Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzebez wahania zamienił bym moją Rkę na to cudo...
OdpowiedzSzkoda że już takich motorków nie robią mega moc przy małej wadze:) a co do ceny jak kogoś stać żeby kupić taki motor to tymbardziej na jego utrzymanie!!!
OdpowiedzBrzydkie i chyba dobrze ze czasy GP500 mamy już za sobą ;)
OdpowiedzBrzydki? Moze bedziesz mogl wybrac kolor jesli tak zwracasz uwage na estetyke. Pokaz mi inny motocykl ktory ma 190 koni przy wadze 135 kg :)
Odpowiedzwygląd to kwestia gustu ;) ale nie zapominaj, że taki 2T 500 ccm przy prawie 200 koniach pali jak ruski czołg 100L/100 km :) krótko mówiąc ile byś wlał, tyle by spalił.
OdpowiedzNo jakoś nie przypominam sobie żeby Doohan i inni startowali z beczką na plecach...A dystans wyścigu był podobny do MotoGp. Prawda jest taka - koniec 2T to jedynie marketing i kasa.
Odpowiedzza to pamiętaj że ma pewnie ma na obrotach buta lepszego od obecnych litrów, co oczywiście wiąże się z koniecznością posiadania dużych umiejętności do prowadzenia
Odpowiedzmoc z paliwa i obrotów :P odwieczne prawo 2T :)
Odpowiedz