Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeCena ma byc konkurencyjna dla triumpha wiec ok. 11-12tys.€ Ciekawe czy T pokusi sie na dlubniecie w silniku w 675R w obliczu tej informacji...
Odpowiedzhmm. premiera ma byc dopiero we wrzesniu 2011 roku? To motocykl trafi do salonów dopiero w 2012roku. wydaje mi sie ze za dwa lata japonczyki równiez wezmna sie za swoje 600 i wykrzesaja z nich dodatkowe 15koni. Sprzety klasy 1000cm3 maja juz moce 200km to i 600 za nie długo beda dysponowały moca 150km. normalna kolej rzeczy!
OdpowiedzZależy mój misu, po pierwsze może trafić w 2011, po drugie japońce mają r4 a nie r3, po trzecie nie liczą się dodatkowe konie w czerwonym polu a te w całym zakresie obrotów, po czwarte europejskie moto są o wiele lepiej wykonane od japończyków i oferują więcej za podobną cenę, po piąte r3 ma dużo lepszą charakterystykę od r4. Pozdro
OdpowiedzSłyszałes kiedys o czyms takim jak "kwestia gustu"?? To ze tobie lepiej sie jezdzi na gwizdzącej R3 nie znaczy ze iksińskiemu i kowalskiemu tez sie bedzie lepiej jezdzic. ja mialem porownanie R4 i R3 w postaci CBR 900RR i Daytony 955. i jakos nie uwazam zeby daytona była lepsza ;) Co do jakosci wykonania nie mam nic do zazucenia japońskim producentom! tak wiec kociaku dziekuje za twoja opinie :))
OdpowiedzNa pewno poza torem lepiej jak cała moc jest w górnym zakresie obrotów, tak? pie*** hipolicie i tyle. Ty mówisz o 955 i 900, ja o 600 kontra 675, poszukaj sobie testów i zauważ co wygrywa. Jakość to np. brak stalowego oplotu na wężach układu hamulcowego, nawet chińskie zippy i romety to mają ;) Skóra na siedzeniu zamiast plastiku i wiele innych. ktos wie co to za za otwory na tyle zadupka? wyglada jak wydech, ale wydech jest z prawej strony moto. ogolnie nie podoba mi sie opadajacy zadupek, wyglada to jak w jakims cruiserze... Bardziej mi sie podobal prototyp. pozdro
OdpowiedzAle ten motocykl nie powstanie po to by jezdzic poza torem! jego głównym celem to wygrywac na nim. w postaci triumpha jakos w sporcie nie wygrywa! Honda i Kawasaki w supersportach są poza zasiegiem triumpha wiec nie pisz mi o ile lepsza jest R3 od R4! Nie spotkalem sie z plasitkowymi siedzeniami w japonczykach!!!! Nie neguje europejskich sprzetow np:BMW S1000RR wywarło na mnie kosmiczne wrażenie, triumph ktory mi sie bardzo podobał to Daytona 600/650 ale uwazam ze japonczyki były , są i beda legendą!!!! a stalowy oplot nie jest tak kosmicznym wydatkiem zeby to miało zaważyc o zakupie ;) Wszystko jest kwestią indywidualnego gustu. i nie unoś sie! Poczekamy do testow porownawczych to sie dowiemy jak wypadła konfrontacja owych sprzętow!!!
OdpowiedzTłumik z boku nie pasuje. Legenda to organy kościelne pod siedzeniem :D
OdpowiedzPrzecież to tyle co gix 750 K1 :D
Odpowiedz140 kuca w 600 zajepiosa i niby ma byc najlzejsza w stawce swietne moto
Odpowiedzi tak goovno z tego bedzie bo kto normalny kupi 600tke za 60k?
OdpowiedzSzary człowieku...
Odpowiedzświat byłby nudny gdyby wszyscy byli normalni, nieprawdaż? ;)
Odpowiedzhttp://www.scigacz.pl/MV,Agusta,F3,juz,za,9000,Euro,13436.html Jak się nie wie to się siedzi cicho.
Odpowiedz