Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeBez kontroli trakcji moc nie do opanowania a u nas niemożliwa do wykorzystania na drodze.
Odpowiedz240 KM w sport turystyku idealny sprzet na autobany, ale poczekajmy silnik moze i bedzie miał 1000 ccm i kompresor ale jeszcze niewiemy jaka dawke mocy producent w to wstrzyknie .250 km w motocyklu pokroju zzr 1400 zdecydowanie sprawiłoby ze byłby to najszybszy seryjnie produkowany motocykl zarówno pod wzgledem przyspieszen jak i vmaxa zdetronizowałby s1000rr
OdpowiedzSpokojnie, nie będzie żadnych 250KM. Pewnie planują jakąś 600tkę z kompresorem o mocy 140KM, taki downsizing jaki obecnie mamy na rynku samochodowym. Nie ma sensu robić motocykli o mocy ponad 200KM bo to jest maksimum co mozna ogarnąć na drodze. Dwa koła to nie 4.
OdpowiedzCo za pierdoły ty opowiadasz :D
OdpowiedzNa normalnej drodze 150 koni dla większości motocyklistów jest nie do ogarnięcia. Większość właścicieli supersportów na pierwszych kilku biegach nigdy nie odkręca gazu do oporu. Oczywiście opona z tyłu "kwadratowa", chicken strips na 5 cm. :)
Odpowiedz