Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzeMODEL 2012 - 2014 DL 650 - nowy wygląd, zmniejszony zbiornik paliwa 20L. Spalanie: 4,2l/100km Przyśpieszenie 0-100 (jedna osoba): https://youtu.be/pymQlmEaSp0 Przyśpieszenie 0-100 (dwie osoby): https://youtu.be/EeQEmfsmKEs Prezentacja modelu: https://youtu.be/4PNfYCGRk8E
OdpowiedzMam pytanie... Czy z V-Strom (chodzi mi o masę i całą resztę) poradzi sobie kobieta 170cm i 62kg?
OdpowiedzSpokojnie - bez obaw, Łatwe moto, wygląd i duże gabaryty to tylko pozory. W rzeczywistości to łagodna i spoleliwa bestyjka hehehe Jak masz więcej pytań pisz
OdpowiedzSUZUKI V STROM pokochają go weterani po 40 stce mega wygodny zdecydowanie nie do lansu nikt nie zaprzeczy. Jedyne co robi wrażenie z wyglądu to gabaryty. Silnik V 650 niezawodny ale brakuje mu troszkę elastyki na 2 i 3 biegu (przy manewrowaniu w mieście) jak na V oszczędny skrzynia niezawodna i precyzyjna ale 6 bieg można by wydłużyć kończy się na ok 190 paru km/h a motocykl na tyle stabilnie się prowadzi, że większa prędkość by mu nie zaszkodziła. problem z serwisowaniem ( filtr powietrza świece mega rozbierania plastiku żeby cokolwiek zrobić). Pokocha go plecaczek bardzo wygodna kanapa. UWAGA przy redukcjach NA ŚLISKIM POTĘŻNY MOMENT ZABLOKUJE KOŁO DZIAŁA JAK HAMULEC MOŻNA SIĘ WYGLEBIĆ.
OdpowiedzSuzuki Dl650 V-Storm to bardzo wygodny motocykl. Obecnie posiadam Fazera Fzs 1000. Silnik może nie poraża mocą, ale do normalnej jazdy wystarcza. Nawet obuty w trzy kufry i z pasażerem. Jeżeli komuś brakuje mocy to polecam Dl 1000. Motocykl na pierwszy rzut oka sprawia wrażenie olbrzyma w porównaniu z np. Gsx-r 600 czy Cbr 600. Jeżeli ktoś szuka niedrogiego motocykla na długie trasy to jak najbardziej go polecam, koniecznie w wersji Traveller
OdpowiedzGÓWNO, 9200 km i zatarty silnik.
Odpowiedzdo lekcji
Odpowiedzg.... synku to ty masz w główce..wiesz w tym motocyklu z boku jest takie szkiełko pokazuje poziom oleju w silniku,jak bys je sprawdził i dolał oleju.. Ten silnik jest tak skonstruowany ze spala olej,wiec trzeba go co jakiś czas kontrolować jego poziom.
OdpowiedzGowno to ty masz w glowie, ten silnik lubi lyknac olej, wiec jak bys sprawdzal poziom...
Odpowiedzchłopie w HD szpila katowice ,sprzet przebieg 1500 start i skrzynia wypadła na jezdnię .To jest wynik -do wszystkiego trzba mieć trochę pojęcia albo pracować w rzeźni.
OdpowiedzDL mój pierwszy motocykl, fajny oraz bardzo poręczny, co do stabilności w łukach to trzeba uważać, polecam fajny turystyk z wyprostowaną zrelaksowaną pozycją.
OdpowiedzPierwszego dl-a widziałem w austri w 2010 roku - jestem kierowcą zawodowym zakochałem się od pierwszego wejrzenia dzisiaj? mam własnego perfekcja!!
OdpowiedzPierwszy raz zobaczyłem dl -a 2007 r będąc z rodziną w czechah zachwyciłem się jego wyglądem Motorem niejeżdziłem już od dwunastu lat . Moja małżonka widząc że od tamtego momentu interesuje się motocyklem który mnie zauroczył zrobiła mi fantastyczną niespodziankę . Na moje 35 -te urodziny odkryłem w garażu pięknego nowego v storma.
Odpowiedztaka żona to skarb... planujesz może rozwód?
OdpowiedzCzy jest ktoś kto przejechał małym V-stormem np. 40000km i mógłby się wypowiedzieć na temat trwałości, zwłaszcza silnika?
OdpowiedzMam przejechane 85tyś km i nic się nie dzieje. Moto w 2007 roku.
OdpowiedzCześć! Przejechałem DL-650 33 tyś., w różnych warunkach m.in. na dalekiej północy. Silnik nigdy nie nawalił i myślę że jeszcze sporo pojeździ....bo na co tu zamienić? Jedynie oponki zmieniłem na Metzelery EXP. Większy komfort, większa przyczepność w zakręcie, przy przyspieszaniu i hamowaniu, łatwiejsze pełzanie w korkach - warto. Ten motor jest uniwersalny. Najchętniej miałbym 3 motory: na miasto nowy CBF 1000, w daleką trasę BMW 1200 RT a po nieutwardzonych drogach wystarczy małe offroadowe Suzuki 450 bo lekkie przy podnoszeniu w piachu... A tak jest jeden DL...
Odpowiedzpomyliłem sprzęty i kupiłem sztormiaka, dopielany bez miłosierdzia-jara mi 9 l, ma juz 10 000 i działa pięknie, więc jak kupisz od spokojnego wąsa, będzie ekstra
OdpowiedzV-Strom to jakaś kpina, kupiłem, z oryginalnymi kuframi- Summer edition- kufry sie otwierają. Nie ma do nich jedego kluczyka, tylko 2 osobne na boki i górę. Jakiś miesiąc temu odkręciłą sie śruba mocująca tyłmotocykla do ramy!!!!!!!!!! Wczoraj odkęciła mi się i zaczęłą szorować po glebie stopka!!! Brzęczy mi owiewka, dopóki nie dokatowałem to 2 bieg trzeba było WBIJAĆ z ogromną siłą, teraz problem ze znalezieniem N, a motocykl ma 7500km, kupiony w salonie!!!!! Schowek pod siedzeniem- to żart- wypadają z niego przedmioty!!! Jeszcze niedawno wmawiałem sobie, spoko ten model tak ma, pięknie gada i jest taki wygodny, ale teraz juz wiem, że powinienem kupić f800GS nie oszczędając na jakości.
Odpowiedzwszystko niby w tym v-stromie fajne etc, ale nie dotrzymuje juz niestety pod wzgledem technologicznym/funkcjonalnym pola kawasaki versys. jezdzilem 2 lata na v-stromie, teraz od 3 lat Versys. lepsze przyspieszenie, bardziej elastyczny silnik, lepsze zawieszenie - z mozliwoscia pelnej regulacji, wieksza porecznosc, bezawaryjnosc, niskie koszty eksploatacji, mniejsza waga itd. itp. a cena ta sama. suzuki w polsce dobrze promuje v-stroma, kawasaki nie umie wypromowac versysa. i tu lezy pies pogrzebany...
OdpowiedzA ile km nawinąłeś tym Versysem jeśli wolno wiedzieć??? I czy są jakieś problemy, niedoróbki. Czy bywasz po za asfaltem, a jeśli tak to jak się spisuje na szutrach?
Odpowiedzw versysie mi sie podoba kompaktowowsc minimalizm i wygoda vstrom napewno tez dobry moto w tym segmencie ale jakos dziwnie mi sie kojarzy z takim dłuigim czyms wielkim co niepasuje do parametrów silnika wkoncu ta sama kaste ma vstrom 1000:P
OdpowiedzPrzejechałem małym Vstromem 36000 km, 40000 będzie do końca sezonu i potwierdzam, że nic się w nim nie psuje. Po 30 000 nie trzeba było nawet luzów zaworowych regulować, wszsytko trzyma parametry.
Odpowiedzw wiekszosci zgadzam sie z autorem. moto super uniwersalne, bez wiekszych wad za to kilka powaznych zalet. no moze z wyjatakiem jednego 'ale': totalnie bez 'seksu'... ale to ma byc sprzet na co dzien, a nie do lansu, tym nie mniej czegos mu troche brakuje, jakiegos takiego polotu (tyle ze to chyba rzecz gustu) inna sprawa, jezeli chodzi o silnik, to zgoda ze dynamika i elastycznosc jak na ta pojemnosc rewelacja, ale od 150 to jest juz walka o kazdy jeden km/h wiecej, wiec do zamknieca potrzeba co najmniej siekierkowskiego ;D
OdpowiedzMam DL'a od kilku miesięcy, ale "litra". Powiem szczerze, że żałuję że nie wziąłem 650'tki. A tak, to już myślę o zmianie na... Tenere ;)
OdpowiedzOczka ma strasznie brzydkie, ogólnie czasza do przebudowy. Reszta OK :)
OdpowiedzŚwietnie napisane o bardzo dobrym motocyklu . Miałem takiego ale zły kierowca auta mi go popsuł . Jedyna rzecz do jakiej można się przyczepić to brak emocji i adrenalina jaką dają mniej uniwersalne motocykle.
Odpowiedza idac dalej, to chcialbym zauwac ze prekursorem turystycznych enduro z najdluzsza tradycja tez jest inny producent niz honda. nie 'Boczo' ogarnij sie chlopie!
OdpowiedzPewnie, dlatego zapobiegawczo użyłem słowa "chyba" :) Oczywiście, że dziadkiem wszystkiego była Beemka R80 G/S, ale po pierwsze, mało ludzie wie, że istniała, a po drugie nie powiesz, że Trampek ma mało fanów, użytkowników, klubów, for, list dyskusyjnych itd.
Odpowiedznie no transalp jest git, nic zlego o nim nie powiem i fanow tez na opor, ja bym po prostu to inaczej sformulowal. np moto z wielkim wkladem i rzesza fanow w turystyke enduro ale na bank nie najdluzasza i najwiekszym wkladem.
OdpowiedzPewnie masz na mysli samobieżną bryłę żeliwa germańskiej produkcji? Przecież to były sprzety dla masochistów ;)
OdpowiedzNie bede sie wypowiadac na temat gustu autora ale uwazam ze f800gs jest o niebo ladniejszy od tego suzuki!!!
Odpowiedzco kto lubi kolego, dla mnie beemki wyglądają jak kowadła przy "v sztormie", co nie zmienia tego że mają więcej charakteru od tego suzuki, mnie artykuł tylko utwierdza w tym że chciałbym mieć to suzuki.
Odpowiedzwidzisz kolego ty masz swoje zdanie i ja tez. Szacun. Ale zastanawia mnie dlaczego autor artykulu ktory powinnien miec tutaj pasywna postawe rozpisuje sie jekie to BMW brzydkie. To zakrawa na ksztalotwanie obiegowej opini o wygladzie motoru. (moze w glebi duszy taki pragnie i to taka podswiadoma nienawisc) Przeciez mam swoje oczy i potrafie to ocenic!
OdpowiedzA dlaczego autor ma być obiektywny? Nie istnieje obiektywność. Poza tym wielu jej celowo unika, np. Clarckson z Top Gear jest obiektywny? Najlepsze dziennikarstwo jest subiektywne.
Odpowiedzpasywna postawe apropos wygladu ktory w niejednego opini jest duzo ladniejszy niz Suzuki. Subiektywnosc jak najbardziej ale np. silnik, zawiszenie, cena/jakosc itp, spox ale naprawde jak mozna nie skomentowac faktu ze ktos mowi ze GS pelen charakteru, charyzmy i wigoru jest brzydki w porownaniu z tym kaszalotem zwanym DL650SV?
OdpowiedzDobrze, może zatem wyjaśnijmy pojęcie brzydoty w przypadku GS'a i pozwolę sobie wpleść osobiste zdanie do tych rozważań. GS jest paskudny. Pękaty, niesymetryczny, trochę jakby zdeformowany, wizualnie dziwny. To nie tylko moja opinia, ale opinia wielu, na prawdę wielu ludzi z którymi rozmawiałem na temat tego motocykla. Czy to jednak oznacza, że nie chciałbym go mieć? Absolutnie nie! Wolałbym Beemkę od V-Stroma, mimo, że V-Strom to cholernie dobry motocykl. Patrząc na temat praktycznie, V-Strom jest ładniejszy (ostre kształty, ładnie i schludnie skomponowane w całość), lżejszy, mniej pali, i ogólnie jest bardziej przyjazdy planecie i kierowcy. No dobrze, tylko kierowcy. I oczywiście, że wybrałbym GS'a, bo uwielbiam nawijać niemądre ilości kilometrów, a w tym zestawieniu V-Strom wymięka. Niewiele, ale jednak :) Pozdro
Odpowiedzza to Suzuki poprzez wygladzenie, wychuchanie, dopieszczenie lini, swiatelek, owiewek tworzy calosc absolutnie nudna bez jakiegokolwiek chrakteru swiadczacego o jego przynaleznosci do grupy motorow to ktorej przynalezy, co w mojej opini skreskla ten motor z gory za brak jakiegokolwiek charakteru, nie ma w nim nic pociagajacego, sexy, czegos mowiacego do mnie patrzac nań - dosiadź mnie i przjedzmy dzis 1000km, za to wierz mi nie brak tego ani jednemu GSowi - za to mi sie podoba!
Odpowiedz