Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeMoim zdaniem jest to duży skok w przyszłosc.. Wiadome jest to że z czasem zaczną je ulepszac, wprowadzac większe pojemności silików itd. Ale brakuje mi przy takim motorku prodnicy czy też alternatora, który mógł by sobie sam naładowac baterie.. Motocross stał by sie wtedy dużo tańszą rozrywką:)
Odpowiedza gdzie tu ryk KTMowskiego 4T? profanacja motocrossu;/
Odpowiedzco do wyglądu koncepcyjnych modeli to jestem lekko uprzedzony patrzcie na prototypy aut z przed 20 lat przeznaczonych na lata dzisiejsze ni jak się mają do rzeczywistości wiem że auta a motocykle to zasadnicza różnica ale myślenie konstruktorów to myślenie i lata pokazują że się nic nie zmieniło przynajmniej jeżeli chodzi o supermoto bo wkońcu skąd można wiedzieć co będzie modne za 20 lat ale przeciesz tu chodzi o technike w głownej mierze
Odpowiedzgdyby wszyscy byli tacy jak wy, to dalej chodzilibyśmy na piechotę, bo tak było przecież dobrze i po co próbować czegoś nowego. był taki czas, że 2-suwy były lepsze od 4-suwów, ale mimo to je ulepszano, aż w końcu zdominowały motocross. założę się, że jeszcze pare lat wcześniej pisalibyście, że 4t nigdy nie dorówna 2t. ale to tylko taki przykład, że trzeba patrzyć w przyszłość, mimo, że nie każde rozwiązania się sprawdzą to trzeba próbować, bo to napędza postęp, nie można się zatrzymywać, bo nic nigdy nie jest tak dobre, żeby nie mogło być lepsze
Odpowiedz40tysi zl za rowery?!!?!? blagggaammm....
Odpowiedzdobry punkt widzenia obrałeś widzę, ale nie mogę się z Tobą do końca zgodzić. Motocykl nie tylko musi się podobać ale też jakoś jeździź (patrz: brak jakiej kolwiek owiewki). Wiem, wiem że supermoto to czystu fun i jazda na gumie po mieście tudzież schodach, ale mogli sobie podarować aż taki skok w przyszłość. Mogli zmienić kształt błotnika, lampy i do tego jeszcze jakieś ciekawe malowanie i już od samego patrzenia by się tętno zwiększało.
Odpowiedza mi sie podoba brak owiewki. ale konstrukcja rowerowa juz nie do konca. Elementem ktory mnie urzekł, jest ta pojedyncza, mala lampa :)
OdpowiedzWiem że trzeba iść do przodu wraz z postępem i modą ale z tym przodem w supermoto to "lekko" przegieli. O gustach się nie dyskutuje (podobno) ale to aż woła o pomstę do nieba.
Odpowiedza moze to tylko kwestia tego, ze jestesmy przyzwyczajeni do innego rodzaju motocykli i boimy sie nowego?
Odpowiedz