Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeJa, przed hamowaniem przygotowuje się do wytrącenia prędkości. Przyspieszając z pod świateł na S1RR muszę się trzymać mocno kolanami i rękoma kierownicy bo mnie sćiągnie z motocykla, i kiedy chce ominąć auto na przyspieszeniu to nagle zaczyna mi hamować awaryjnie i wylatuje przez kierownice poniewaz nie przyjąłem odpowiedniej pozycji. Totalnie bez sensu.
Odpowiedzsystem bez sensu ps. nie trzymaj sie "mocno" kierownicy, bo to utrudnia kierowanie...jeszcze nie słyszalem, zeby kogos "sciagnelo" z motocykla :)
OdpowiedzCos w tym prawdy jest. Motocykl hamujacy jest mniej poreczny wiec kiedy ktos ci wymusi pierwszenstwo najpierw hamujesz, pozniej puszczasz hebel i omijasz przeszkode. Przynajmniej tego ucza na kursach doszkalajacych. Na to wyglada ze "Molotow" bedzie hamowal do samego konca nawet jak hebel puscisz a ty walisz w auto jesli nie uda ci sie wyhamowac?
Odpowiedz