Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeczemu rozwiert tylko do 1440? Niech od razu zrobią 2000 to dopiero będzie ciąg z dołu i średnich obrotów;)
Odpowiedzno to wystarczy 70 koni troche przesadziłeś kolego troche bardzo aż tak zle jak napisałeś to nie ma pośiadacz takiego motocykla wie jakie zakątki omijać a gdzie można pośmigać nie pękaj
OdpowiedzKażdy kto podróżuje po Polsce wie że taki motocykl jest bez sensu.Bo droga wygląda tak że najpierw przedzieramy sie pół godziny przez miasto żeby z niego wyjechać,z prędkościa 50 km/h i czesto stajac w korkach.Kiedy wyjedziemy za miasto to wleczemy się 90 km/h bo pelno aut szczególnie ciezarówek,nie da rady wyprzedzić bo ciągłe zakazy i podwójne linie.Zresztą po co wyprzedzać przecież zaraz wiocha i trzeba zwolnic do 50-60 km/h.I do czego ma slużyć ta gigantyczna moc i pojemność?Przecież wystarczy 70 koni.
OdpowiedzKolega,to jest japoński motocykl.Widziałeś kiedyś japońskie albo hiszpańskie drogi ? Co z tego,że my polaczki mamy g#wno zamiast dróg ? Tylko dlatego Kawasaki ma produkować motocykle do 70 km :) ? Ja nie widzę żadnego problemu - jakiś KTM czy choćby Africa Twin i jedziesz autostradą Polska-Indie :)
Odpowiedzciekawe co na to Suzuki z swoją Hayabusą czy zostanie taka jak jest czy coś zmienią na szybko a może ją wycofają bo przeciesz to walka o klienta a po za tym to po co zzr 1400 250 km?? w takim wypadku wypadało by zdjąć ogranicznik z 6 biegu. Aha super nowa szata na ścigacz.pl dobrze! dobrze!
Odpowiedz