Kawasaki ZX-14R - elastyczność i 1440 ccm
Kampania reklamowa nowej „czternastki” trwa. Kawasaki wypuszczało już do sieci sporo filmów ponoszących napięcie, aby w końcu przejść do czegoś bardziej konkretnego. W najnowszych zapowiedziach Zieloni pokazali, jak będzie wyglądała przednia owiewka oraz potwierdzili doniesienia odnośnie pojemności silnika. W filmie znalazły się wymiary średnicy i skoku tłoka, które wynoszą 84 i 65 mm – to daje pojemność skokową 1440 ccm.
Nowy ZZR1400 (lub też ZX-14R, jak przedstawione jest na klipie) dostanie systemy kontroli trakcji oraz ABS, które mogliśmy spotkać w GTR1400 czy też ZX-10R. Mówi się, że pomimo większej o 88 ccm pojemności, Kawasaki nie chce iść w kierunku powiększania mocy do totalnego maksimum, a raczej skupia się na elastyczności - polepszeniu osiągów w niskim i średnim zakresie obrotowym. Możemy szykować się na odczucia podobne do startu odrzutowca? Więcej szczegółów poznamy już 10. października.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeczemu rozwiert tylko do 1440? Niech od razu zrobią 2000 to dopiero będzie ciąg z dołu i średnich obrotów;)
Odpowiedzno to wystarczy 70 koni troche przesadziłeś kolego troche bardzo aż tak zle jak napisałeś to nie ma pośiadacz takiego motocykla wie jakie zakątki omijać a gdzie można pośmigać nie pękaj
OdpowiedzKażdy kto podróżuje po Polsce wie że taki motocykl jest bez sensu.Bo droga wygląda tak że najpierw przedzieramy sie pół godziny przez miasto żeby z niego wyjechać,z prędkościa 50 km/h i czesto ...
OdpowiedzKolega,to jest japoński motocykl.Widziałeś kiedyś japońskie albo hiszpańskie drogi ? Co z tego,że my polaczki mamy g#wno zamiast dróg ? Tylko dlatego Kawasaki ma produkować motocykle do 70 km :) ? Ja nie widzę żadnego problemu - jakiś KTM czy choćby Africa Twin i jedziesz autostradą Polska-Indie :)
Odpowiedzciekawe co na to Suzuki z swoją Hayabusą czy zostanie taka jak jest czy coś zmienią na szybko a może ją wycofają bo przeciesz to walka o klienta a po za tym to po co zzr 1400 250 km?? w takim ...
Odpowiedz