Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzepolecam kxf 250 14' zywotny i cholernie mocny, jako jedyny posiada podwojny wtrysk - zadnych zamulen a reakcja na gaz natychmiastowa pozatym biegi swietnie wchodza/schodza, do tego ten moment...
OdpowiedzUwielbiam opowieści typu "A moja stara Yamaha lata już 5 sezon bez remontu". Po krótkiej rozmowie z właścicielem okazuje się zazwyczaj, że delikwent robi rocznie 3 wyjazdy wokół komina i w ciągu tych 5 sezonów zdążył się już 2 razy połamać "bo zawsze jeździ na pełnym nakurwie i mógłby uczyć Błażusiaka jak się jeździ".
OdpowiedzWitam mam takie pytanie gdzie znajduje się termostat w honda cr 125 2001
Odpowiedzmam exc 525 który miał przebieg bliski 500 mth na fabrycznym tłoki i cylindrze bez tykania silnika. jest to jak najbardziej możliwe, ale powiekszony luz pasowania, przyczynił się do wytarcia cylindra od strony dolotu i wydechu - jednym słowem zrobiło się jajo :) cylek był wiec do wymiany. wiec taka oszczędność że wylatałem 2X wiecej niz norma to zadna oszczędnosc. bo potem musiałem zafundować nowy zestaw
OdpowiedzCzy ja Ciebie gdzieś obraziłem? nie przypomina mi się , hmm jak ostatnia ciota to ty serwisujesz motocykl Qba, nie tylko jeden z moich kumpli przelatał tyle na 1 tłoku a latają bardzo długo i na pewno byś za nimi nie nadążył , 500mth w 525 to żadna nowina no ale ok Ty latasz najlepiej nie jak \"ciota\" i serwisujesz moto po 30 mth ok rób jak uważasz nic mi do tego ale z tą ciotą mogleś nie wyskakiwać bo niejeden z mojej ekipy objechałby Cie simsonem, pozdro i bez spiny
OdpowiedzPowiem tylko tyle, a z crossami i enduro mam już kilka lat do czynienia bo pracuje w serwisie motocykli specjalizujących się w czteropakach.Z moich obserwacji wynika, że najwytrzymalsze silniki posiadają EXC 520 z 2002 r, oraz EXC 525 2006-2007r, SX zresztą też. Podstawa to olej, filtry i luz zaworowy. Nie raz rozbierałem takiego RFSa po 300 mth i praktycznie nie było widać zużycia. Natomiast jeśli chodzi o fulle to polecam silniki Suzuki RMZ, jak się dba to długo posłuży. Yamaha i Honda średnio udane, ale 450 są w miare żywotne. Nie polecam Kawasaki KXF, mimo iż to bardzo podobna konstrukcja do Suzuki to jednak częściej zdarza się złośliwość rzeczy martwych, szczególnie wadliwe są KXF 250 z okolic 2005 r. Nie polecam też SX 450 z 2004 oraz SXF 250 z 2007 r. (to jest tykająca bomba). Pozdrawiam wszystkich użytkowników
OdpowiedzOd 2005 roku posiadam yamahe pw 80 mały crosik, lecz o możliwościach czegoś większego.Od 2005 jedyne co w nim zostało zrobione to dolanie oleju.Przez ten cały czas gasł tylko gdy mu zabrakło benzyny.Nie wiem ile ma motogodzin ale przyjmijmy że przez te lata jeździłem w weekendy maks do dwóch godzin i tak naprawdę jeździłem bo w tygodniu szkoła a cross na działce.Mimo tego nic w nim nigdy się nie zepsuło a przy największych mrozach podgrzanie świecy i można jechać.Może to nie dobrze ze o niego nie dbałem i nie dbam ale maszyna nie do zajechania. PS.Raz chciałem przejechać przy brzegu małego jeziorka grząska ziemia sprawiła że się wywróciłem a cross schował się pod wodą kiedy go wyciągnąłem parę ruchów z kopniaka i można lecieć.
OdpowiedzPrzepraszam ale jak widzę takie piep$$enie, że silnik 2T wymaga remontu po kilkudziesięciu godzinach to mnie krew zalewa. Przez 4 sezony miałem Yamahę 125ccm. Simeringi i tłok były wymienione raz, krótko po zakupie, wystarczyło to na 4 lata ostrego latania (około 18 tys. km!), głównie po okolicznych lasach i polach, sporadycznie na torze, ale motor nie miał lekko. Wiem, że kolejny właściciel używał go bezproblemowo przez kolejne 2 lata, kiedy motor sprzedał.
OdpowiedzJaka to byla Yamaha? YZ125?
Odpowiedzdt125?
Odpowiedzdt to nie full cross. to enduro
OdpowiedzKtm w exc300 zaleca wymiane tłoka po 80mth czyli na dwusówie latamy sezon.pozdrawiam
OdpowiedzNiektóre fragmenty mnie śmieszą to nie prawda że 200mth i tłok nadaje się tylko do śmieci, w swojej wrf 450 miałem ponad 400mth na jednym tłoku, a luz tylko nie znacznie przekroczył wartość , to samo kumpel w exc 525 ponad 520 mth na jednym tłoku i stan cylindra niewiele się różnił od nominału, wszystko zależy od stylu jazdy od serwisu motocykla ( wymiana oleju jak czesto i na jaki i dbanie o filtr powietrza) ,co do góry silnika to zaworki w moim i kolegi przypadku nadawały się do wymiany ale co do dołu silnika nie jest aż tak tragicznie. pozdrawiam
Odpowiedz" w swojej wrf 450 miałem ponad 400mth na jednym tłoku" - uchowaj nas Boże przed używkami od takich gigantów.
OdpowiedzChyba nie wiesz co piszesz człowieku i nie miałeś doczynienia ze sprzętem o który sie dbało, moto było robione w samym serwisie w yamaha zielona góra i sam mechanik poiwedział że moto b.dobrze utrzymane i ze norma minimalnie przekroczona luzu, wymieniaj sobie tłoki co 20 mth ale nie ma takiej potrzeby , na moto kasy nie żałuje wiec to nie tak że się coś zjebie to sie dopiero naprawia, gdybyś kupił moto ode mnie byłbys mega zadowolony .
OdpowiedzWitam Ktm exc 530 model 2011 200mth silnik jak nowy !!! Olej silnikowy 10W50 Silkolene Pro 4 Plus zmiana co 15mth . Pozdro dla endurowcow
OdpowiedzWymień tłok już teraz bo inaczej Qba sie doczepi i powie że masz szrota:)
OdpowiedzJest jeszcze inna opcja ;) Po prostu jezdzisz jak ostatnia ciota, dlatego tyle robisz turystycznie na tloku. Tak tez można ;)
Odpowiedz