Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzeTen motorek służy mi od 2011 roku. Idealny na miasto. Jeździ się jak na rowerze. Pełna kontrola. Parę mankamentów ma: mały bak - można było się pokusić przynajmniej o te 5 literków więcej, zwiększając zasięg przy tym świetnym spalaniu, tylne hamulce ostre - brak elastyczności w hamowaniu, trzeba bardzo dokładnie równoważyć hamowanie przód-tył, za krótkie wysięgniki lusterek - musiałem kupić przedłużki, ponieważ zasięg martwego kąta praktycznie uniemożliwiał wcześniejsze zauważenie samochodu nadjeżdżającego od tyłu chcącego mnie wyprzedzić, brak profilu gumowego na przedni błotnik w jego dolnej części chroniącego od strumieni wody lub błota - przez to chłodnica jest atakowana odłamkami kamieni, piachem i błotem co wymaga częstego czyszczenia. Ale generalnie to cudo. Kupiłem go po 20 latach rozstania z dwoma kółkami. Teraz nie sprzedałbym go za żadne pieniądze. Mogę potwierdzić - ten motorek odmładza. Polecam wszystkim panom po 40-stce, którzy kiedyś musieli rozstać się z motorem, a dziś mają ochotę i czas na odrobinę luzu i przyjemności. Szerokości i do zoba na trasie !
OdpowiedzWitam.Właśnie zrobiłem sobie prezent na święta i początek sezonu.Motocykl jest po prostu WSPANIAŁY.Moi synowie są zachwyceni moim wyborem nie mówiąc o sąsiadach.Motocykl ten odmłodził mnie o kilkanaście lat. Mógłbym z nim spać.Piękna linia ,wykończenie.TA czerń ,maty i chromy a jak pięknie mruczy na b. jałowym.Pragnę nadmienić ,że jestem fanem motocykli z okresu MZ-ek ,JUNAKÓW,JAW.........
OdpowiedzWitam.Właśnie zrobiłem sobie prezent na święta i początek sezonu.Motocykl jest po prostu WSPANIAŁY.Moi synowie są zachwyceni moim wyborem nie mówiąc o sąsiadach.Motocykl ten odmłodził mnie o kilkanaście lat. Mógłbym z nim spać.Piękna linia ,wykończenie.TA czerń ,maty i chromy a jak pięknie mruczy na b. jałowym.Pragnę nadmienić ,że jestem fanem motocykli z okresu MZ-ek ,JUNAKÓW,JAW.........
Odpowiedzmotorek jest piękny
OdpowiedzA ja sobie właśnie toto kupiłem i w sobotęmi przywiozą. Nie ma co wydziwiać . Ma to być lekki motocykl dla kobiety czy też dla początkującego w motorach facetac. DLATEGO JĄ WYBRAŁŁEM
OdpowiedzJest b.praktyczna (fajnie mruczy) Mam 167cm i ważę 60kg, więc czuję się na niej jakbym siedział na dziku a nie na popierdułce.,Jak ktoś ma 185 w górę- ciut za mała. Dla mnie vt750 do pracy-black phantom 750 na dalsze eskapady. A plastikowej rakiety nie potrzebuję
OdpowiedzHondowska wersja HD Sportster 1200 w japońskim litrażu ;p
OdpowiedzBardzo fajne moto nie do lansu, ale do jazdy dla samej jazdy :) parametry podobne do Moto Guzzi Nevada 750...
OdpowiedzSłabo to wygląda. Moja leciwa Virago 250 w każdym detalu jest ładniejsza: większa lampa, chromowana obudowa prędkościomierza, zgrabniejsze boczki/owiewki, ładniejszy zbiornik "kropa" zamiast podróby sportsterowego, ładniejszy wlew paliwa, dostojniejsze kierunkowskazy, siodło zamiast deski z miejskiego enduro, chłodzenie powietrzem zamiast chłodnicy z chińskiego skutera... długo tak można by wymieniać zalety podstarzałej Yamahy nad nowiutką Hondą
Odpowiedzteż uważam że fatalnie im to wyszło. praktycznie gdzie nie spojrzeć to oczy bolą: tylna lampa, wahacz, łańcuch z plastikową osłonką, śliska kanapa... wszystko to jakoś niezdarnie zebrane do kupy. Wizualnie ten motocykl sprawia wrażenie chińskiego produktu.
OdpowiedzChroń nas Panie przed czasami, w których motocykle będziemy oceniać pod względem wielkości lampy!:) Gusta gustami, wg mnie VT to inny rodzaj motocykla jak Virago. Druga sprawa, Virago nigdy nie pojedziesz tak, jak Hondą :)
OdpowiedzMoże byś się zdziwił jak jeździ Virago 250 - waży tylko 147kg dzięki czemu świetnie się prowadzi. W mieście zbiera się całkiem przyzwoicie. Pozycja jest na pewno wygodniejsza na Virówce przez wysunięte podnóżki do przodu. Niby o gustach się nie dyskutuje... ale ten moto ma wyglądać a nie "tylko" jeździć.
OdpowiedzTylko jeszcze brakuje komentarza że to męski motocykl :D i już całkiem rozbrojone będą me uczucia
Odpowiedzale to yamaha virago:D
Odpowiedzprędzej czopek niż kapsułka...
Odpowiedz„Kapsułka frajdy” … „idziesz po nią w momencie, gdy chcesz poprawić sobie humor bo wiesz, że będzie skuteczna”. Jak tylko będę mieć okazję to sobie taką kapsułkę zaaplikuję. Boczo, rewelacyjne porównania w artykule, brawo ;-)
OdpowiedzPrzydałoby się info o wzroście testera motocykla tak by miec pkt. odniesienia przy ocenie rozmiaru motoru na zdjeciach :)
Odpowiedzmdli mnie jak widzę coś takiego. wygląda toto jak chińska podróba yamahy virago 250. Próba włożenia tego motocykla do jakiejś szufladki to tylko dorabianie teorii. Dziwi mnie trochę ta polityka Hondy, bo VT1300CX pokazali że potrafią zrobić ładny motocykl a tu nagle taki gnomik im wyszedł. Żeby jeszcze ten motocykl był brzydki ale niepowtarzalny jak hayabusa czy fiat multipla to bym jeszcze zrozumiał ale nie jest, jest zwykłym, bezbarwnym jeździdłem. fuj
OdpowiedzJeden lubi jak mu cyganie grają a drugi jak mu nogi śmierdzą. Mi akurat się podoba ale ta moc chyba zbyt mała
OdpowiedzJa akurat nie lubię jak ktoś kaleczy język ojczysty i zaczyna zdanie od "mi".
OdpowiedzA mi jako jedyny wyrob "czopkopodobny" bardzo sie podoba. Nie gustuje w takich motocyklach ale ten jest naprawde spoko
Odpowiedz