Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeWidzę parę błędów - 1974 r. model 634 a potem po 20tu latach 368??? chyba po 10ciu... Typ 354-03 (1954r) miał 14KM (nie 12!) a moc wzrosła do 16KM już przy modelu 354-04 (od ok. 1957/58r.) No i nie "Kevaćka" a "Kyvaćka" (od czeskiego wahacz). Panelkę typ 559, Californian'a i Bizona'a widzę, że w ogóle pominięto.
Odpowiedzjawa to piękna rzecz, niestety nie wszyscy sobie z tego zdają sprawę i te sprzęty są przerabiane na crossy, ścigacze... a za kilka lat oryginalna jawa będzie unikatem.
OdpowiedzMoja jawa 50 typ 20 przewyższa mocą polskie motorowery młodsze o 20 lat i równa się z dzisiejszymi rometami pochodzenia chińskiego
Odpowiedzbardzo ciekawe artykuły. wielka szkoda że zdjęcia "z archiwum autora" w większości podpisane "motocykl zabytkowy jawa" i niestety nie wiadomo jaki model, z którego roku na nich widnieje. drogi autorze! opisz proszę swoje zdjęcia.
OdpowiedzPopieram, szukanie maszyn w Google, pomiędzy wierszami artykułu, wybija z rytmu.
Odpowiedz