Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 110
Pokaż wszystkie komentarzeJuż kilka lat minęło od publikacji artykułu ale w sumie nie stracił on mocno na aktualności poza cenami :-) Jedno co mnie rzuciło na kolana odnośnie CBF600... "Jedyne wady to całkiem spora paliwożerność (do 10 litrów w przypadku dzidowania) i nieprecyzyjny wskaźnik poziomu paliwa". Komuś się chyba pomylił Hornet z CBF bo mi mój egzemplarz (i nie tylko mój) potrafił spalić ale nie 10 litrów lecz max 6-7l/100km. Przy "normalnym" użytkowaniu wersji PC38 spalanie 5-5,5l/100km. Przy spokojnej jeździe schodziłem poniżej 5 literków na setkę. Polecam ten wdzięczny sprzęcik gorąco.
OdpowiedzWitam. Jestem po zdaniu egzaminu na kategorie,,A,, Zastanawiam się nad kupnem Suzuki Bandit600 i Suzuki Gsr600. Który według was byłby lepszy wybór?
OdpowiedzProszę o radę. Jestem na etapie poszukiwania mojego pierwszego motocykla. Nie chcę, żeby była to jakaś maszynka do zapier... . Mam dla kogo żyć. Wzrost 172cm. Przymierzałem sie do Suzuki Bandit i nawet mi pasuje te moto. Myślę, że eksploatacja też była by na akceptowalnym poziomie. W oko wpadł mi też pewien wynalazek - Buell Blast 500. Co o tym sądzicie? Nie ma za dużo info o tym motocyklu w sieci. Z góry dziękuję za odpowiedzi/podpowiedzi.
OdpowiedzPo 125cc wskoczyłem na cbf600 za ABS. Dużo większa masa, ale jeździ się dużo łatwiej. Niskie siedzenie z 3 stopniową regulacją, hamulce może nie żyleta, ale w porównaniu do mojego bzyka to poezja. Prowadzi się dziecinnie łatwo i serwisowanie we własnym zakresie też nie jest takie trudne(oprócz zaworów). Mocy na poczatek wystarcza, siedzenie wygodne i pozycja za kierownicą tez. Poza miastem nawet 4.5l na 100km przy ok120km/godz, a w mieście 6-7l(wersja na gaźnikach). Teraz mam litra i też cbf. Konkursu na najładniejszy motocykl nie wygrają, ale są całkiem przyzwoite.
OdpowiedzSV650 zdecydowanie nie poleciłbym na pierwsze moto. silnik jest na prawdę zdradziecki i wymagający- w suche dni na prostej każdy pojedzie, ale po deszczu zaskoczy nawet wprawnego kierowcę, na zakrętach trzeba na prawdę wiedzieć co się robi szczególnie na niższych biegach
OdpowiedzWitam. Dopiero myśle nad pierwszym moto, mam 24 lata i 190 cm wzrostu. Zastanawiam sie nad suzuki dr 800 s big. Czy to nie jest za duży na pierwsze moto? I czy wogóle sie nadaje na piersze moto.
OdpowiedzPomyśl nad XJ600 Diversion, ja ze swoim 188 i stosunkowo długimi nogami znalazłem swoją pozycję bez problemu, z dodatku silnik jest naprawdę ułożony, nie poniesie jeśli nie chcesz, ekonomiczny, do nauki świetny. Obecnie robię nim drugi sezon i zdecydowanie polecam.
OdpowiedzDr800 big na pierwsze moto jest nie najlepszym rozwiązaniem. Jest to typowo turystyczny motor :) Ja bym kupił mz za 2koła pojeździł sezon sprzedał i kupił Biga sam też tak zrobię tylko przed mz mam jeszcze simsonka :)
OdpowiedzJeszcze brakuje Suzuki GSF który moim zdaniem też się dobrze sprawdza jako pierwsze moto.
OdpowiedzJeszcze brakuje Suzuki GSF który moim zdaniem też się dobrze sprawdza jako pierwsze moto.
OdpowiedzPolecam jeszcze dodac GSX 650F. Sam posiadam i jest to mój pierwszy motocykl. Waga może odstraszać ( 240kg na mokro) ale silnik i prowadzenie to kwintesencja płynności i lekkości :)
OdpowiedzPolecam jeszcze dodac GSX 650F. Sam posiadam i jest to mój pierwszy motocykl. Waga może odstraszać ( 240kg na mokro) ale silnik i prowadzenie to kwintesencja płynności i lekkości :)
OdpowiedzTeraz trudno znaleźć ładny egzemplarz MZ-ety za 2000zł. Sam poluję na taką etke albo Jawe 350 ts i orientuje się w cenach tych pięknych motocykli.
OdpowiedzOstatnio znajomy kupił od menela za 50zł MZ ETZ 500 ROTAX w stanie wręcz muzealnym. Wystarczy dobrze szukać :)
OdpowiedzTeraz trudno znaleźć ładny egzemplarz MZ-ety za 2000zł. Sam poluję na taką etke albo Jawe 350 ts i orientuje się w cenach tych pięknych motocykli.
OdpowiedzWitam jestem nowy i porsze was o porady mianowicie zbieram pieniądze i nie wiem na co zbierać mam do wyboru duży zakres motocyklów lecz interesują mnie full crossy mam 15 lat i 170cm wzrostu zdarzało mi sie jezdzić na motorach ale nie większych niż 70cc i co kupić myślałęm na 125cc np honda cr albo kawaskaki kx 125 lecz ja potrzbuje motor do jazdy w terenie dokładnie lasy łąki i polne drogi myślałem nad 250 2t ale czy to nie jest za głupie? jestem kupaty i szybko sie ucze prosze o porade
Odpowiedzja bym bral kawasaki ninja 250
OdpowiedzJa do tej listy dorzuciłbym GSXF600 tzw. jajo. Pozycja nawiązuje już ciut do ścigacza ale nadal komfortowa. Moc w zupełności wystarczająca jak na pierwsze moto, a nawet później do spokojnego przemieszczania się ;) Niższy od Bandita z podobnych roczników co osobą z krótkimi nóżkami na pewno bardziej przypadnie do gustu niż Bandit :)
OdpowiedzPopieram ja się tylko uczyłem na 750 ale na czajniku ze względu iż nawet jak bym się wyłożył gdzieś to nie aż tak boli po kieszeni Ale sprzęt naprawdę godny polecenia
OdpowiedzCo myślicie o Bandicie 600 jako pierwszy motocykl? Zastanawiam się między nim a GS-em.
OdpowiedzTo zależy na czym CI zależy czy żeby nauczyć się jeździć i dojść do wprawy, mieć przy tym troche radochy a po roku może dwóch zmienić na coś większego to GS. Jeżeli chciałbyś żeby posłużył trochę dłużej to wydaje mi się że Bandit będzie lepszym wyborem. Tylko pamiętaj że jest on cięższy no i zdecydowanie mocniejszy bo blisko 30KM, a w motocyklu to na prawdę bardzo duża różnica, kilkukrotnie bardziej odczuwalna niż w przypadku samochodów. Jeśli będziesz jeździł z głową dopasowując styl jazdy do bardzo małych a wręcz zerowych umiejętności na początku to powinno być OK. Jeśli dasz się podpuścić żeby pokazać kolegą albo innym kierowcą jak to zasuwa to skończysz... sam wiesz najlepiej.
OdpowiedzCo myślicie o Bandicie 600 jako pierwszy motocykl? Zastanawiam się między nim a GS-em.
OdpowiedzCB-1 !
OdpowiedzYamaha MT-03 nie jest już produkowana, za jej następcę chyba trzeba uznać MT-07.
OdpowiedzPierwsze moto kupiłem kilka lat temu. Wybór padł na egzotyk: Cagiva Raptor 650 z 2001r. Świetny sprzęcik, nisko zawieszony, fabryczne hamulce brembo z przewodami w stalowym oplocie dają radę, sprawdzony silnik z suzuki sv... czego chcieć więcej. Nie ma zaawansowanej elektroniki, która by mnie pilnowała, ale cóż... nie ma co wymagać za te pieniądze. Jeżdżę nim do tej pory, nabrałem do niego takiego sentymentu, że szybko się z nim nie rozstanę nawet jak będzie drugie moto
OdpowiedzDzisiaj kupiłem Kawasaki GPX 600 jako moje pierwsze moto i jestem zadowolony w 100% ^^
OdpowiedzI wiesz to po jednym dniu? Ja to przy zakupie butów muszę ze dwa dni pochodzić, żeby to stwierdzić, a co dopiero moto ;)
OdpowiedzJa bym dodał Honda Rebel 250.Idealna dla osób niskiego wzrostu ,dziewczyn.Spalanie ok 3 L totalna niezawodność.Olbrzymia liczba egzemplarzy w dobrym stanie technicznym,zajechać ten motor to sztuka.30 letnie sprzęty często jeszcze w bdb stanie technicznym.Tak wyrosła legenda hondy.W najgorszym razie naprawa tłok cylindry 500z.Moto tani jak barszcz.ł
Odpowiedzwstawiłbym tu jeszcze cbr 600f ;) bo skoro sv 650 jest
OdpowiedzA gdzie jawa 350 typ 638 ? Od kiedy mz jest "poważniejszym" motocyklem, przecież ona nawet ramy nie ma :D silnik ma tak poważną moc że z wrażenia staje. mz jest w miare dobra jak chce się do sklepu po piwo pojechać tylko że musi mieć kufer
OdpowiedzBardzo fajne zestawienie przyda się przy zakupie pierwszej większej maszyny.Dlatego że przesiąść się z 50 ccm na coś większego może nie być taką łatwą sprawą
OdpowiedzSwego czamu myślałem, że najlepszy moment na kupno sprzętu to zaraz po nowym roku
OdpowiedzWystarczy zrobić listę potrzeb. To znaczy cech , które musi mieć mój motocykl. Bez wskazywania na konkretną markę , czy model. Szukać w katalogu takiego , który je wszystkie spełni. Zakładam się ,że mina będzie bardzo dziwna , gdy się okaże ,że ten spełniający , to wcale nie ten , który się podobał . To najlepszy sposób na dobry pierwszy motocykl .
OdpowiedzPierwszy motocykl powinien być sprawny, przede wszystkim sprawny, żeby początkujący motocyklista nie wyłożył się na pierwszym łuku.
Odpowiedzzaraz sprawny. przede wszystkim powinien być prosty, sprawny to w drugiej kolejności, a najlepiej nowy niezależnie od marki
OdpowiedzOC na motor http://e-ubezpieczenie.com/
OdpowiedzOC na motor http://e-ubezpieczenie.com/
Odpowiedz