Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeej... ja zawsze marudzę jak ktoś spoza branży się zabierze za projektowanie moto.. ale to jest naprawdę piękne
Odpowiedzo ja najładniejszy motocykl z wszystkich seryjnych moim zdaniem ,co do brania zakretów jak chodzi o zawias i sztywnosc ramy nabank bedzie dobrze ,rozstaw osi jak 160 to lepsze prowadzenie przy wyzszych predkosciach kosztach zwrotnosci co do predkosci na szczycie winkla albo lepiej predkosc na okregu o sredncy 46 m gdzie testuje sie predkosc jaka uzyska motocykl to sporty osiagaja wspolczesnie pod 60 km/h ,gs500 55 km/h a gold wing 45 km/h mysle ze ta slicznotka od lotusa osiagnie na okregu podobne jak gs 500 moze ciut gorzej ,rozstaw co prawda szacowany przez kogos tu moze ii ma 160 ale podnózki sa całkiem wysoko co z kolei zle wpłynie na ergonomie nóg beda dosc mocno podkurzczone prawdopodobnie bo siodło niejest zawysoko ,co do pieca to v2 nienawidze ale 200 KM i 200 kg z pełnym bakiiem to obecnie zdecydowanie jeden z najlepszych parametrów wsród motocykli seryjnych .
OdpowiedzChłopie, stosuj przecinki, kropki oraz słownik ortograficzny. Nic nie zrozumiałem z Twojego tekstu.
Odpowiedzjeszcze raz bo niekumam
OdpowiedzFajny, taki steam-punkowy, jeździłbym :)
OdpowiedzA mnie to nie przypoina cruisera w ogole... raczej taki mocno zabudowany i zaerodynamizowany cafe-racer. I jako fan samochodów Lotus uważam, że ten motocykl swoim wyglądem pasuje do stylu marki.... vide dawne Elise, Elan. A nawet Lotus Seven. Jest pewna szansa, ze to bedzie naprawde dobrze latac po zakretach. Ale trzeba poczekac na jakas relacje, moze ktoremuś dziennikarzowi sie gdzieś poszczęści...
OdpowiedzSądzę, że ten motocykl nie będzie jeździć po zakrętach. :) Z tego co widzę na zdjęciach, ma rozstaw osi ok. 160 cm i kąt widelca 50 stopni (dla porównania fireblade ma 141 cm i 67 st.). Wysokość siedzenia też nie będzie ułatwiała szybkiego zakręcania. Ale do wyścigów na ćwierć mili C-01 być może będzie się nadawał.
OdpowiedzPrzydałoby się czasem przeczytać swój artykuł przed zamieszczeniem go na stronie, jak zwykle kilka literówek umknęło uwadze autora. A co do samego motocykla, to faktycznie wyglądem nie powala, ale to już kwestia gustu. LwG
Odpowiedz