Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeKymco ma super design i... kiepska jakosc wykonania. Nie mysle o silniku bo tego nie znam ale o plastykach, zegarach ktore sa ohydne (te w 500 jeszcze jako tako, w 400tce bola oczy), dzwignie hamulca ciosane siekiera... Zupelnie niezrozumiale jest dlaczego tak duzy producent robi taka chale (umowili sie z honda i yamaha ze celowo nie beda odbierac im klientow?)...
Odpowiedzużytkuję Xcitinga od 4 lat i powiem szczerze to najlepszy jednoślad w mojej stajni:) na prawdę polecam, zajebisty do miasta, może tylko trochę za dużo pali bo przy dość dynamicznej jeździe 6 litrów
Odpowiedzmialem kiedys kymco 50cc na dojazdy do roboty. Skuter byl naprawde swietny i nawet w zime odpalal od strzala. Kymco ma duzy potencial....miejmy nadzieje ze nie beda sie skupiac wylacznie na skuterach.
OdpowiedzCiekawe jak z utaratą wartosci. Burgery bardzo ładnie trzymają cenę i nie ma wiekszego problemu ich sprzedaniem. Co do Kymco to nie wydaje mi się aby tak było...
OdpowiedzNo pewnie tak, ale jesli szukasz czegoś do maks 4-5 letniego, to raczej nie ma najeżdżone za duzo. Co by jednak nie mówić kupując nowy pojazd raczej już nie martwisz sie ze padnie ci silnik (chyba że sie ścigasz, stuntujesz).
Odpowiedzdobrze sie dzieje. dwa razy taniej niz burgman. yamaha zostanie ze sprzetem muzycznym.
Odpowiedz"yamaha zostanie ze sprzętem muzycznym". - w kolejności tuż, a może jeszcze dalej za rolandem...?)
OdpowiedzNo i stało się :( Czas Europy, USA i Japoni przemija. Produkty ze wschodu są tańsze, a niestety już niedługo będą tak samo dobre. Jedyny pozytyw z tego taki, że może "renowani" producenci motocykli powalczą troche ceną, na czym zyskamy my klienci. Oby tylko nie odbyło się to kosztem jakości, bo ta i tak już poleciała na pysk.
OdpowiedzJakosc japonskich motocykli juz od pewnego czasu spada. Zobacz nowe Hondy robione w Tajlandii, czy gdzieś tam. Jest to samo co w latach 90tych było w samochodach. Sprzet musi sie psuć bo najwiecej zarabia sie na częsciach, serwisie i naprawach.
OdpowiedzNo właście, tylko ceny ciągle z kosmosu :)
OdpowiedzWydaje się że nie trzeba tej zasady stosować do motocykli..... wystarczy spojżeć na startystyki wypadków, nie mówiąc już o lżejszych dzwonach i ślizgach :) .... i biznes sam się kręci , poza tym kto robi 100 tyś km na jednym motocyklu .... nieliczni :)
OdpowiedzMoże i racja ;) Nie ma nic bardziej powszechnego na allegro niż używany silnik z plastika, który został skasowany zanim przejechał 30 tyś km...
OdpowiedzNa allegro wszystkie silniki mają góra 30 tyś, nawet te 20-letnie ;)
Odpowiedz