Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeIntryguje mnie w tym Thruxtonie miejsce dla pasażera, tzn. czy można np. szybko zdemontować ten zadupek i użyć go jako kasku (oczywiście z atestem) ? ;-)
OdpowiedzJako konkurencje dorzuciłbym jeszcze Moto Gutka V7 cafe, chyba najbardziej podobne klimatem moto...
Odpowiedzi całą serię Ducati Sport classic.
Odpowiedzświetny sprzęt, fajnie że ktoś jeszcze produkuje takie motocykle. Scrambler i bonneville chyba ciut lepsze bo oprócz tego że cieszą oko to da się na nich ujechać dalej niż do knajpy. Absolutny top jeśli chodzi o wygląd to dla mnie Norton Commando 961SE, coś dla fanów gatunku, polecam.
OdpowiedzJak mozna porównywać te trzy motocykle? To całkowicie odmienn klimatem maszyny!
OdpowiedzTo proponuję zerknąć jeszcze na Crampton Classic i jego "widelec"
OdpowiedzTu Cię zaskoczę. Jechałem Thruxtonem z Warszawy na Śląsk i nie było tak źle, jak myślałem. Owszem, pozycja jak na plastiku i brak owiewek, ale da się wytrzymać.
Odpowiedz