Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeŁatwo na pewno nie będzie, ale nie jest to awykonalne. Największym problemem są działacze z klubów, w tym przypadku lokalny monopolista AW, no i po trochę PZM, który się boi im podskoczyć. Trzeba było widzieć te zdziwione miny zagranicznych zawodników z AA w Poznaniu, którzy widzieli, że takie nazwiska jak Meklau czy Giabbani jeżdża w Polsce na stałe. Osobiście uważam, że jeśli za organizację WMMP będzie odpowiadać jakiś podmiot, to na pewnoe pójdziemy w stronę tego o czym pisze Świderek.
OdpowiedzWyścigowe eldorado w krótkim czasie - żart, czy grzyby halucynogenne :) A tak serio, inicjatywa słuszna, zmiany o których pisze Swider sensowne, jednak poziom np IDM osiągnąć będzie bardzo trudno lub też jest to wręcz niemożliwe, z uwagi na bardzo mały rynek jednośladów w Polsce, brak tradycji wyścigowych, , brak torów (choćby Pionki powstały to i tak Niemcy maja chyba z 7 obiektów międzynarodowych, małe Czechy 2, Węgrzy niedługo 3), .... No ale próbować należy. Jeśli chodzi o tzw. klasy młodzieżowe, to świetny pomysł, lecz moim zdaniem tylko dla 600, mamy chyba za mało młodych zawodników, aby starczyło na dwie klasy.
OdpowiedzProponuje zbojkotować władze PZM tak jak to zrobili "koledzy" piłkarze :) Mamy nowy tor w Słowacji i nic nie stoi na przeszkodzie żeby tam zorganizować WMMP .
OdpowiedzPieknie.Dodał bym klase 50 dla dzieci 4-5 letnich.
OdpowiedzProszę bardzo. Od tego są skutery i motocross
Odpowiedzwon z mx!!!!!!!! ale packetbike powinny być ze skutrami. w czechach i niemcach jest tego pełno
Odpowiedz