Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeZnakomity wywiad! Dobrze sie czyta.
OdpowiedzJak nazywa się tytuł piosenki z filmiku? Zna ktoś? :>
OdpowiedzChyba nie przeboleję tych puszek wydechów, które teraz nam serwują producenci. Ani to wygląda, ani brzmi, a o podpórce centralnej to zapomnij.. Stary, dobry komin z nierdzewki - to jest to.
OdpowiedzZet tylko na ARROW! Pierwsze co się robi z oryginalnymi kominami, to chowa w kartonie, głęboko w garażu, albo na balkonie.
OdpowiedzMyślę, że to wcale nie jest takie złe. Fajnie nawet się prezentuje. Uważam, że to takie troszkę komiczne i zabawne spełnienie marzeń każdego dziecka w człowieku- wyobraź sobie sytuację z dzieciństwa, ojciec idzie z synem i ten drugi mówi: Tato patrz jaki motor! Dwie ruły miał!Wooooww! :) Czyli innowacja, połączona z wyglądem co ma podkreślać charakter motocykla i przyciągać oko klientów. Czyli tak jak cały wygląd motocykla - szpannn.
Odpowiedzgdybym miał wybierać z nakedo/streetów To albo S1000R ew Z1000 :)
Odpowiedzjaps pieprzy -po prostu japonscy producenci sa dzis w niezrozumialej defensywie, podobnie na rynku samochodow...do roboty, a nie stawiac na sprzedaz masówki....
OdpowiedzCzy ja wiem? Kawa zrobiła mistrza świata SBK, poza tym ma jedna z najlepszych ofert motocykli na rynku.
OdpowiedzTu na koniec brakuje zasadniczego pytania: - dlaczego niektóre modele Kawasaki (Zety) są dużo cięższe od konkurencji?
OdpowiedzSkad taka troska o wagę? Ze jest 10 kilo cięzszy od Hondy? Mam poprzedni model Zeta i jakoś waga mi nie dokucza. To nie jest sprzet do wyscigów.
OdpowiedzNajbardziek chyba jaskrawy przyklad: Triumph Street Triple R 2011 190kg Vs. Kawasaki Z750 R 227 kg. Nie mow ze 37 kg roznicy nie jest wyczuwalne. Jezdzilem obydwoma, roznica jest b.duza. Nie mam zadnego z tych sprzetow ale nie rozumiem czemu Kawa nie chce swoich Zetow odchudzac.
OdpowiedzStreet Triple jest zrobiony poprzez zdjecie owiewek z czystego motocyka sportowego w którym był bardzo duży nacisk na obnizenie masy. Niska masa trampka jest uzyskana "przy okazji", a nie jako zamysł konstruktorów. Z750 to jest osobna konstrukcja, gdzie wcale nie trzeba sie tak spinac z waga. Ja też jeździłem i Streetem i Zetem i oczywiscie Triumph jest zwrotniejszy, ale Kawa jest znacznie stabilniejsza i spokojniejsza. Co kto lubi.
OdpowiedzJasne ze nie mam sie co spinac, chce tylko wytknac kawie lenistwo lub chec zarobienia wiekszej kasy na budowie Zetow (odchudzanie motocykli jest dosyc kosztowne). Piszesz ze Kawa jest znacznie stabilniejsza i spokojniejsza a przeciez to z zalozenia sprzet do wariowania a nie turystyki (do tego sluzy SX o podobnej masie) Zauwaz jednak ze zarowno Hornet 600 jak i GSR 600 waza sporo mniej a sa budowane na podobnych zalozeniach. Przeciez taki Z750/800 przy wadze 200kg lepiej by sie prowadzil, spalal mniej i jak sadze sprzedawalby sie duzo lepiej od Hornetow i GSR-ow. Przeciez nie buduje sie motocykla w 2013r po to aby w kilkuletniej stawce zajmowac miejsca w polowie listy. Uhh wyzalilem sie na Kawe bo buduja wizualnie swietne sprzety ale temat wagi u nich nie ogarniety.
OdpowiedzRedukują wage w motocyklach czysto sportowych tam gdzie jest to potrzebne ;)
OdpowiedzSam bym lepiej tego nie ujał :)
Odpowiedz