.2011 20:09

Przeczytałem Wasze komentarze i pozwalam sobie na kilka słów o Diavelu. Myślę, że w przeciwieństwie do wielu osób mam już trochę wiedzy na temat tego motocykla, zrobiłem nim w ciągu miesiąca 6500 km. I co? I jest zajebisty. Tak generalnie powiem. Oczywiście nie ma rzeczy, a nawet ludzi doskonałych, ale w końcu dążymy do ideału - więc parę szczegółów: 1) wygląd - jak z Kobietami - to rzecz gustu; mnie się ten motocykl bardzo podoba, mam wersję Carbon i powiem szczerze, że motor wzbudza zainteresowanie oględnie rzecz ujmując, co łechce przecież próżność każdego kierownika:); 2) kwestia prowadzenia - jeśli o moje wrażenia chodzi, to rewelka... Tak na marginesie to mój pierwszy motocykl w życiu... Tak tak wiem... Wszystkie rady o 500 i przesiadkach prestudiowałem na wylot i po zastanowieniu stwierdziłem, że wybierając pierwszą moją sympatię wybrałem taką, która mi się najbardziej podobała, a nie jej mniej atrakcyjną dla mnie koleżankę z zamiarem szybkiej przesiadki:) - tak więc wybrałem Diavela; na kursach jeździłem różnymi motorami od przeuroczego Suzuki GN 125, przez YBRki, Kawe 500, enduro i szału na mnie nie zrobiły żadnego, a w porównaniu z Diavelem (wiem wiem różnica ceny etc., ale piszę w kontekście pierwszego moto) to ... no i nie znajduję odpowiednigo słowa... przepaść - to delikatne określenie; 3) Diavel jest zajebisty w prowadzeniu, składa się w zakrętach super, kontrola trakcji to działa doskonale, pomaga, koryguje błędy, 8 jej stopni pozwala na spokojne doskonalenie umiejętności; hamulce - ekstraklasa - ABS działa super, zwłaszcza na śliskiej nawierzchni, działając nie powoduje niestabilności moto i wkracza do akcji kiedy trzeba; jako początkujący czuję się na tym motocyklu bardzo pewnie i bezpiecznie, co pozwala robić postępy, np. rysować podnóżkami o asfalt - i tu jest problem (zresztą sygnalizowany w różnych publikacjach) - trochę za mały prześwit - szczerze to problem jest niewielki bo dynamicznie Diavelem spokojnie jeździć można i jakoś nie zauważam, żebym był mijany przez inne motocykle; oczywiście zwolennicy ścigaczy mają swoje zdanie, ale Diavel jest trochę jak SUV, a nie Porsche Carrera i stąd pewne ograniczenia; chętnie jednak pojadę kolegą na ścigaczu w traskę np. 700km i zobaczymy kto jak się będzie czuł:), a gwarantuję, że wcale później nie dojadę zapewne; oczywiście jeszcze tylna opona została:) - no cóż czytałem negatywne opinie i pewnie trochę prawdy w nich może być jeśli weżniemy pod uwagę szybkie składanie i szybkie zakręty, Diavel wymusza być może ciut więcej starań (choć ja tego nie odczułem), ale z drugiej strony nie idąc w ekstrema jest znacznie efektowniejszy w zakrętach od motorów z oponą 180 (ta sama prędkość przy jeździe w grupie - Diavel = największe złożenie); opona przede wszystkim zapewnia jedno - olbrzymią przez duże O przyczepność + stabilnośc w koleinach i na mokro; 4) ten motocykl spełnia wszystkie moje oczekiwania: - zapierdziela, że aż miło; - bardzo pewnie prowadzi się w zakrętach; - daje olbrzymią radość z jazdy; - nawet przy prędkości 200 i więcej czuję się na nim pewnie i stabilnie; - układ hamulcowy i kontrola trakcji działają perfekcyjnie (wpadłem nim na ślimaku w plamę oleju, szedł bokiem, nogami się odbijałem, ale gleby nie było), a olbrzymią zaletą tego moto jest możliwość dopasowania go do swoich upodobań i potrzeb (moc silnika, ABS, kontrola trakcji); - wcale nie pali dużo - przykład - ostatnie 2000 km po górkach + czasem z konieczności dojazd autostradą z prędkością przelotową 150-170 - spalanie średnie 6,2; - można nim bez większego zmęczenia śmigać w długie trasy, jest po prostu wygodny i komfortowy, a zawieszenie również wspaniale tłumi nierówności nagminne na naszych szosach; - na razie się nie zepsuł:); To tyle. Jeśli ktoś myśli o zakupie tego motocykla szczerze polecam. Oczywiście to kwestia indywidualnych upodobań, mnie bardzo pasuje kombinacja: szybki, komfortowy, bezpieczny, łatwy w prowadzeniu i ... One patrzą:) zanim zobaczą to już patrzą bo nie do końca cichutko daje znać, że nadjeżdża:) A ścigacza... to też pewnie sobie kupię:) W końcu trzeba mieć jakieś punkty odniesienia... jak w zakrętach:) Pozdrawiam wszystkich.

Odpowiedz
Autor: Adi 05.11.2010 16:03

Piękny motocykl!!

Odpowiedz
Autor: ktoś 06/11/2010 12:07

Z twoją twarzą na pewno.

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG

Jaki olej do motocykla polecasz najbardziej?

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę