Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 34
Pokaż wszystkie komentarzeNAjbardziej fajansiarski ale pożądany sprzęt na Polskich wsiach to oczywiście JAMAHA ER ŁAN. Pomijając fakt że od JAMAHY to najlepsze są keyboardy to warto by było tu o niej wspomnieć ;)
OdpowiedzLepiej napisalibyście jak zejść na kolano, a nie takie bzdury! żartuję. pozdrawiam hejterów:) dobry tekst. boczo, fajny jesteś! (spokojnie, jestem dziewczyną ;))
OdpowiedzO czym jest ten felieton? Poza porównaniami i retoryką w stylu Clarksona, nie znalazłem w nim ANI jednej "informacji", której bym wcześniej nie wiedział.
OdpowiedzProszę Was.... to są legendy ??? ikony 2kółek ? ale żeście pojechali ? a gdzie legenda - Hayabusa ? jeszcze troche i elektryki bedziecie "uwieczniać". ZawiedzionyGONZO
OdpowiedzJeszcze brakuje tu całej masy motocykli - RG 500, GPZ 900, Z1300, Sokół 1000, Munch Mamut i wielu, wielu innych...
OdpowiedzMasz rację, Hayabusa powinien być na pierwszym miejscu. Marzę o nim i śnię. Jestem kobietą, ale i tak kiedyś będzie mój ;-)
OdpowiedzJa bym chciał pojeździć po równym asfalcie i zakrętach bez piachu. Po co mi Ducati na drodze z koleinami
Odpowiedzhorex albo norton i wystarczy
OdpowiedzBoczo, ja pojadę po śmierć na ...rowerze. Może nie zdążę ?? ;)
OdpowiedzMoto Guzzi MGS-01 http://www.youtube.com/watch?v=bOSr_xmJ7jM&feature=related i można odejść w pokoju
OdpowiedzJa nawet nie czytam bo jak widzę autora to wiadomo o co chodzi. Ja bym przed śmiercią polatał na SU27 bo F16 do **** są
OdpowiedzRozumiem, że wolisz czytać masturbująych sie w Motormanii albo Dziawera? Blagam cie.
OdpowiedzBoczo, litości... Kolejny art z serii "Lepiej napisalibyście jak zejść na kolano, a nie takie bzdury!"?? Naprawdę? Poza tym o ile wiem, to facetom, których stać na Vmaxa i którzy go jeszcze przy okazji ogarniają laski same wskakują do łóżka. Nie podoba mi się. Do rzeczy jednak: dawka konstryktywnej krytyki. NA LITOŚĆ BOSKĄ!!! Czy Wy, ścigaczu, to czym Wy jesteście? Portalem motocyklowym, czy jak? Naprawdę. Jak to jest, że są w polsce redakcje i ludzie (ok, redakcja i człowiek), któzy mogą pojechac testować Panigale na torze? Jak to jest, że mają dostęp do fabrycznych SBK i SuperSportów fabrycznych zespołów z WSBK? Dlaczego oni mogą, a nikt inny w polsce nie? Zrobilibyście chociaż test czegokolwiek. Hulajnogi, dajmy na to. Scigacz i Motogen ostatnio publikuje tylko informacje prasowe, albo newsy w stylu "podnieśli opłaty za przejazd autostradą", a ścigacz dodatkowo publikuje felietony (?) Bocza. No fajnie, tylko... nie o to chodzi. Prasę motocyklową, poza Motormanią, przemilczę, bo to dno totalne: jedni robią przedurki od niemców, gdzie opisują wyprawę za wschodnią granicę, czyli do Polski, a na mapie u nich nie ma nawet ukrainy, a drudzy są respiratorami sztucznie utrzymywani przy życiu - z, pożal się boże, Dziawerem na czele. A ja chcę innego punktu widzenia! Nie chcę być skazany tylko na czytanie Motormani i chcę z czymś ich opinię zderzyć, ale nie ma z czym... Jak nie macie ludzi, którzy pójdą do importera prosić o nowe S1000RR do testu i testować, to dajcie znać, pojadę i wytargam dla was ten motocykl. Mogę go nawet sam przetestować i opisac. Ale róbcie coś!!! Żmijo, jesteś, zgodnie z Twoim FBowym profilem "President" Ścigacza, więc weźcie się w końcu do roboty. PISAĆ, PISAĆ i TESTOWAĆ!! I w gdzieś mam to, że Modeka wypuściła nową linię odzieży, która gwarantuje ochronę i nadaje się do jazdy w temp 8-12st C i wilgotności max 69,6%, bo ja więcej to przemaka. Czy to naprawdę jest takie fajne? Nie chcę czytać czym ktoś, kto z butelki po Coca-coli dorabia błotnik do SV, bo mu zalewa fajkę w deszcu, chciałby się bujnąć zanim kojfnie. MAM TO GDZIEŚ. Myślicie, że czytelnicy nie mają swoich list w stylu "idealny garaż na 10 motocykli", albo "czym się karnąć zanim kipnę"? Oni by chcieli wiedzieć jak ustawić zawiechę, SAG, jak Panigale idzie do odcinki, i kiedy wlać do hebli płyn hamulcowy RBF, a nie zwykły i po co. A nie o rekordowej sprzedaży BMW w pierwszym kwartale albo o Schubert Mobility. Naprawdę. Jak nie chcecie testować nowych motocykli, bo np uważacie, że są brzydkie i kolorami nie pasują wam do bielizny, to testujcie używane. Np z zakresu 10-20tyś, czyli to, co ludzie kupują najchętniej. Dołączcie do tego opinię użytkowników i jakiegoś warsztatu, ceny nowych np tarcz sprzęgła, czy innego łańcuszka rozrządu i powstanie fajna rzecz, z której ludzie będą zadowoleni. Chyba, ze dalej chcecie pisać farmazony...
OdpowiedzTrafny komentarz. Artykuł jest tak naprawdę o niczym. Kilka zabawnych metafor to trochę za mało, żeby zabłysnąć. Teks byłby dobry od święta albo w sezonie ogórkowym, ale ostatnio niestety zbyt wiele takich tekstów na ścigaczu a za mało takich, które są chlebem powszednim motocyklistów, nawet tym z górnej półki.
Odpowiedz10/10
OdpowiedzSzanowny Kubo, wybacz ale nie jestem zainteresowany abyś reprezentował mnie na łamach ścigacza. Tak naprawdę to nie wiesz czego chcą czytelnicy. Doradzam kryterium "podoba mi się" albo " nie podoba mi się", a w przypadku tego drugiego nie zawracaj sobie głowy czytaniem. Dla mnie artykuł jest zabawny. A tak na marginesie to w naszym polskim klimacie moto-testy można robić dopiero jak zejdą śniegi, prawda ?
OdpowiedzChyba nie mowimy o tym samym. Nie oceniam arta, tylko całokształt. Zaglądam na portal od dawna i od dawna nie czytałem tu testu motocykla czy choćby skutera. I nie mów mi o śniegach. Przy prezentacjach nowych motocykli producenci zapraszają dziennikarzy w najróżniejsze miejsca i tak właśnie Pejser poleciał do Emiratów testować Panigale.Jako czytelnik wymagam po prostu odrobiny zaangażowania, a nie barwnych i finezyjnych metafor, które przyznać muszę są mocną stroną Bocza. Jedyne, czego przybywa na tym portalu to reklamy...
Odpowiedzzgadzam sie troche za duzo jest farmazonow na scigaczu. czasem juz chyba nie maja o czym pisac.
OdpowiedzChciałem tylko przytoczyć kilka naszych zagranicznych testów z kilku ostatnich miesięcy, właśnie obejmujących oficjalne premiery motocykli:) : http://www.scigacz.pl/Skutery,BMW,C600,Sport,i,C650GT,maksimobilnosc,17929.html http://www.scigacz.pl/Honda,Crosstourer,potencjal,perfekcja,luz,17753.html http://www.scigacz.pl/Honda,NC700X,przez,portfel,do,serca,17210.html http://www.scigacz.pl/Honda,CBR1000RR,2012,Wszystkiego,najlepszego,Fireblade,17157.html
OdpowiedzNo własnie, kilku ostatnich miesięcy: 1/12/2011, 9/12/2011, 24/02/2012, 20/03/2012 i wszystkie machnął Lovtza. Pomijam już fakt, że to testy trzech Hond i BMW;-) Słuchaj, ja lubię wbijac na Ścigacza, naprawdę. Nie wiem, czy to sentyment, czy co... Po prostu wielu rzeczy mi brakuje, jak własnie testy motocykli premierowych i używanych. Czy np przeciętna ZX10-R '04 nadaje się jeszcze do jazdy? Na co zwrócić uwagę? A może lepiej kasę wpakować w Gixxa 1000 K5? Ja nie wiem. A wy moglibyście mi powiedzieć:-) Poza tym reklamy i informacje prasowe: ja wiem, że utrzymujecie się tylko z tego, ale czy wyjeżdżające z dołu reklamy Cinema City, albo z boku to nie przesada?
OdpowiedzGość, właśnie masz pomysł na biznes więc załóż gazetkę albo vortal. Gadam serio bez docinki, załóż bo chętnie poczytam o cenach tarcz sprzęgła. Chociaż na Pudelkacza też pewnie będę zaglądał.
OdpowiedzBoczo, litości... Kolejny art z serii "Lepiej napisalibyście jak zejść na kolano, a nie takie bzdury!"?? Naprawdę? Poza tym o ile wiem, to facetom, których stać na Vmaxa i którzy go jeszcze przy okazji ogarniają laski same wskakują do łóżka. Nie podoba mi się. Do rzeczy jednak: dawka konstryktywnej krytyki. NA LITOŚĆ BOSKĄ!!! Czy Wy, ścigaczu, to czym Wy jesteście? Portalem motocyklowym, czy jak? Naprawdę. Jak to jest, że są w polsce redakcje i ludzie (ok, redakcja i człowiek), któzy mogą pojechac testować Panigale na torze? Jak to jest, że mają dostęp do fabrycznych SBK i SuperSportów fabrycznych zespołów z WSBK? Dlaczego oni mogą, a nikt inny w polsce nie? Zrobilibyście chociaż test czegokolwiek. Hulajnogi, dajmy na to. Scigacz i Motogen ostatnio publikuje tylko informacje prasowe, albo newsy w stylu "podnieśli opłaty za przejazd autostradą", a ścigacz dodatkowo publikuje felietony (?) Bocza. No fajnie, tylko... nie o to chodzi. Prasę motocyklową, poza Motormanią, przemilczę, bo to dno totalne: jedni robią przedurki od niemców, gdzie opisują wyprawę za wschodnią granicę, czyli do Polski, a na mapie u nich nie ma nawet ukrainy, a drudzy są respiratorami sztucznie utrzymywani przy życiu - z, pożal się boże, Dziawerem na czele. A ja chcę innego punktu widzenia! Nie chcę być skazany tylko na czytanie Motormani i chcę z czymś ich opinię zderzyć, ale nie ma z czym... Jak nie macie ludzi, którzy pójdą do importera prosić o nowe S1000RR do testu i testować, to dajcie znać, pojadę i wytargam dla was ten motocykl. Mogę go nawet sam przetestować i opisac. Ale róbcie coś!!! Żmijo, jesteś, zgodnie z Twoim FBowym profilem "President" Ścigacza, więc weźcie się w końcu do roboty. PISAĆ, PISAĆ i TESTOWAĆ!! I w gdzieś mam to, że Modeka wypuściła nową linię odzieży, która gwarantuje ochronę i nadaje się do jazdy w temp 8-12st C i wilgotności max 69,6%, bo ja więcej to przemaka. Czy to naprawdę jest takie fajne? Nie chcę czytać czym ktoś, kto z butelki po Coca-coli dorabia błotnik do SV, bo mu zalewa fajkę w deszcu, chciałby się bujnąć zanim kojfnie. MAM TO GDZIEŚ. Myślicie, że czytelnicy nie mają swoich list w stylu "idealny garaż na 10 motocykli", albo "czym się karnąć zanim kipnę"? Oni by chcieli wiedzieć jak ustawić zawiechę, SAG, jak Panigale idzie do odcinki, i kiedy wlać do hebli płyn hamulcowy RBF, a nie zwykły i po co. A nie o rekordowej sprzedaży BMW w pierwszym kwartale albo o Schubert Mobility. Naprawdę. Jak nie chcecie testować nowych motocykli, bo np uważacie, że są brzydkie i kolorami nie pasują wam do bielizny, to testujcie używane. Np z zakresu 10-20tyś, czyli to, co ludzie kupują najchętniej. Dołączcie do tego opinię użytkowników i jakiegoś warsztatu, ceny nowych np tarcz sprzęgła, czy innego łańcuszka rozrządu i powstanie fajna rzecz, z której ludzie będą zadowoleni. Chyba, ze dalej chcecie pisać farmazony...
OdpowiedzFacetów którzy ogarniaja vmaxa i ktorych na niego stac laski wskakuja do lozek?!?!??!? Takiej bzdury dawno nie czytalem, a mam wp.pl na startową... Vmax to zabawka dla kolesi ktorym nie staje
OdpowiedzTak, wiem, V-max, wszystkie Mercedesy AMG, Lambo, Ferrari 599, teraz Ducati Panigale... To wszystko sprzęty dla kolesi, którym nie staje. Masz 100% racji. Kolesie, którym staje kupują Bandita rocznik 98, albo ZZR600 rocznik 92. No i jeżdżą VW Polo rocznik 80. A dlaczego? Bo mają tyle panienek, że nie mają czasu iść i zarobić. Nie rozśmieszaj mnie...
OdpowiedzJa dokładnie tak mam. Obecnie spotykam się regularnie z 4 dziewczynami i nie miałbym czasu na robienie przeglądów całego garażu aut i motocykli. Nie mówiąc już o tym, że w pracy zmieniłem stanowisko, żeby mieć więcej czasu na panienki. Jestem daleki od trollowania. Po prostu do wyrywania dziewczyn nie potrzebne jest ani auto, ani motocykl. Tylko olej w głowie i dobra gadka. Motocykl mam od latania po winklach, a nie od szpanowania przed dziewuchami.
OdpowiedzJasne, zgadzam się w całej rozciągłości - panienek nie wyrywa się furą czy motocyklem. Jednak nie czerpie przyjemnści z latania po winklach starym ZZRem z owiewkami na trytytki. I gdyby było mnie stać, to kupiłbym sobie Vmaxa. Ot tak, dla zajawki. Ale spoko, rozumiem: jeśli mnie będzie kiedyś stać, to znaczy, że mam małego i mi nie staje. Litości...
OdpowiedzA mi się ostatnio marzy przejażdżka Fat Boy'em. Niby nic wielkiego, ale ...
OdpowiedzMnie urwał by d.pę Y2K. Mamy chociaż jeden taki w Polsce? Za przejażdżkę tym potworem oddam nerkę!!!
OdpowiedzPanie Autorze Boczo, więcej ognia! Bo cósik ostatnio jakiś uładzony Twój styl się zrobił. W dobrej zupie musi być pieprz.
OdpowiedzBoczo, wez napisz jakis konkretny artykul, a nie wymyslasz ktory najlepszy, ktory urywa dup. , a na ktory wszyscy sie slinia. Ty faktycznie jestes specem od pisania na kazdy temat jaki ci podrzuca, tylko co z tego? Dobrze sie to czytalo ladnych pare art. wstecz, ale teraz ani to smieszne, ani pomocne.
Odpowiedzczemu czepiasz się xj 550 pojeździj gpz 750 a1-3 to dopiero uczyło respektu
OdpowiedzMiśku, a gdzie XR 650, X jedenasty, B-King, K1300R... Może nie jeździłeś, a warto! Kurcze, widzę że posucha z tematami przed sezonem ;-)
OdpowiedzJeździłem wszystkimi, które wymieniłeś. Wszystkie ok, ale nie jako materiał na przedśmiertną jazdę :)
OdpowiedzChyba nie ma motocyklisty, który nie chciałby się choć raz w życiu przejechać Dodge'em Tomahawkiem - ja na pewno bym chciał! Aha, zapomniałem dodać, że jestem "nudnym księgowym" :P Nie wiem skąd ten głupi stereotyp, że księgowy to musi być nudziarz - i już pomijam fakt, że są różni księgowi (ja np. pracuję dla funduszu inwestycyjnego, bardzo ciekawa praca). Co do artykułu, to tytuł powinien zawierać słowo "chciałbyś" a nie "chcesz", ponieważ to lepiej ilustruje znikomą szansę :D
OdpowiedzJak dla mnie Honda VFR RC30, GoldWing, Yamaha R7, Triumph Speed Triple i Suzuki GSX 1400, to by były przeżycia.
OdpowiedzWg mnie brakuje na rynku maszyny typu cbr f4i z mocnym litrowym silnikiem. Uniwersalnośc tego motocykla pozwala na jazde w każdych warunkach; od toru po slubne defilady i turystyczne wojaże, ale zawsze męczył niedobór mocy, w obecnych czasach silnik np z CBF 1000 załatwił by sprawe a dzieki sylwetce i gabarytom maszyny jazda bylaby mega frajda.
OdpowiedzA co z opcja swap silnika z 929/954? kosztowne ale podobno do zrobienia
Odpowiedzkawasaki z1000sx chyba załatwia tą lukę?
Odpowiedzw pełni popieram ten pomysł :P
Odpowiedzmyślałem że gorszych motocykli od ZX14 nie ma ale jednak myliłem się
OdpowiedzCo do niescisłosci dodam że w zdjeciach jest foto zx10r ale II generacji a nie wspomnianej w artykule I gen. Dlaczego?? :-/
OdpowiedzPomyłka. Już wymierzono mi karę :)
OdpowiedzSkoro piszesz artykuły powinni od ciebie wymagac conajmniej znajomosci generacji danego modelu który opisujesz. Kare ci wymierzono ale niewłasciwe zdjecie jak było tak jest :-/
OdpowiedzUkrzyżować Bocza!!!! Wyluzuj i ciesz się, że Ty wiedziałeś :)
OdpowiedzTak gwoli scislosci to NR750 ma 32 zawory, a nie 36 jak jest w artykule ;)
Odpowiedzi w dwóch głowicach nie głowicy
OdpowiedzDla mnie jedyny słuszny dzikus to dycha Ig ;)
OdpowiedzRvf750, R7, 848, VF750C Nie mam wygorowanych zadan :)
Odpowiedzhehhe sypmatyczny artykuł .osobiscie to chcialbym zeby poswstal bezkomprowmisowy motocykl do bicia rekordow predkosci na 1`/4 mili i vmax w ktorej z japonskich fabryk ale taki serio bezkompromisowy 2.0 12 tys obr min 400 km 270 kg full bak powercruiser badz sportturysta .mam jedno zatsrzezenie cod oartykulu 80-130 w 1 sekunde? w przypadku k1600 gt hm zastanowmy sie ten motyocykl ma 400 km na tone zkierowca wazacym 80 kg 80-130 w 1 sekunde moze i jaest w stanie tego dokonac nowy zzr 1400 lub jakis nowy litr ale k1600 gt? 80-130 bedzie robil zaraz chiwle policze wychodzi okolo 2.5 -3.0 sekundy jaka 1 sekunda?
OdpowiedzPo co się ograniczać, po śmierci też można bić rekordy. Co prawda jako pasażer, ale zawsze ... :) http://fz6.pl/2012/03/23/po-smierci-mozesz-pojechac-szybciej-niz-za-zycia/
Odpowiedzgdzie hayabusa, jakaś mv czy harley? A skoro jest zxr10 to gdzie s1000 od bmw czy rc8 ktm a ?
OdpowiedzSupermoto i enduro. Czyli jakiś duke, albo coś zmodowanego i może 525, albo lepiej- CR500. A poza tym co z np. Hondą NSR500 V4 i 2T. Hajka z turbodoładowaniem.
OdpowiedzCR 500 - lektura obowiązkowa :)
Odpowiedzlepiej napiszcie jak zejsc na kolano
OdpowiedzUklęknij w kościele :)
Odpowiedzhahahhahhaha dobre to
Odpowiedz