Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeKorekta - widac i mowia o tym w filmie, ze rozrzad nie jest DOHC, tylko pushrod "classic american muscle car" - walek rozrzadu centralnie w bloku silinika i popychacze wzdluz cylindrow. Dokladnie tak jak w wiekszosci amerykanskich V8, podobnie jak w starej poczciwej warszawie M20 ;)
Odpowiedz100% racji. Pomyliłem się i przyznaję się bez bicia :) A zmyliło mnie "dual OHC". Oczywiście, że jest dokładnie tak, jak piszesz :)
Odpowiedz"To pierwsza na świecie jednostka napędowa V4 zasilana bezpośrednim wtryskiem paliwa, której cylindry ułożone są wzdłużnie osi motocykla " Honda ST1300 Pan-European już od kilku lat tak klepie silnik. Bylo by zrozumiałe jeśli autor artykułu zapomniał o mało zananym modelu X ale o tak znanej Hondzie?? Panie redaktorze do motocyklowej zerówki.
OdpowiedzTylko że widzisz, Honda zasila swój wzdłużnie montowany silnik wtryskiem PGM-FI (elektronicznie sterowany wtrysk paliwa), a tutaj mamy tzw. GDI (Gasoline Direct Injection), w którym paliwo podawane jest do cylindrów bezpośrednio, w odróżnieniu do podawania go do komory wstępnej w silniku ze wtryskiem pośrednim. Ale mogę się mylić, sam już nie wiem, może udam się do tej podstawówki. Podałbyś namiary ?:)
OdpowiedzBardzo przepraszam-moja niewiedza - sam lece do szkoły - jeszcze raz bardzo przepraszam (klania sie czytanie ze zrozumieniem).
Odpowiedzdziwne troche aczkolwiek interesujace.
Odpowiedz