Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 19
Pokaż wszystkie komentarzeProszę podajcie masę motocykla w kg, a nie w km ;)
OdpowiedzProszę podajcie masę motocykla w kg, a nie w km ;)
OdpowiedzMiałem okazję się tym cackiem przejechać. Mocna bestia. 150 KM i 118 Nm robi swoje. Bardzo wygodny i poręczny. Szkoda tylko że kosztuje tak dużo...
Odpowiedzautorze specjalisto od języków- pisze się espresso
OdpowiedzKoncepcja całkiem całkiem, tylko wał by się przydał zamiast łańcucha. Zobaczymy po pierwszych jazdach testowych, co jest warty nowy włoski pomysł.
OdpowiedzPoproszę jeden ale bez tego całego elektrosyfu.
OdpowiedzNowa Multistrada prezentuje się super, ale przód budzi wiele kontrowersji. Zobacz naszą propozycję z alternatywną wizją "dzioba": http://desmosilesia.pl/forum/viewtopic.php?t=335
OdpowiedzTakie z tego enduro jak ze mnie....drogowiec:) Nawet nie miejskie enduro, mimo całej miłości do Ducati nie widzę tego w brodziku większym niż 25cm bo się po prostu utopi...czyli Gdańsk po większych opadach odpada...zobaczcie na wysokość wylotu z tych tłumiczków, do lasu też bałbym się tym pojechać.Dziób zerżnęli z GSa...witajcie krzaczki a jedyne błoto jakie ta maszynka zobaczy to w komentarzach tych którzy liznęli tego prawdziwego. Niemniej szacunek za dzieło sztuki z dużą ilością kitu marketingowego.
Odpowiedz... proszę Was enduro na takich oponach...
OdpowiedzPodoba mi się to, że na scigaczu mogę znaleźć duży, celny i przyjemny artykuł o czymś nowym, a nie tylko newsy. Pozdrawiam
OdpowiedzBeemką tysiące ludzi objeżdżają kulę ziemską, owszem, waży ponad 260 kilo i nie potrafi fruwać po hopach, ale na pewno daje radę w terenie. Wiem, ponieważ byłem na BMW Challenge i widziałem co te monstra potrafią. A że są koszmarnie paskudne to inna sprawa. Multistrada jest przepiękna, ale tryb Enduro mogli sobie darować.
OdpowiedzJa tam bym sie jednak zastanowil na porownaniem do GS. Ducati jest piekne i duzo bardziej sportowe, ale jakos nie widze go przedzierajacego sie przez Mongolskie stepy... szczegolnie jezeli go mamy polozyc co sie na takich wyprawach czesto zdarza. No i te plastikowe kufry tez wygladaja na malo odporne. Duzo GS oprocz Alpejskich drog przemierza globus na okolo ;) Ciekawe jak taki Ducat sie tam by spisal? Do tego z systemem bezdotykowego kluczyka ;)
OdpowiedzNie chciałbym się wymądrzać, ale myślę, że nikt go nie stworzył do przemierzania mongloskich stepów:)
OdpowiedzZgadzam się z "Gnypek". Powielanie podsycanych przez marketing BMW stereotypów na temat sprawnej "endurowatości" GS, jest zbędne. "Gdy Beemka wjedzie do wulkanicznego krateru (sic!)", już tam zostanie :-))). Właściwie możemy mówić o nurcie dual sport-u. W wypadku nowej Multistrady (tak jak uczynił to zespół Ducati z nowym modelem) można zabawić się w słowotwórstwo: witaj quattro-sporcie ;-)
OdpowiedzOksymoron na dwóch kołach. Piękny brzydal- sportowe enduro.
OdpowiedzNo fajna ta Multistrada, tylko ...kto teraz odkupi ode mnie Hondę VFR1200F po cenie fabrycznej ?? ;-(
OdpowiedzPiękny motocykl!!! Nie zgadzam się z autorem i uważam, że GS-owi wyrósł wielki konkurent. Kto tak naprawdę jeździ GS-ami w teren? Panowie z brzuszkami (jak ja)? Wystarczy pojechać na południe np. w Alpy. Większość GS-ów lata po autostradach i równiutkich asfaltach. Oczywiście potencjalny sukces Dukata zależy od właściwości jezdnych, no i ceny, ale BMW do tanich też nie należy. Dla mnie jest to jedna z najpiękniejszych premier od wielu lat.
OdpowiedzO wszystkim i tak przesądzi cena. Patrzac na cennik ducati trzeba sie spodziwac liczby z przedziału 70-80 tys a wtedy Multistrada moze byc i najlepsza ale i tak nikt tego nie kupi bo za te pieniądze kupi nowe enduro w teren (25k) i coś na tor (45k) i kazdy z tych motocykli pojedzie szybciej niż Ducati ;)
Odpowiedznie wiem, ale dla mnie to dzielo sztuki.
OdpowiedzObawiam sie że autor może miec z jednym racje że jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego. Bo nie wierze ze da sie połaczyc enduro i sporta :( Nawet w przypadku Ducati
OdpowiedzEnduro i sporta połączyć nie sposób, ale tu chyba chodzi o to, by w tym motocyklu było wszystkiego po trochę. Chcesz enduro - da radę, chcesz polatać po autostradzie też da radę, do pracy - proszę bardzo, na wczasy też. Dla mnie jest to piękny motocykl, a co do tego jak jeździ trzeba zaczekać na testy.
Odpowiedz