Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeBadania Cheng Keat Tanga!! Ten gostek prowadził badania na temat "efektu kangura"
OdpowiedzFotoradar? Czy skarbonka! Bo raczej skarbonka. Nie ma tu nic w związku z bezpieczną jazdą! Ci co chcą to xmienia tablice i jadą. A reszta hamuje i jak dojdzie do zderzenia wina kierowcy A Tu wina ustawodawcy Co przeszkody na drodze czyni. Każdy normalny wie jak jechać A młody to musi się przekonać jaki kozak i tego Państwo nie zaczyma za wczasu
OdpowiedzFotoradar? Czy skarbonka! Bo raczej skarbonka. Nie ma tu nic w związku z bezpieczną jazdą! Ci co chcą to xmienia tablice i jadą. A reszta hamuje i jak dojdzie do zderzenia wina kierowcy A Tu wina ustawodawcy Co przeszkody na drodze czyni. Każdy normalny wie jak jechać A młody to musi się przekonać jaki kozak i tego Państwo nie zaczyma za wczasu
OdpowiedzHamowac przed fotoradarem na motocyklu? Dobre :). Ja zawsze przyspieszam ;)
OdpowiedzJa...lewą ręką jeszcze pokazuje ile chce zdjęć 🤣
OdpowiedzBezsensowne ograniczenia i jazda na 3 czy 4 biegu bo 40 km/h na prostym odcinku drogi bez przeszkód. Ja bym był nawet za zwiększeniem dopuszczalnych prędkości o 10 czy 15 km/h
OdpowiedzDokładnie tak. Chora walka systemu z kierowcami, a przepisy przystosowane do Fiata 125 i 126.
OdpowiedzTak, tak, wystarczy jeździć przepisowo. Jak wam ustawią ograniczenie do 30km/h na czteropasmówce bez przejść dla pieszych i obowiązkowo fotoradar to też będziecie zadowoleni? Traktujecie zarządzających drogami jak ekspertów którymi bardzo często nie są. Jest bardzo wiele miejsc gdzie ograniczenia są zupełnie z czapy albo wręcz robione pod mandatowanie..
Odpowiedz