Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarze"sklejam zawieszenie" :) i kto to zrozumie ? zapewne znajdą się tacy :) Jeździłem SMR bardzo poręczny, żwawy sprzęcik. Do miasta i świrowania doskonały.
Odpowiedzjezdzilem zwykla wersja i uwazam ze najwieksze atrakcje jakie zapewnia przypominaja te z maszyny do wibromasazu z oferty mango tv - przecietny motocykl z dorobiona ideologia. za podobne pieniadze jest triumph speed triple r ktory na serio jest lobuziarskim motocyklem ale oczywiscie to tylko moje zdanie. przed zakupem warto przejechac sie jednym i drugim.
Odpowiedzmyślę że wyłapałeś istotę rzeczy: dorabianie ideologii. Może faktycznie fajny motocykl ale za taką kasę? Singiel? 70koni? Hasło "przerost formy nad treścią" pasuje tu jak nigdzie indziej.
OdpowiedzRece opadaja. Dla Polaka motocykl znaczy "scigacz 600+". Mina kolegow, ktorzy slysza ze masz 200hp = bezcenne.
Odpowiedzmina kolegow na 200konnych motocyklach, ktorych wyprzedzasz na 70siokonnym sprzecie = 2x bardziej bezcenna
OdpowiedzWSZYSTKO CACY ALE WYDECH POD SILNIKIEM WSZYSTKO PIER...... :) W ISTOCIE TO SUPRMOTO KTÓRE Z POWODY TEJ MAKABRYCZNEJ PUCHY WYDECHU STALO SIE SKURFI..... NAKEDEM TYLKO LZEJSZYM I BARDZIEJ PORECZNYM JEDNAK SUPERMOTO NIEZOSTALO STWORZONE TYLKO I WYLACZNIE DO HASANIA PO GLADKICH ASFALTACH I TAM GDZIE SIE KONCZY ASFALT ZACZYNA SIE HU..... Z GRZYBNIA WLASNIE PRZEZ WSPANIALY WYDECH POD SILNIKIEM KTORY PIERR.... CALA IDEEE SUPERMOTO
Odpowiedzniestety to prawda, wydech jest tragiczny, natomiast przednia lampa super! szkoda, że 690ka SM nie ma takich soczewek. KTM ma specyficzny design, który wielu się nie podoba (ja osobiście bardzo lubię) ale na pewno się wyróżnia spośród taksamo-wyglądającej-japońskiej-masówki. Zresztą bije je na głowę, także zastosowanym osprzętem i jakością.
Odpowiedzja co do designy samym w sobie zastrzezen niemam maszyna wyglada swietnie psizac o wydechu mialem na mysli funkcje jaka pelni wydech poprowadzony pod silnikiem w motocfyklach supermoto to nieporozumienie przeswit poprostu dramatycznie spada i balbym sie tym wleciec w polna droge z duzymi dziurami bo jakbys zachaczyl tym wydechem o jakas gleboka wyrwe to by ci go urwało razem z silnikiem heheh niemowiac o tym ze bys sie polamal ale z drugiej strony do tego typu rzeczy jest smc i enduro 690 a ogolnie to to moto rewelacyjne jednak ja bym kupił na 100% smc lub enduro
OdpowiedzA co sądzisz o 690 sm/smr? czy do jazdy głównie po ubitych drogach i w mieście to nie jest lepsza opcja? to prawda, że jest cięższy ale też trochę niższy od smc/enduro. Zastanawiam się nad smr-ką bo raczej nie planuje zapuszczać się w teren piaszczysto-błotnisty
OdpowiedzWIESZ JA TYLKO PRZYTACZALEM IDEE SUPERMOTO:) Z ZALOZENIA MA TO BYC MOTO NA OBA TYPY NAWIERZCHNI CZYLI GLADZIUTKI ASFALT 50% I 50% PIACHU JESLI CHCESZ MOTO TYLKO NA ASFALT to ja juz odpadam w tym momencie z sugestiami bo mnie na dzien dzisijszy temat supermoto tylko i wylacznie w 100% na asflat przerasta najzwyczajniej:) do czasu az niewysmycza min 150 konnego jednogarowca o masie max 150 kg z pelnym bakiem :)
Odpowiedz