Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzeCzy crossa też da się przerobić do stnutu ?
Odpowiedzsiemanko gdzie znajde jakis profesjonalistow zeby moto mi zrobili do stuntu chodzi o kawe z 2004r jaki koszt i ile czasu to schodzi...pozdr
OdpowiedzKlatka 800 zł (w tym 200 zł za malowanie) Kierownica 350,00 zł Pompa hamulcowa przód 1 000,00 zł Pompa hamulcowa tył 1 000,00 zł Przewód hamulcowy (oplot) 150 zł (za jedną sztukę) Adapter hamulca tylnego 300,00 zł Zacisk tył (dodatkowy) 200,00 zł Stelaż pod zbiornik 350,00 zł Pegi 50,00 zł Stelaż pod pegi tył 300,00 zł Podnóżki przód 200,00 zł Wydech (własnej roboty) 500,00 zł Zębatka przód 100,00 zł Zębatka tył 250,00 zł Łańcuch ok. 250 zł 12 o'clock bar 300,00 zł Łącznie ok. 6300 zł
Odpowiedzzapomnialem dodac ze to srad 600
Odpowiedza ja chcialbym sie dowiedziec cos wiecej o przerobkach smoka i misy w gixerach, mam srada 2000r, nie jestem doswiadczonym motocyklista lecz dosc intesywnie jezdzilem na kole nom i panewy poszly, teraz szukam silnika do mojej suki mam nadzieje ze znajde cos dobrego lecz nie chce kupowac co sezon nowego silnika wiec chce sie dowieciec cos na temat przerobek, szukam rady, a moze zmienic motor? mam nadzieje ze mi doradzicie, pozdrawiam
OdpowiedzJeżeli jesteś na poważnie zainteresowany to mam do sprzedania przerobioną już miskę i smoka do Srada w 100% pewne, bo sam posiadam taki patent w swoim moto. Jak coś napisz GG: 12403407
OdpowiedzSimps, dałeś radę! Fajnie się to czytało.
OdpowiedzA CO SĄDZISZ O BMW HP2 MEGAMOTO JAKO Streetfighting MACHINE ??
Odpowiedznie mialem jeszcze okazji jezdzic na tym motocyklu. Jedynie słyszałem jak Pfeiffer wypowiada sie o tym motocyklu, że jest bardzo dobry do stoppie i rolling burnoutów, a jakby nie patrzec to sa właśnie tricki typowo streetfightingowe. Myślę, że do jazdy na kole na prędkości również będzie sie nadawać. Radze tylko przy wheelie na dłuższe odległosci zerkac na kontrolkę cisnienia oleju ;)
OdpowiedzAuto napisał że kawasaki636 jest bardzo niewygodne do codziennej jazdy.Jestem trochę zszokowany bo z pośród motocykli sportowych z lat 03-05(600cm3) kawa uchodzi za najwygodnieszą.No chyba że Simpson porównywał ją do cbr f4. Bo jeśli tak to faktycznie ma rację.Co do samego artykułu to uważam że jest świetny.Czekam na więcej.
OdpowiedzPanowie, panowie. Kolega autor ma racje! Każdemu pasuje coś innego. Nie ma złotego środka. Śledź śmiga na stareńkim GSX-Rku 750, a np raptowny na 750 K7. nie ma reguły. Autor można powiedzieć radzi jak zacząć, bo sam kiedyś pewnie miał taki problem a teraz chce pomóc innym. Pierw dorównaj, a później krytykuj!!
Odpowiedztak tak. Artykul jest świetny! Wielki szacunek ! ;) Kazdemu pasuje coś innego. Ja jestem zwolennikiem i milosnikiem yamahy i nikt mnie nie przegada co do tej marki ! ;) pzdr ;) a Hond nie lubie ;p no coz takie moje zdanie ;) pzdr all ;*
Odpowiedzco do CB 500 prawda... JA latam na CBR 125 w 4T zaledwie 13 koni a wystarczy wstac dodac gazu i lekko pociagnąć motor sie jak banan na koło wbija a kreci sie jak rowerem sezon 2009 i cyrkle... tyle ze w CBR 125 skrzynie sie pieprzą... :/
OdpowiedzPytanko. Może ktoś wie czy w R1 z 2004 r (model RN12) do długich whellie (powiedzmy kilka km) trzeba przerabiać smok lub w inny sposób modyfikować układ smarowania silnika?
OdpowiedzCiężko będzie znalezc opis takiej przeróbki. Napewno musisz sie zainteresowac tematem, bo znam przypadek obrócenia się panewki właśnie w takim motocyklu od wielokilometrowych wheelie. Zasięgnij rady na www.stuntlife.com tam napewno jest ktos kto będzie wiedział co zrobic. Niewykluczone, że wystarczy wlac 0.5 - 0.8 l. oleju ponad stan.
OdpowiedzNie chce tutaj mnikogo obrażac czy krytykowac. Mi się najlepiej jeździ i szaleje na Yamaszkach. Yamahy mają to co i nnym motocyklą brak, duszę. To nie jest taki tani motocykl jak te wszystkie hondy. Mimo to ze się umie dobrze stuntowac? ... trzeba sie do yamahy przekonac i polubic. Widac ze tobie yamaha jednak nie służyła ... no coż bywa ;)
OdpowiedzI na 100% jeździsz teraz Yamahą bo każdy chwali swoje...
OdpowiedzOparłem sie tylko i wyłącznie na swoich doświadczeniach i jakby nie patrzec opinia jest jak du...a, każdy ma swoją. Art jest skierowany głownie dla osób, które nie do końca mają wyrobiony swój motocyklowy gust i potrzebują nieco podpowiedzi. Tak jak pisałem latac dobrze da się praktycznie na każdym motocyklu, jednak prawda jest taka, że na niektórych przychodzi to łatwiej na których ciężej. Yamahy to świetne motocykle do szybkiej jazdy, widocznie taki styl preferujesz i bardzo dobrze, że masz motocykl odpowiedni dla siebie. Pozdr
OdpowiedzPrzez kolegę zabije się paru młodych zapalenców ;PP
Odpowiedzfajny artykulik Simpsonie :)
OdpowiedzSUPER ARTYKUŁ :D
Odpowiedztak tak ... suzuki to niezłe sprzęty ale stare hondy ? ? ? ? w hondach się wahacze tylne łamią i silniki wybuchają jak na stunt2008r ^^ Pisał pan ze yamaha r1 sie nie nadaje ? lol ? r1 są bardzo dobre i wcale nie za ciężkie bo zaledwie pare kg cięższe od tych całych hond 1000. Jezdzilem na r6, teraz jezdze na r1 ... stuntuje po ulicach Krakowa i nie narzekam ;] a te wszystkie inne hondy nigdy mnie dogonić nie moga ;]
Odpowiedzdawno sie tak nie usmialem jak po przeczytaniu twojego genialnego kometarza... twoj stunt na r1 polega na chwilowym (1-2sek) oderwaniu przedniego kola nie wyzej niz 10cm, przynajmniej tak mozna wnioskowac z tego co napisales...
Odpowiedz1-2sekund podniesienie tylnego kola ? ? ? yamah r1 ma najlepsze hamulce na świecie ) O.o 6-tłoczkowe zaciski ! O.o i przypominam ze Yamaha dostała nagrodę za najlepsze tylne wahacze na świecie w motocyklach (wahacz w R6)
OdpowiedzKolego co jak co, ale nie wierze w to że jesteś bardziej doświadczony od autora artykułu (Chodzi o stunt oczywiście)... No chyba że jest inaczej to możesz przyjechać latem na jakieś zawody i pokażesz co potrafisz ty i twoja PRZECUDNA, PRZEMOCNA i PRZE PRZE PRZE ZA*EBISTA R1 stworzona do stuntu xD Raczej nikt nie powinien przejąć się tym co piszesz, gdyż po prostu nie masz racji :) Simpson super artykuł! Pozdro!
Odpowiedzja stuntuje amatorsko i malo rzeczy umiem. mam r1 torową i smigam po torze !!! pzdr ! ;] przyjedz do poznania, uciesze sie jak mi bedziesz kibicowac ! ;]
Odpowiedzjak ktos predzej napisał kazdy swoje chwali. A po Twoich kommentach widze ze Ty jestes typowym "ZNAWCĄ"(kto dawno dawno temu czytał w ŚM artykuł pt. "znawca" bedzie wiedział o co chodzi hehe). Znawca i do tego wszechwiedzący.
Odpowiedzsimpson jest the best łosiu
OdpowiedzMiałem r1 01r po przejechaniu ok 40m na gumie nontop zaciagała olej do airboxa to samo z r1 04/05/06r nawet odpiecie węża z silnika nic nie daje bo olej wali na asfalt pod tylne koło..A o 2 nie wspomne !! W 98-02r po kilkunastu walnieciach w asfalt z gumy gazniki dają znac dławieniem sie .W 929/54/1000rr k1-k8 nawet zx10 zero jakichkolwiek problemów z olejem stelażem 2 biegiem itp..R1 może i dobre ale na jakiś tor a nie stunt !!
OdpowiedzTo chyba miałeś zajebana ta R1:D Ja katuje swoja drugi rok też RN04 i nic sie nie dzieje. 40m na kole-rekord;p Ja robie ponad kilometr i nic sie nie dzieje. Jedyne co to przy źle ustawionych gaźnikach przy stopalach sie zalewa,teraz mam wyregulowane i 20m na przodzie robi bez zalania i problemów. Z 2 nie mam problemów a stelaż to kwestia czasu-jak nie stelaż to uchwyty padną:D Jak dla mnie R1 jest w pyte i dość liniowo oddaje moc-no może poza granica 7000-8000obrotów ale to daje rade opanować.
Odpowiedz