Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeTył ma tylko regulacje tłumienia i wstępne napięcie sprężyny - amor bardzo sie nagrzewa od wydechu i strasznie mięknie. Z tymi mapami z artykułu to można wgrać mapę, ale tylko w serwisie. Warto zmienić przełożenia, bo Tuono ma takie jak RSV, a w golasie nie da się latac tak szybko i fun factor wzrasta. Obsługa serwisowa Rotaxa to masakra, zmiana oleju z filtrem to bite 2 godziny, zmiana świec podobnie. PPC nie działa tak rewelacyjnie, nie raz mi tyłem zarzuciło, ale lepsze to niż nic. Sprzęgło trochę dziwne, bierze bardzo agresywnie. Bardzo słabiutki fabryczny amor skrętu. Ogólnie moto fajne, ale jak było napisane w artykule nie ma takiego nagłego kopa jak w innych dużych Vkach (litrowa SV albo litrove L-twiny Ducati).
OdpowiedzTen kto pisał ten artykuł chyba nie widział Tuono na oczy... myślałem że wypowiadają sie fachowcy na tematy motocyklowe na tej stronce. Aprilla ma w pełni regulowany widelec przedni Showa oraz w pełni regulowany amortyzator tylny Sachsa.
OdpowiedzStrasznie brzydka ta mrówcza owiewka
Odpowiedzwitajcie ... mam pytanko czy tuono ma tak samo zmienne mapy zaplonu jak shiver albo dorsoduro ??
OdpowiedzMa 3 mapy zapłonu. 73 kw, 102 kw i RACE
Odpowiedztak tak a swistak zawija w sreberko
OdpowiedzCzym sie rozni wersja "Factory" od normalnej ?
OdpowiedzZ ta skrzynia biegow to troche nie tak malowniczo sie przedstawia
Odpowiedzracja - opinia byłego posiadacza. Ma też inne wady.
OdpowiedzJak ktoś nie wymienia co sezon dot4 w układzie sprzęgła to potem dzieją się cyrki ze skrzynią i luzem. Gdy układ jest czysty i zalany porządnym Ferrodo, to biegi wchodzą jak masełko i nie ma typowego "stuknięcia 1 biegu" jak w Yamaha'h. RSV ma wysoko siedzonko, ogólnie pozycja jazdy jest inna. Model z nowszego roku ma mapy wtrysku o wiele precyzyjniej dobrane i 142 konie - ciągnie jak popierdykany. Do tego można wgrać mapę zapłonu RACE, która współpracuje TYLKO z tłumikami przelotowymi (najlepiej Akrapovic, Leovince) - dając 150 koni, a z power commanderem 155. Takie popierdółki jak F4i kręcąc pod odcine nie mają szans, gdy Ty na obrotomierzu masz ledwo 6.5 tysiąca obrotów :P Pozdro
OdpowiedzMiłem okazje pojeżdzić Tuono na dniach otwartych w Suzuki w Gdyni i znalezienei luzu w tym sprzecie graniczylo z cudem. Z jedynki od razu przeskakiwał na bieg drugi pomimo najdelikatniejszego ruchu stopa jaki moglem wykonac. Może to tylko ten egzemplarz akurat mial wade ale gosc ktory nas pilotowal (pracownik salonu) na moja uwage ze cos sie chyba stalo ze skrzynia biegow powiedizal że to normalka.... Jedzilem potem Aprilia Shiver jazda super pozatym ze predkosciomierz nie działał. Troche to dziwne bo zadne Suzuki w tym samym czasie testowane nie mialo jakiej kolwiek awarii. Nie swiadczy to chyba najlepiej nadal o jakosci tych sprzetow z Itali co? Sam pomykam Kawasaki ER6n 2007 i nie ma problemu ze skzrzynia biegow czy awaria predkosciomierza. Jednak sam sie napilem na wloski sprzet w przyszlosci i bedzie to MV AGUSTA BRUTALE:)... Pozdrawiam...
OdpowiedzTypowe dla zapowietrzonego układu sprzęgła. Wystarczy pokrecić jedną śrubką gdy tak się dzieje na przepłukanym układzie i luz idzie znaleźć w pół sekundy ;) Też tak miałem w swojej, mała regulacja i jest jak nówka. W modelach 2003 rok były podobno cyrki i nic nie pomagało, a w 2004 już skrzynie poprawili. Predkościomierz pewnie - zerwana linka albo ktoś glebe zaliczył i wyrwał czujnik. Czasami odkręcają czujnik, zeby km nie nabijać i sprzedać jako "prawie nówke"
OdpowiedzTen motocykl to coś pięknego... Bardzo mi się podoba... Oryginalna stylistyka i do tego ten silnik :) To wspaniałe :)
OdpowiedzMyślę,że opinia nie byłaby taka dobra gdyby nie parę obrotów pazurkiem i śrubokrętem...
Odpowiedz