Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 32
Pokaż wszystkie komentarzeMam takiego Trackera od 3 lat i jestem bardzo zadowolony. Nic się nie psuje. Spalanie 2,7-3,5l/100 nawet przy ostrzejszej jeździe. Mój ma teraz 8000km i nic mu nie dolega. Nigdy (odpukać) mnie nie zawiódł więc generalizowanie nt. złej jakości chińskich produktów można między bajki włożyć. Generalnie fajny motorek na pierwszy lub kolejny motocykl. Tani a niezawodny, fajnie wygląda i fajnie jeździ. No chyba że ktoś oczekuje od niego przyspieszeń Hayabusy to się zawiedzie. Do miasta idealny - mały wąski wszędzie się wciśnie.
Odpowiedzwitam prosze o informacje jak wymienić olej w silniku (zipp tracker 250), gdzie jest filtr oleju i czy go trzeba wymieniać - czy tylko wyczyścić ? jaki olej polecacie do silnika ? z góry dziękuje pozdr. mb
OdpowiedzWitam Właśnie obróciło się na szafie w moim Trackerze 10 000 km. :brawo: :diabełek: 2 sezony w siodle, po drogach III kategorii, szutrach, leśnych duktach i pobliskim poligonie. Dożynki 2011 i 2012 zaliczone, rura non stop a on dalej jeździ!!!! Ba oprócz wymiany łańcucha i tylnej zębatki na początku użytkowania nie zanotowałem żadnej awarii!!! Jak na chińczyka to wręcz niewiarygodne :tańczy: Po tym przebiegu nie zaobserwowałem żeby silnik stracił moc czy wykazywał jakieś poważne oznaki zużycia, oczywiście jest już głośniejszy mechanicznie niż na początku ale po tym co przeszedł w ogóle mnie to nie dziwi. nakręciłem filmik jak przerzuca się 10000km na szafie: http://www.youtube.com/wa...ure=context-cha Drugi jak chodzi Tracker przy przebiegu 10 070km http://www.youtube.com/wa...L8&feature=plcp A jak go kupowałem to miał być motorek do jazdy na trochę aż poskładam mój kręgosłup po wcześniejszym wypadku na WR-ce, został u mnie dłużej i chyba jeszcze zostaniePozdrawiam
Odpowiedzmama pare pytań o zippie jak jesteś aktywny daj znać emeilowo
OdpowiedzMój tracker ma już ponad 9000 km na szafie, jeździ dalej , 0 awarii, - tyle w temacie,Już nie mogę czytać tych komentarzy gości którzy p......... że to chińczyk itd, nie mając tego motorka, i ani razu nim nie jeżdżąc. Kawa ani Yamaha to nie jest a cena jest 3x tańsza. pozdrawiam
OdpowiedzKumpel ma Zippa Mitro 250, kupił nówkę. W drodze odkręciła mu się śruba mocująca dźwignię hamulca nożnego. Olej z silnika przeciekał jak przez sito. Jeździł z tym problemem kilka razy do serwisu na gwarancji - stwierdzili, że "ten typ tak ma" - smiechu warte. Wkurzony oddał moto (pomimo, że było na gwarancji) do niezależnego, poleconego warsztatu. W końcu usunęli mu problem przecieków. Ale i tak średnio raz na dwa miechu musi moto wstawiać na jakieś naprawy. Po jego przygodach wolałbym jednak kupić jakiegoś 8-letniego japońca (zresztą kumpel też już szuka zamiennika)
OdpowiedzKumpel ma Zippa Mitro 250, kupił nówkę................... i wszystko w temacie
Odpowiedzwitam jedyny minus trackera to importer ktory olewa klienta i nawet nie raczy na e-maila odowiedziec jak sie cos pytam odnoscnie trackera.wiem ze e-mail jet ok bo jak chcialem kupic te moto to mi w tri miga odpisalu ale jak pi zakupie zadalem kilka pytan to 0 odpowiedzi.taktyka sprzedaj i zapomnij (zostaw klienta z problemem) nie przejdzie juz w tych czasach. i dlatego tez jak kupowalem teraz motorek na ryby dla ojca to kupilem rometa 125 chociaz zipp 125 bardziej mi sie podobal. mysle ze jak beda tak dalej robic to klient juz do nich nie wroci tak jak ja.
Odpowiedzwitam, trackera mam z drugiej ręki, obecnie 1500 km przebiegu. Nie oszczędzam go. Pięknie kręci. W 90% las i szutry, trochę botka i pagórków. Generalnie jestem bardzo zadowolony, paliwo - w zasadzie wydaje mi się, że jedzie na powietrze, autentycznie, bardzo oszczędny, a do tego do 100 leci jak wariat, później nie jest wygodnie, powyżej 100km/h jeszcze ma odczuwalne przyśpieszenie i pewnie ze 20km/h więcej by poleciał, ale nie próbowałem v max, w moim odczuciu bezcelowe .... ale jest jeden spory mankament - zapalenie tego silnika zabiera mi 10 minut :(((( jak już odpali, to na ssaniu mam wrażenie, że wchodzi na max obroty, zmniejsze ssanie to gaśnie :( po około 3 min. ssanie można wyłączyć i jest super, (tyle, że sąsiedzi się skarżą na rozruch, bo cichy moto to nie jest). Jeżeli ktoś zna antidotum na ten paskudny trudny rozruch, to proszę o odpowiedź. Pozdrawiam.
Odpowiedzmama pare pytań o zippie jak jesteś aktywny daj znać emeilowo
Odpowiedzdodam tylko, że problem odpalenia dotyczy zimnego silnika, po tygodniu stania. Po rozgrzaniu pali na dotyk.
Odpowiedzto był akumulator
OdpowiedzWitam Właśnie kończę sezon z moim Trackerem. Kupiłem go sobie pod choinkę w grudniu 2010. Na szafie mam 5000 km przejechane ale jakich 5000!!! - głównie po drogach 4 kategorii których w większości nie ma nawet na mapie, w piaskach pobliskiego poligonu, leśnych duktach, szutrach itd. Po sezonie mogę powiedzieć że jest to super maszyna i kupił bym ją jeszcze raz bez wahania. Oprócz łańcucha który nie wytrzymał nawet 1000 km( wymieniłem go na japoński i zakończyłem temat) nie odnotowałem dosłownie żadnej awarii!!! Jeżdżę, leję paliwo i zmieniam olej co 1000 km i tyle a i zaglądnąłem raz do zaworów przy przebiegu 2000 ale okazało się że jest ok i nić nie kręciłem. Jakość Trackera jest naprawdę ok a spalanie aptekarskie bo wychodzi mi ok 3,5 l przy dynamicznej jeździe. Tak w ogóle to jeżdżę nim i nie cackam się z nim za bardzo i kręcę mu obroty jak trzeba. Dlatego nie wiem co tak niektórzy z was narzekają? Honda ani Kawasaki to nie jest ale uwierzcie mi że w tej klasie motorków do jazdy na co dzień to Tracker nie wiele im ustępuje a w stylistyce je po prostu powala, Podro dla wszystkich motocyklistów Krzysiek z podkarpacia
Odpowiedzmama pare pytań o zippie jak jesteś aktywny daj znać emeilowo
OdpowiedzWitam, wczoraj właśnie nabyłem taki motorek. Jest to mój pierwszy pojazd powyżej 50ccm, i muszę powiedzieć że jest to doskonały wybór. Przyśpieszenie na 3 pierwszych biegach urywa kask, hałas jaki przy przyśpieszaniu się wytwarza, jest bardzo miły dla ucha. Moto wykonane bardzo porządnie, co prawda więcej będę mógł powiedzieć jak nakręcę trochę więcej km, póki co sprzęt służy mi do nauki. W razie pytań , zapraszam.
Odpowiedzmama pare pytań o zippie jak jesteś aktywny daj znać emeilowo
Odpowiedzjaka jest wysokość siedzenia od ziemi?
OdpowiedzMam 182cm i Nitro 250 jest dla mnie z deka za niski. Osoba 168 spokojnie siedzi dotykając podłoża całą powierzchnią stóp. Sprawdzałem.
Odpowiedznie kłam!!! osoba 168 na nitro 250 nie dosiegnie całymi stopami podłoża, wiem bo mam
Odpowiedznie kłam!!! osoba 168 na nitro 250 nie dosiegnie całymi stopami podłoża, wiem bo mam
Odpowiedzprzecież ludzie o tym samym wzroście mogą mieć nogi róznej długości.... weź to pod uwagę, nie jesteśmy odlewani z jednej formy, kazda fizjonomia z grubsza się różni :P
Odpowiedzok 850mm
OdpowiedzNim kupisz ,przeczytaj! Ja bym się nie spieszyl z zakupem poczekałbym jak ktos nakręci ok 10 000 km i w tedy zobaczyć czy maszynka jest warta ceny czy nie. Na wielki minus czeka silnik tego Supermoto, ktoś zapyta dlaczego ?Nie martwiłbym się tutaj żywotnością , ale jago mocą, jest zbyt niska. Przy takiej pojemności te kilkanaście koników daje nam mało możliwości przy ewentualnym wyprzedzaniu , a spalnaie niestety będzie spore jeżeli będziemy odkręcać więcej. Warto tutaj też przyetoczyć model manic od zippa jest to 125 ,a ma nie wiele mniej koni.
Odpowiedzzgadzam się moto pali sporo
OdpowiedzOd 2 miesięcy jeżdżę. Spalanie 3-3.2 l jak kręcę do 6 tys nie więcej. Przy wyprzedzaniu na 2 czy 3 moc jest wystarczająca, kręcisz go na max moment obrotowy przy 7000obr i tam zostajesz. Moto dostaje niezłego jak na 250tke oczywiście kopa :). Do stówki ok 7-8 sekund... ale ja nie piłuję na max więc pewnie da się trochę lepiej. Przy takiej jeździe na 8-9 tys obrotów spalił mi 3.7-4 litra. Nie jest to dużo moim zdaniem. Przy normalniej jeździe mieszanej z wyprzedzaniami pije 3.5 l.
OdpowiedzOd kilku dni jestem w posiadaniu polsko-chińskiego wytworu zwanego Zipp TRACKER 250. Wcześniej posiadałem kilka innych motocykli, min. MZ ETZ251, Yamaje XJ, Junaka M10, całe stado Rometów. Jeździłem też na "poważnych" maszynach (KTM Duke, GSX-R. CBR rr, DragStar itp...). Do zakupu Trackera skłoniły mnie 3 rzeczy: cena, gwarancja oraz jego sylwetka. Początkowo szukałem używanej "japonii", do wynalazków by "KungFu" Zipp, Keeway, Kingway i ich klonów podchodziłem sceptycznie. Od zawsze widziałem że samochody to niemieckie a motocykle japońskie. Nie mniej jednak widmo posiadania gwarancji i to w cenie 6900zł wzięło górę. Ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu, Tracker jest wykonany solidnie. Nie ma w nim charakterystycznych dla "chinoli" kruchych plastików oraz wszechobecnej tandety. Moto wykonane jest solidnie i starannie. Materiałowym mankamentem które przasnyska fabryka powinna szybko poprawić są śrubki które wykonano z plasteliny. Przy próbie mocniejszego dokręcenia obmyka się główka oraz gwint. Dramat. Na szczęście nie ma ich tak dużo i spokojnie można wszystkie powymieniać. Do wad muszę zaliczyć też przednie oświetlenie: brak możliwości sensownej regulacji (albo świeci w niebo albo na przedni błotnik). Na dodatek wyposażono je w żarówkę "bańkową" rodem z Żuka. Dlaczego nie H4? Na to pytanie zna odpowiedź tylko chiński Dalajlama... Kolejną upierdliwą rzeczą jest rezerwa a w zasadzie jej brak. Kontrolka zapala się przy poziomie 100ml paliwa w zbiorniku, kranik podaje paliwo tak samo na rezerwie jak i na pełnym otwarciu. Innych poważnych wad nie zaobserwowano. Na ogromny plus zasługuje silnik i zawieszenie. Podawana moc 16,5KM ni jak ma się do rzeczywistości: silnik zbiera się błyskawicznie w dosłownie każdych obrotach. Do 100km.h gna jak głupi i na prawdę taka cyfra na zegarze pojawia się błyskawicznie. Gorzej jest z prędkością maksymalną która w moim przypadku wynosi 120km.h ale nie zapominajmy że to tylko chińskie 250ccm. Nie mniej jednak jazda ze stałą prędkością rzędu 100km.h nie jest żadnym problemem dla Trackera. Dźwięk silnika oraz zestrojenie wydechu są na bardzo przyzwoitym poziomie. Po kliknięciu startera mamy wrażenie iż pracuje tam 500ccm a nie 250. Kolejną rzeczą przemawiającą za zakupem tego Zippa jest jego prowadzenie. Moto prowadzi się dosłownie jak lekki motorower. Można nim śmiało manewrować między autami oraz pokonywać szybkie i ciasne zakręty. Zawieszenie jest moim zdaniem genialnie zestrojone- nie jest ani za miękkie ani za twarde. Jest po prostu w sam raz. Pozwala na mocne składanie się w zakrętach. Czytałem sporo negatywnych opinii n.t opon zastosowanych w Trackerze ale uważam że nie ma tragedii- wystarczy je porządnie dotrzeć i przede wszystkim rozgrzać przed jazdą. Hamulce również zasługują na słowa pochwały- są bardzo skuteczne i łatwo je dozować. Ogólnie, gdybym nie wiedział iż jest to "chinol" de'facto Loncin, pomyślałbym że mam do czynienia z marką KTM bądź Husqvarna. Z czystym sumieniem mogę napisać iż moto zasługuje na 4 z dużym plusem. P.S; zapomniałem o jakże ważnej rzeczy: SPALANIE ;-) przy ostrym pałowaniu po mieście wynosi 3.5L!!!!
Odpowiedzmama pare pytań o zippie jak jesteś aktywny daj znać emeilowo
OdpowiedzCzy da się rozkręcić tłumik i wyciągnąć zawartość tak aby chodził bardziej rasowo albo czy da się zastąpić oryginalny tłumik nowym bez wizyty w serwisie i piłowania rury doprowadzającej do tłumika?
Odpowiedzcałkowicie zgadzam się z tą opinią
OdpowiedzKupiłem Trackera i jestem bardzo zadowolony.Oszczędny, wygodny, ładny wygląd,Spodziewałem się czegoś gorszego, a tu miłe zaskoczenie.Zbiera się od dołu aż miło... i jest nowy i na gwarancji.Kupiłem go za 6600zł w salonie.Do setki ładnie idzie i to mi wystarczy.Na dodatek jest to sprawdzony motor produkowany od jak się nie mylę od 2008 roku i sprzedawany pod różnymi nazwami na całym świecie.Można go kupić z silnikiem 250cc chłodzonym cieczą w niemczech pod inną nazwą.Producent oczywiście chiński, jest to model Loncin LX250GY. Zobaczcie sobie np giobikes.com dirty bikes lub diabolini, są to podobne konstrukcje lub kopie loncina, tak jak zipp TRACKER.Pozdrrrbrrrapbrrap!! PS.Ładnie brzmi
Odpowiedzmoze kupil kotos trckera z warszawy ? chetnie sie spotkam wymienic uwagi i polatac po miescie ....?
OdpowiedzJa jestem z wawy, i jeżdżę tą maszynką, możemy się jakoś spiknąć.
Odpowiedzlepiej polatać w terenie, miasto mnie odstrasza.ubierz swojego trackera w buty offroad i wpadnij na wyszkowską w weekend. wejdź na forum zippa.topic o trackerze,pozdro
OdpowiedzKupiłem Zippa Nitro 250, jestem z Łodzi, jak chcesz to wpadaj i polatamy :).
OdpowiedzTracker wygląda lepiej i solidniej niż Corda 200 którą czasami jeżdżę :P Mimo że Corda to stara już konstrukcja w sumie, to narzekać można tylko na jakość plastików, zawieszenie, silnik i skrzynia pracują bardzo dobrze. Podejrzewam że Zipp stoi na wyższym poziomie już, więc jeśli plastiki nie będa pękać, a śrubki nie będą się wykręcać, to może być naprawdę ciekawy sprzęt dla początkujących ;)
OdpowiedzKupiłem Trackera, jest nadspodziewanie lekki i poręczny. Szeroka kierownica. Trochę za dużo czarnego przy silniku. Przejechałem całe miasto na 3 biegu
OdpowiedzCzy ktos sie orientuje czy mozna do trackera 250 zalożyć bardziej terenowe opony ? Czy wiąże się to z wymianą kół?
Odpowiedzhttp://kpsl.blogspot.com/2010/07/zipp-tracker-czyli-swiezy-powiew.html - tutaj mozna poczytac o oponkach terenowych
OdpowiedzNiech ktos mówi co chce ale jak tylko będzie w salonie to go kupię, bo za te pieniądze nic lepszego nie dostanę. Niestety dostałem informację, że będzie w sprzedaży od 2 połowy kwietnia.
Odpowiedzkingway na sezon 2008 chyba wprowadził coś podobnego lander trophy i tourist o ile dobrze pamiętam ale była dupna decyzja i nie sprzedali z tego chyba ani sztuki. pojemności powyżej 50centymetrów są zarezerwowane dla używanej japonii a nie dla nowego wynalazku z chin.
OdpowiedzSuper motocykle, z żadnym Kingwayem czy innym nie ma nic wspólnego
Odpowiedzto jak nitro 250 z innymi oponami, czaszą przednią i pierdółkami sprawiającymi wrażenie że to inne moto, a silnik i reszta to to samo ;-(((((((
OdpowiedzJeśli nie wiesz, to nie pisz głupot. To są dwa różne motocykle. Różne silniki, różne ramy, różne podwozia, różny osprzęt. Nawet wymiary ogumienia mają różne. Nie ma w tych sprzętach ani jednego wspólnego podzespołu.
Odpowiedzsiedze już w branży chińskich jednośladów dobre 7 lat, sprzedaje i naprawiam te wynalazki i wiem jaka jest polityka importera więc nie sugeruj nawet że te dwa moto są wręcz inne. może różnią się pewnymi detalami (domyślnie dla zmyłki właśnie takich jak Ty). silnik konstrukcjynie to ta sama jednostka która występowała jakieś 4 lata temu w pierwszych quadach 250 bez homologacji (o ile dobrze pamiętam - jumper 250 i z tego co dobrze pamiętam był to totalny kataklizm, problemy z rozgrzaniem i równą pracą)wątpie czy skośnoocy inżynierowie cokolwiek zmienili poza innym kolorem silnika i obudowaniem starej sprawdzonej ramy jak w enduro 200cc (np corda z oferty motomagnus) nowymi, lepiej wpadającymi w oko plastikami.
OdpowiedzOznacza to, że jesteś bardzo słabym dealerem i niewiele się przez te 7 lat nauczyłeś. Jeździłem oboma tymi motocyklami i wiem co w nich jest, a czego w nich nie ma. Nitro 250 i Tracker 250 nie mają ze sobą NIC wspólnego, ani jednego podzespołu. Przyjrzyj się dokładnie zdjęciom. To różne silniki, różne ramy, różne zawieszenia, różne wyposażenie. Wszystko jest tam inne.
Odpowiedzjeździłeś tracker-em a więc odpowiedz mi na pytanie....warto go kupić? jest godny uwagi?Bo prezentuje się ślicznie:)
Odpowiedzwidać że jesteś laikiem i pewnie masz rację że te dwa chińskie wynalazki są zupełnie inne a różnica jest zapewne taka jak między kingway maximus a fonero ;-)))))))
OdpowiedzOK specjalisto ;) Przyjmijmy że VW Golf i Toyota Corolla to dokładnie to samo, tylko dywaniki mają inne.
Odpowiedzzłe przyrównanie. bardziej trafnie było by jak golf i bora albo golf i octavia.
OdpowiedzJeśli to ten silnik, to dlaczego ma inną moc podaną?
Odpowiedzbo importerzy chinoli to tak naprawdę sami nie znają mocy importowanych sprzętów. spójrz na allegro, kilka aukcji tych samych chińczyków a pełen wachlarz mocy i innych danych.
OdpowiedzCzy dałoby się do tego założyć obrotomierz (tzn. czy jest gniazdo na linkę obrotomierza)? Dla początkującego motocyklisty to dość istotny element wyposażenia:)
OdpowiedzWiadomo coś na temat Zipp Nitro 250? Podobno ma być typowym nakedem? Były pewnie również ciekawą propozycją. 10 letni Japończyk czy nowy, ładny Chinczyk? Trudne pytanie
Odpowiedzużywany japończyk ale nie nowy chińczyk. sam zipp to dobra marka ale pojęcie "chińczyk" jest dość ogólnikowe. lepiej wystrzegać sie taniej tandetnej chińszczyzny bo można stracić dużo czasu a przedewszystim zdrowia
OdpowiedzJapończyk. Mam chińczyka z miłą chęcią bym się zamienił. Za 7k można dostać ładne GS500 i inne fajne sprzęty.
OdpowiedzMoże to być bardzo interesująca propozycja, jeśli tylko niezawodność będzie na przyzwoitym poziomie. Zastanawia mnie tylko jakie może być spalanie przy typowej jeździe w mieście, bo raczej to będzie jego naturalne środowisko... Przydałaby się ta informacja w teście.
Odpowiedznie więcej niż 4 litry. motocykle chińskie opanują rynek motocyklowy w Polsce i nie tylko, tak samo jak to się stało ze skuterami. mam znajomych którzy jeżdżą od kilku lat chińczykami i niektórzy nie mieli ŻADNEGO problemu, wymieniali tylko żarówki ,owiewki i kierunkowskazy [po szlifach]. przeciętny polak będzie wolał nowe moto z gwarancją niż starą używkę. poza tym części zamienne do starych moto japońskich niestety powalają na kolana. części do chinoli są o połowę lub więcej tańsze, dlatego ludzie kupują chińskie zamienniki które pasują idealnie do japońców będąc notabene ich kopią. rynek chiński bardzo szybko się rozwija i doskonali, duże korporacje to wiedzą, ciekawe czy nie będzie z tego powodu jakiejś wojny..
Odpowiedzobstawiam 2-3 L/100 km, 250-tki mniej więcej tyle palą
OdpowiedzWidziałem, dotykałem, siedziałem - nie jeździłem ale mam ochotę go przetestować. Motocykl całkiem przyjemny na pewno nie dla bardzo wysokich ludzi ja mam 176 cm i troszeczkę mi brakowało wysokości (na co dzień latam dużo większym sprzętem więc :-) dla kogoś kto zaczyna swoja przygodę z motocyklem to sprzęt idealny, nie wspominam już nawet o kasie. Nie ma tu typowo Chińskich udziwnień np. smoki na lampach, daszki itd. każdy kto miał do czynienia z Chińczykami wie o czym mówię. Nie jestem pracownikiem ZIPP-a więc moja opinia jest obiektywna :-)
OdpowiedzPrawie jak Kawasaki ;)
OdpowiedzŻadnej rewelacji oprócz designu nie widzę. Ale nie ma co się dziwić za takie pieniądze. Śmiem przypuszczeć że będzie tak samo jak ze skuterami czyli słaba jakość.
Odpowiedznie widzisz rewelacji a potem piszesz że nie ma co się dziwić, bo mało kosztuje...nie ma problemu to sobie go stwarzasz? Jakby to było z najlepszych materiałów to by kosztowało 4 razy więcej, jak cie nie stać na wyjazd do las vegas to jedziesz pociągiem do koszalina i śpisz w namiocie i nie narzekasz że klima nie działa, proste, ale niektórym to nigdy nie dogodzi.
OdpowiedzBiorąc pod uwagę polskie realia to śmiało można powiedzieć, że przy zestawieniu jakości i ceny Tracker będzie w czołówce. Tak jak napisał Lovtza - nowy motocykl za 7499 PLN to interesująca propozycja.
Odpowiedzkilka moich przemyśleń :) w sprawie moto: - wygląd i cena tego moto jak dla mnie ok - czy ten sprzęt jest mały czy osoba na fotkach dosyć wysoka?? w sprawie artykułu: - Cena tego Zippa może być jego główną zaletą, dlatego wydaje mi się, że w artykule jest za mało wyeksponowana ( można powiedzieć, że prawie ukryta środku akapitu :) ) w sprawie producenta - zastanawiam się dlaczego na stronie producenta nie ma informacji o tym produkcie??
OdpowiedzOsoba na zdjęciach ma 186cm. Motocykl jest średniej wielkości, na pewno nie jest mały.
OdpowiedzPo tym co Chińczycy pokazali wcześniej w temacie motoryzacji, cieżko będzie teraz im przekonać do siebie europejczyków... takie moje zdanie;)
OdpowiedzHej Lovtza, fajny tekst, i chyba w sumie fajna oferta jesli chodzi o stosunek jakosci do ceny. Pewnie ewentualnych nabywcow bedzie interesowalo porownanie do rodzimych wyrobow "motopodobnych" typu Romet.
Odpowiedz