Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeCzy ktoś wie w jakich malowanich będzie dostępny tan sprzęt. Z góry dzięki :)
OdpowiedzNo to mamy bezośredniego konkurenta dla Triumpha Bonnevil-a.... Który ładniejszy ? Triumph rzedowy dwucylindrowiec a MotoGuzzi - V-ka.... Jakbym mial na trzeciwe moto wybierac to chyba bym wzial obydwa naraz.....:):)
Odpowiedzcezeta modern heh
OdpowiedzZdecydowanie najciekawsza nowość tegorocznej EICMY, to niesamowite, jak Włosi potrafią zmieniając kilka części, zmienić charakter motocykla. Prawdzily cafe racer! Ta kierownica, siedzonko, wydechy... No i malowanie, bak, koła, błotniki... Dokładnie takie, jak przed 36 laty! brakuje tylko ramy pomalowanej na czerwono. Szczerze mówiąc, nie wiem, jak można po przyjrzeniu się temu dziełu, spojrzeć łaskawym okiem na japońszczyznę typu Hornet, czy nowy Bandit. Włosi pokazali klasę.
OdpowiedzNie wiem jak uważacie ale troszke większa lampa z przodu dodala by lepszej proporcji wzgledem przedniego kola. Teraz sie wydaje ze z przodu to kolo odgrywa głowny akcent, a powinna byc rownowaga. Wtedy to moto i wersja classic wygladalyby urodziwie a tak to z przodu czegoś brak ... Jak my w\Wy to widizcie??
Odpowiedz