Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeW ostatnim nr Motorrada jest porownanie 600 scigow. Na torze Alcarràs w Hiszpanii Agusta miala o 1,3s gorszy czas od Daytony.R. Na hamowni zmierzone: Mv 128ps/68Nm a Daytona 125ps/73Nm. Daytona max moc osiaga 2.000 obr nizej. Z wad Mv miedzy innymi do poprawki reakcja na odkrecnie manetki - kochane ride by wire...
OdpowiedzA pierwsze jazdy dowodza ze piecyk MV nie dorownuje triumphowi w dolmym i srednim zakresie pr. obrotowych...
OdpowiedzKurcze, wczoraj jeździłem i mv i trampkiem, ale nic takiego nic takiego nie stwierdziłem. Zobaczę jeszcze gs-a, może coś znajdę, bo moje panigale szarpie na luzie:)
Odpowiedztaka jest prawda Triumph ma lepszego kopa na średnich i niskich obrotach i Twój sarkazm tego nie zmieni ;) http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2012/March/mar0812-video-mv-agusta-f3-vs-triumph-daytona-675r /
OdpowiedzA już myślałem, że ktoś tym jeździł, a tu znowu cytaty z reklam przyjmowane jako pewnik! To tak jak prawdziwe piękno pochodzi z fotoshopa:) Bardzo fachowa strona, sami fachowcy, brawo!
OdpowiedzCo ty piep... jakie reklamy? obejrzałeś załączony film ? Rozumiem, ze masz problem ze ze zrozumieniem języka Szekspira panie "sarkazm". Jak widać inni jeździli a Ty tylko dywagujesz...
Odpowiedz