Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeWbijac warto :P http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1742696
Odpowiedzphii.... co ty piszesz to kompletne bzdury ! w ogóle się nie znasz. i to jakiś żart a nie artykuł piszesz o jakichś kiblach. r
Odpowiedzjeżdżę na 200tce EXC (i nie na grzyby...) od trzech lat, moto z 2003 i tłoka nie zamierzam wymieniać nawet w przyszłym sezonie... Też jestem zdania, że tylko 2T jeżeli ktoś chce pojeździć, a nie grzebać... I fakt, że z KTMemem praktycznie nie ma problemów, mo może poza zapowietrzającym się wciąż przednim hamplem...
Odpowiedznie wiem jakie postępy robi michał w śmiganiu , ale jeżeli takie jak w pisaniu to strach się bać ......
OdpowiedzW artykule jest w zmianka o Yamaha DT 125, posiadam detetke, jest to bardzo dobre moto, żeby się wprawić i zobaczyć o co w tym wszystkim chodzi, przy tym jest bez awaryjne, tłok ok.15-20tyś km.Można miło polatać i się wprawiać :), przy tym koszty generowane są znikome.
OdpowiedzJa również uważam, że pierwszy motocyklpowinno się kupić w salonie :) fabrycznie nowa 250 w 4T. Szkoda tylko, że polskiego dziada (co wyciąga na etacie 1,700 zl i ma hipoteke na M4 w starym budownictwie plus małego ssaka zużywającego tony pampersów) stać jedynie na trupa z odzysku do 7 tys. W polsce głównym kryterium wyboru jest cena. Dlatego jeżdzimy zardzewiałymi R6 z Angllii i użeramu się z zajeżdzonymi crossami pozawodnikach. Taknie kupujcie używanych motocykli, o ich remont przekroczy jego wartość. Skupcie się na produkcji kolejnego ssaka.Off road z wózkiem po targowisku miejskim też bywa ekscytujący.
OdpowiedzNo nareszcie ktoś mądrze mówi o 2T :)
Odpowiedz125 nie są złe, sam pastrana na nich jeździ. A początkujący nie jest:)
OdpowiedzPastrana jeździ RM250 2T
OdpowiedzPastrana ma kilka lub nawet kilkanascie moto.W jakims filmie byl pokazany jego garaz .
Odpowiedzostatnio TP na oficjalnych zqawodach lecial 1215 w mx of natinons w 2000.
OdpowiedzUwielbiam początkujących riderów, którzy od razu porywają się na zakup 250tki, bo wg. nich 125 jest do wciągnięcia nosem. Potem przychodzi czas rozczarowania, że sprzęt za mocny, że za często się psuje, za dużo inwestuje się w niego kasy iii....sprzedają go szybciutko lub zamieniają na efektownego plastikowego ściga, który raz, że nie wymaga tyle, co offroadówka, dwa przyciąga wszystkie laski ze wsi;)
Odpowiedznie wiem co wy macie z tymi tlokami w 125 w 2t, ja mialem przez 2 sezony, jezdzilem praktycznie w kazdy weekend po lasach, lakach itp, raz w miesiacu na torze i tloka nie wymienialem ani razu i z tego co wiem osoba ktora go odemnie kupila dokonczyla 3 sezon na tym tloku i wymienila go nie dlatego ze juz padal, nie mial kompresji itp. tylko dlatego ze stwierdziala ze 4 sezon na tym tloku to za duzo...
OdpowiedzSwieeetny tekst, sam coraz bardziej przekonuję się do offroadu i myślę o zakupie czegoś. Cenne rady wujka Beavisa na pewno przydadzą się mi i innym podobnym gościom ;)
OdpowiedzDzięki za miłe słowa - baaardzo rzadko się zdarzają ;). Mam nadzieję, że każdy zdaje sobie sprawę, że jakby nie patrząc są to subiektywne sugestie. W tak ważnej sprawie każdy ma swoje podeście do tematu i z reguły większość jest mniej lub bardziej dobra. Następne tekst będzie o ochraniaczach i ciuchach motocyklowych, może być?
Odpowiedz>Następne tekst będzie o ochraniaczach i >ciuchach motocyklowych, może być? Tak, tak tak!
OdpowiedzOoo dla mnie bomba! kupić zbroję, czy buzer i które w ogóle jest które? W moim odczuciu najważniejsze są kask i buty. Konkretne nakolanniki i nałokietniki też są bardzo ważne.
OdpowiedzKolejny! http://www.scigacz.pl/Ochraniacze,offroadowe,co,wybrac,11362.html
Odpowiedz