Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeKażde zabezpieczenie da się sforsować, jeśli złodziej będzie miał odpowiednio dużo czasu to poradzi sobie i z blokadą koła i każdą inną. Sztuka polega na tym, żeby go zniechęcić do zajmowania się akurat naszym pojazdem. Stąd się biorą ciekawe pomysły. Ufanie fabrycznym zabezpieczeniom jest błędem, te zna większość amatorów cudzej własności.
Odpowiedzdokładnie, zniechęcenie polega na tym, żeby ewentualna kradzież trwała jak najdłużej, a ewentualna droga ucieczki była tylko jedna i łatwa do zablokowania.
OdpowiedzDlatego stosuję blokadę tarczy plus gruby łańcuch za widelec i np. słup. :)
OdpowiedzDlatego stosuję blokadę tarczy plus gruby łańcuch za widelec i np. słup. :)
OdpowiedzMoże ktoś mi jasno wytłumaczyć jakim sposobem oni odpalili ten motocykl? Przecież to trwało sekundy!! a nic z zapłonem / kablami nie grzebali chyba. Jak ominęli immobilizer? Blokada kierownicy z kopa? ...
Odpowiedzzauważ że oni go nie odpalili tylko typek wyleciał a oni podjechali we 2 i zaczęli go holować a blokadę kierownicy da się połamać z kopa mój kumpel połamał tak w yamaha varadero 560 z 2009r
Odpowiedzyamaha varadero 560?? Pierwsze słyszę :P
OdpowiedzKolego, oni go nie odpalili, na koniec filmiku widać jak go pcha drugi złodziej na motocyklu- nogą oparł się o tłumik
OdpowiedzNie wiem jak patrzysz i czytasz :) ale oni go 'odepchali' najpierw wypycha jedna osoba a później dwa motocykle.
OdpowiedzMoże ktoś mi jasno wytłumaczyć jakim sposobem oni odpalili ten motocykl? Przecież to trwało sekundy!! a nic z zapłonem / kablami nie grzebali chyba. Jak ominęli immobilizer? Blokada kierownicy z kopa? ...
OdpowiedzHaha, nawet nie myślałem ,że blokada kierownicy pójdzie tak łatwo xD
OdpowiedzZasada numer jeden posiadacza jednośladu - zawsze przypnij go łańcuchem do jakiegoś trwałego elementu krajobrazu. Zasada numer dwa - dołożenie do tego blokady koła zwiększa szanse że dłużej będziesz cieszył się swoim sprzętem. Ciekawe jak lagi znoszą łamanie blokady kopem w przednie koło? Na podanym filmiku widać dwa poważne błędy właściciela - brak blokady na kole (ciekawe jak by sobie kolesie poradzili jakby ten Vstrom miał diskloka z przodu i szeklę z tyłu?) i drugi poważniejszy - motocykl był widoczny przez bramę. Bez specjalnie zaawansowanej techniki można było ustalić, że do pokonania nie ma nic poza blokadą kierownicy.
OdpowiedzZasada numer jeden posiadacza jednośladu - zawsze przypnij go łańcuchem do jakiegoś trwałego elementu krajobrazu. Zasada numer dwa - dołożenie do tego blokady koła zwiększa szanse że dłużej będziesz cieszył się swoim sprzętem. Ciekawe jak lagi znoszą łamanie blokady kopem w przednie koło? Na podanym filmiku widać dwa poważne błędy właściciela - brak blokady na kole (ciekawe jak by sobie kolesie poradzili jakby ten Vstrom miał diskloka z przodu i szeklę z tyłu?) i drugi poważniejszy - motocykl był widoczny przez bramę. Bez specjalnie zaawansowanej techniki można było ustalić, że do pokonania nie ma nic poza blokadą kierownicy.
Odpowiedz